Rezervace: Termín si zamluvte co nejdříve na telefonu +420 797 631 820 nebo +420 603 210 572 či na e‑mailu recepce@pensiondanny.cz a uveďte kód voucheru.
Upozornění: v penzionu není možné platit kreditní kartou.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den. Můžu si u Vás koupit voucher na 1 noc ,pro jednu osobu.
Díky Nováková
Slevomat.cz
Dobrý den, Jitko, v nabídce máme pouze voucher pro dvě osoby na tři
dny, tedy dvě noci. Můžete se ale spojit s hotelem individuálně a domluvit
se tak na pobytu jen pro Vás. Krásný den, Míša :)
Lenka
Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Chtěli bychom si objednat 4×
voucher – celkem pro 4 rodiny po dvou. Jaké by byly volné termíny
pátek – neděle v září nebo v říjnu. Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko, ohledně volných termínů se informujte přímo
u penzionu na telefonu +420 797 631 820 nebo +420 603 210 572 či na
e‑mailu recepce@pensiondanny.cz.
Krásný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Můžu si u Vás koupit voucher na 1 noc ,pro jednu osobu. Díky Nováková
Dobrý den, Jitko, v nabídce máme pouze voucher pro dvě osoby na tři dny, tedy dvě noci. Můžete se ale spojit s hotelem individuálně a domluvit se tak na pobytu jen pro Vás. Krásný den, Míša :)