Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na continentalreservation@zeinahotels.com nebo na tel. +36 18151000. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den, chci se zeptat, jaká je možná doprava
z letiště. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano :) můžete využít MHD (Autobus z letiště 100E do
zastávky Astoria M), případně můžete využít taxi službu nebo se
domluvit na transferu přímo s hotelem, který by měl tuto službu
poskytovat. Pěkný den Lukáš :)
Michal
Dobrý den, bude tato nabídka dostupná také pro pobyty v březnu 2020 a
později?
Děkuji.
Continental Hotel Budapest
Dear Michal,
thank you for your kind email.
Please let me kindly inform you that the voucher is valid until 31st of
March.
For any further information or question please od not hesitate to contact
us.
Yours sincerely,
Reservation Team
Aneta
Dobrý den
Chtěla bych se zeptat jaká je městská daň v tomto hotelu pro dva když
bych chtěla přes slevomat objednat pokoj na 3 noci od 2 do 5. Prosince? Moc
děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Aneto :) Městská daň jsou 4% z ceny pobytu. Pěkný den,
Týna :)
Kateřina M.
Dobrý den, je prosím možnost upgrade pokoje na Superior a jaký by byl
případně doplatek v termínu 6. – 9.10.?
Předem děkuji za odpověď, Kateřina
Slevomat.cz
Krásný den, Kateřino :) V této nabídce je možnost si zakoupit pouze
pokoj Standard. Pokud máte zájem zakoupit pokoj Superior, je potřeba
s tímto přáním kontaktovat přímo hotel, kde Vám sdělí, jaké jsou
možnosti. Kontaktovat hotel můžete na e-mailu continentalreservation@zeinahotels.com
nebo na tel. +36 1 815 1000. Přeji hezký den, Týna :)
Milena Gallinová
Dobrý den, koupila jsem voucher do hotelu na Vánoce.Chtela jsem se zeptat,
jestli je někde kalkulace ceny, jaká je sleva,prosím? Obvykle ji
uvádíte,teď jsem ji nenašla.Dekuji.Gallinova
Slevomat.cz
Dobrý den, Mileno, cenu za pobyt ve Vámi zvoleném termínu je možné
najít přímo na stránkách hotelu. Pobyt Vás přes Slevomat vyšel o cca
3000 Kč méně. Krásný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, chci se zeptat, jaká je možná doprava z letiště. Děkuji
Dobrý den, Jano :) můžete využít MHD (Autobus z letiště 100E do zastávky Astoria M), případně můžete využít taxi službu nebo se domluvit na transferu přímo s hotelem, který by měl tuto službu poskytovat. Pěkný den Lukáš :)