Dovolená v centru Karlových Varů: ubytování se snídaní v Hotelu La Bohemia****
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
DObrý den, můžeme přijet s pejskem/jorkšírem?
Dobrý den Marie,
domácí zvířata v tomto hotelu bohužel nejsou povolena.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jedná se tedy o dvojlůžkový pokoj
s manželskou postelí nebo s oddělenými lůžky?
Děkuji
Dobrý den, Lenko :) Dvoulůžkové pokoje jsou vybaveny manželskou postelí. Krásný den, Míša :)
Dobry den
Mate jeste volny jednoluzkovy pokoj od 26–27.10? diky
Dobrý den, Irino :) Tento termín vidím v tuto chvíli jako volný. Poradím Vám, že dostupnost volných termínů si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři :) Pěkný den, Týna
Dobrý den,
je u Vás možno doobjednat polopenzi?
Děkuji,
Lenka
Dobry den
Bohuzel, zatim ne. Muzeme doporucit restaurace (Beer Hous) ktere vedle nas.
Dobrý den,
voucher bych chtěla koupit jako dárek, bohužel, ale nevím jaký termín
přesně bude obdarovaným vyhovovat. Je možné zakoupit voucher bez přesné
rezervace termínu? Jednalo by se o pobyt na 1 noc.
Děkuji
Dobry den. ano je mozne. ale poprosim za tyden napsat presny termin zajezdu. Dekuju
Dobrý večer. Chtěla bych se zeptat, máte volné pokoje na data
4.10–6.10, potřebuji 3 pokoje pro 6 osob
Přeji vám hezký večer.
Dobry den
ano mame
Dobrý den, nevím, kde najít příplatek za dítě. V košíku zde mě to pouze naviguje k platbě za vybranou variantu. Konkrétně mi kde o dítě 2,5 roku bez nároku na lůžko.
Dobrý den, Ondřeji, prosím, pokud zvolíte variantu s jednolůžkovým pokojem, skutečnost, že jedete s dítětem, které je zdarma připište při vytváření objednávky do poznámky. Ve variantě s dvoulůžkovým pokojem je již možné ho do objednávky přímo zahrnout. Krásný den, Míša :)
Dobry den
dite 2,5 roku zdarma
Mohu prosím Vás zaplatit na místě???nevim proč,ale nejde mi to zaplatit kartou..Kolik je tedy cena na jednu noc pro 2 osoby (Já,přítelkyně)..termín by byl 21.8. –22.8..
Dobrý den, Tomáši, voucher je třeba zakoupit a tedy i zaplatit přes naše stránky, platba na místě v tomto případě tedy není možná. Prosím, pokud Vám platba kartou stále nejde provést, kontaktujte nás na e-mailu podpora@slevomat.cz nebo telefonním čísle +420 222 745 354. Děkuji Vám a přeji pěkný den, Míša :)
Dobrý den,
plánujete podobnou akci s možností pobytu na prosinec?
Děkuji FM.
Dobrý den, Filipe, jestli se nabídka znovu objeví, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného partnera, a to tak, že u nabídky kliknete na název partnera a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne :) Přeji krásný den, Míša :)
Dobrý den, jsou nějak stanoveny časy check-in a check-out? Nebo je čas příjezdu a odjezdu jedno? Děkuji.
Dobrý den, Alberte, informace o časech příjezdu a odjezdu je u každé takové nabídky v sekci „O podniku“. :) Check in je v tomto hotelu od 14:00 do 22:00 a check out je do 11:00. Krásný den, Míša :)
Na vašem webu pobavilo,že pokoje jsou vhodné pro dlouhé žvýkání :))
Dobrý den, Dano, jsem ráda, že Vás to pobavilo. :) Chybka se občas vyskytne, děkujeme za upozornění a mějte krásný den. Míša :)
Dobrý den, u dvouluzkoveho pokoje je cena na 1 noc uvedena 1699. Při objednávce naskočí 2400. Kde je chyba? Děkuji
Dobry den, dekuju za upozorneni, budeme kontaktovat podporu Slevomatu abychom to opravili. Omlouvame se.
Dobrý den, paní Dano,
omlouváme se za špatné zobrazení nabídky, vše jsme opravili, nabídka se
již zobrazuje tak, jak má.
Přeji krásný den!
Adéla
Dobrý den,
cena za pokoj a noc nesouhlasí s nabídkou. Uváděna cena v akci za
jednolůžkový pokoj má být 1099 Kč za pokoj a noc.
Tato cena platí, jen když bych chtěla ubytování využít na 1 noc.
Pokud bych chtěla ubytování využít na 2 a více nocí, tak už se cena
rapidně navyšuje.
Nabídka tedy nepusobi verohodne.
Dobry den,
dekuju za upozorneni, budeme kontaktovat podporu Slevomatu abychom to opravili.
Omlouvame se.
Dobrý den, paní Jano,
omlouváme se za špatné zobrazení nabídky, vše jsme opravili, nabídka se
již zobrazuje tak, jak má.
Přeji krásný den!
Adéla
Dobrý den,
S parkovanim pro auto to je jak?
Dá se u hotelu?
Dobry den,
mame placene parkovaci mist nedaleko od hotelu, 8 euro na den.
dobry den, nejde mi zaplatit kredity na Slevomatu, ackoliv by to jit melo. prevadela jsem z Benefity.cz. dekuji
Dobry den,
toto je dotaz na podporu Slevomatu, prosim se obratit na ne.
dobrý den. je možná platba poukázkou unišek+? děkuji za odpověď.
Dobry den,
bohuzel, pouze kartou ci hotovost.
Dobrý den,
nemohu se do hotelu dovolat, číslo se hlásí jako neexistující, mohli byste
to prověřit? Nabídka nepůsobí tím pádem moc důvěryhodně.
Děkuji.
Dobry den,
tento problem resime, muzete zatim zavolat na cislo 777269773
Dobrý den, jak velký by byl doplatek za druhé lůžko a) v pokoji do dvora b) v pokoji s vyhlídkou. Mám na mysli pokoj využitý pouze jednou osobou. Případně, zda nabízíte jednolůžkový pokoj a cenu. Děkuji.
Dobry den,
nase ceny jsou za pokoj, ted mame cenu s akci 1699 Kc za pokoj/noc, pri
vyuziti jednou osobou 1499 kc pokoj/noc. Za pokoj s vyhlidkou a balkonem je
priplatek 500 Kc pokoj/noc. Nabizime i jednoluzkovy pokoj, cena ted s akci
1099 Kc za pokoj/noc.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, před vánocemi jsem zaplatila dvoudenní pobyt (1 noc) v hotelu La Bohemia a do dnešního dne nemám žádnou odezvu! Můžete mě prosím poslat doklad o zaplacení a pokyny k tomuto pobytu? Mělo by to být na 13.2.2020 pro 3 osoby se snídaní za 1599,– Kč. Děkuji s pozdravem Lenka B.
Dobrý den, Lenko :) Objednávku jsem kontrolovala a platba kartou bohužel neproběhla, proto Vám nebyl zaslán voucher, jako potvrzení o přijetí platby. Pokud máte o nabídku stále zájem, je potřeba provést nákup znovu :) Pokud bychom Vám mohli s nákupem pomoci či poradit, obraťte se prosím na naši zákaznickou péči na tel. 222 745 354 či e-mailu podpora@slevomat.cz :) Pěkný den