Otevřené vouchery: Rezervace provádějte s dostatečným předstihem na e‑mailu info@frankuv-dvur.cz nebo tel. 777 996 666 – zároveň uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den,
měli bychom zájem o ubytování někdy v termínu 27. – 30. října,
jenomže tento rozsah nejde v kalendáři zadat. Znamená to, že už jsou
všechny pokoje rezervovány? Rezervace by byla pro dva lidi.
Děkuji předem za odpověď.
Frankův Dvůr
Dobrý den, ano, pokud Vám nejde zadat určitý termín, znamená to, že
naše kapacita je zcela naplněna. Zkuste prosím jiný termín. Nejlépe
v polovině listopadu. Tam volná kapacita ještě je. Děkuji recepce
Věčěřová Eva
Dobrý den, chtěla bych se prosím zeptat jestli je možné ubytování pro
3 dospělé na 2 dny a kolik by to stálo.Předem děkuji za odpověd
Frankův Dvůr
Dobrý den, prosím kontaktujte nás na mailu: info@frankuv-dvur.cz.
Rádi Vám připravíme cenovou nabídku na konkrétní termín. Recepce
Kateřina Paulusová
Dobrý den, prosím, o informaci když mám 7 letou dceru, tak by platil
voucher pro ni, jako druhou osobu? Druhá dcera je pětiletá a tam bych tedy
nic neplatila? Chtěla bych voucher na termín 29.10. – 31.10. 2019.
Děkuji za informaci
Frankův Dvůr
Dobrý den, ano, je to přesně tak. Ve vámi uvedeném termínu máme
ještě volné pokoje. Neváhejte si prosím tedy zakoupit voucher. Děkuji a
budeme se na Vás a Vaše dcerky moc těšit. Recepce
Blanka
Dobrý den.
Je možné dát na pokoj dětskou postýlku (pro 2lete dítě)?
Děkuji, Zikmundová
Frankův Dvůr
Dobrý den, ano, samozřejmě. Dětských postýlek máme u nás dostatek.
Děkuji za Váš zájem. Recepce
Božena
Dobrý den, dají se vouchery sčítat? Měla bych zájem o 3 noci (4dny),
všední dny, pro 2 osoby. Děkuji.
Frankův Dvůr
Ano, dají.
Případně nás kontaktujte na telefonu 777 996 666 a my se vám budeme
snažit poradit.
Recepce
Rostislav Mareš
Prosím o sdělení zda bychom mohli mít termín na týden buď od
9.9. nebo 16.9. popřípadě od 14.9. Měl bych prosbu zda můžeme si vzít
s sebou kočičku a malinkého pejska. Prosím o odpověď a přibližnou
cenu. Děkuji Mareš z Brna.
Frankův Dvůr
Prosím kontaktujte nás na telefonu 777 996 666 a termín prověříme.
Domluvíme i vše ostatní.
Děkujeme
Recepce
Jiří Tůma
Dobrý den, voucher je pro dvě osoby včetně polopenze. Ale prosím
o informaci kolik zaplatím za děti 5 a 8 let včetně polopenze?
děkuji. Tůma
Frankův Dvůr
Dobrý den, dítě ve věku 5 let bude u nás ubytováno zcela zdarma,
8-mileté za 390,–/noc na přistýlce.
Snídaně jsou obsaženy v ceně ubytování, večeře podáváme v současné
době bufetovým způsobem za cenu 299,–/osobu, děti do 120 cm zdarma, nad
za cenu 119,–
Recepce
Eva Tůmová
prosím, je nějaké přírodní koupání u „Frankův Dvůr“
u Jindřichova Hradce děkuji
Frankův Dvůr
Dobrý den,
bohužel není, přírodní koupání je kousek od Hradce v Jindřiši,
pískovna.
Děkuji Vám za Váš zájem.
Recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
měli bychom zájem o ubytování někdy v termínu 27. – 30. října, jenomže tento rozsah nejde v kalendáři zadat. Znamená to, že už jsou všechny pokoje rezervovány? Rezervace by byla pro dva lidi.
Děkuji předem za odpověď.
Dobrý den, ano, pokud Vám nejde zadat určitý termín, znamená to, že naše kapacita je zcela naplněna. Zkuste prosím jiný termín. Nejlépe v polovině listopadu. Tam volná kapacita ještě je. Děkuji recepce