Katastrofální služby průvodce – reklamováno u CK. Zatím reakce CK špatná!!
Vyjádření podniku
Před 5 roky
Dobrý den, bohužel neuvádíte jméno, tedy se nemohu vyjádřit konkrétně. Nicméně reklamace byla vyřízena ze strany CK s návrhem kompenzace, kterou nám zatím neakceptoval pouze jeden z účastníků. Ostatní klienti nám zaslali positivní reakce a akceptace slevy ze zájezdu, kterou jsme navrhli i s odůvodněním.
Ve věci reklamace bylo jednáno bez zbytečného odkladu a naprosto otevřeně. Myslím, že jsme se k tomu jako CK postavili řádně čelem, což jen nám ostatně vlastní. Pokud máte připomínky, tak se můžete obrátit přímo na paní ředitelku, která celou věc řeší osobně. Hezký den, Vega Tour
Cestovka zvolila průvodce, který špatně mluvil česky a navíc o Londýně nic nevěděl, neměl přehled, nic nám pořádně neukázal a vše zjišťoval až na místě, takže jsme dlouho čekali. Do Oxfordu jsme přijeli až pozdě večer, když už bylo vše zavřeno a začalo se za chvíli stmívat a poslední den v Londýně jsme nedostali žádné informace, jen od řidiče autobusu. Cestovní kancelář by měla na takový zájezd vyslat průvodce, který je schopen v dané oblasti se orientovat a hlavně něco o ní vědět.
Mimořádné schopnosti (orientovat se, řešit problémy a v neposlední míře poutavě vyprávět) osvědčila průvodkyně Ing. Jitka Kratochvílová. Rovněž řidiči byli profesionálové, navíc milí a ochotní. A samozřejmě se nám líbilo vše, co jsme viděli a co bychom jako jednotliví turisté nezaznamenali, protože ne vše zajímavé je v cestovatelských průvodcích.
Uvítali bychom na tak dlouhou cestu pohodlnější autobus – více místa pro nohy, obrazovky (jako kdysi nabízely autobusy Student Agency) a označení sedadel čísly (což byl problém jen na úvod, než nás paní Jitka správně usadila). Praktičtější by bylo méně účastníků v jednom zájezdu, ale chápu, že to by nemohl být za tak výhodnou cenu.