Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit předem e‑mailem na reservations@hotel-trakoscan.hr nebo na tel. čísle +385 42 440 800 (anglicky nebo chorvatsky)
Po zakoupení voucheru je nutná rezervace termínu na e‑mail: reservations@hotel-trakoscan.hr s předmětem e‑mailu Reservation Vykupto a textem e‑mailu, který obsahuje: jméno, příjmení ubytovaných, termín nástupu, tel. kontakt, počet nocí pobytu a kód voucheru
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.