Perla Českého Krumlova: pobyt v centru města se snídaní, vínem a bazénem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, lze si rezervovat pokoj s vanou?
Dobrý den, Kristýno :) Pro ověření této informace je nejrychlejším způsobem kontaktovat přímo hotel na tel. +420 266 133 053 či e-mailu fit2@hotelruze.cz :) Pěkný den, Týna
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli je možné vystavit fakturu na tento pobyt. Děkuji
Dobrý den, Šárko :) Pokud potřebujete fakturu jako daňový doklad po ukončení pobytu, obraťte se prosím přímo na hotel na tel. +420 266 133 053 či na e-mailu fit2@hotelruze.cz :) Pěkný den, Týna :)
Dobrý den, mám zaplacené ubytování na prosinec a chtěl bych vědět, jestli je možné ubytování stornovat v případě nemoci. Jak je to se storno poplatkem a vrácení peněz. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Lubomíre :) Ve storno podmínkách u nabídky je uvedeno, že: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 12 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná po domluvě s rezervačním oddělením hotelu za jednorázový poplatek 500 Kč/rezervaci. Pěkný den, Týna :)
je možné se ubytovat přes Vánoce ,– 23.-25.12,2019 ?
Dobrý den, Miloši :) Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dobrý den, jak je to s wellnessem, co je vše v ceně? Kolik je připlatek za vířivku?
Krásný den, Radku :) V ceně máte: Volný vstup do hotelového wellness centra (bazén, posilovna) po celou dobu pobytu. Dle stránek hotel je za vířivku příplatek 160,– za hodinu na osobu. Pěkný den, Týna :)
Dobrý den,
mám zájem o několikadenní pobyt v jednolůžkovém pokoji.
Jsem vdova, ráda bych si ještě připomněla některá místa. V Č.K. jsem
žila do svých 15 let.
Dobrý den, Ladislavo, mrzí mě to, ale na našich stránkách máme nabídky na dvou a více lůžkové pokoje. Samozřejmě i tak můžete zakoupit některou z variant, ale cena se nesníží. Můžete ale kontaktovat hotel individuálně a domluvit se přímo s ním na e-mailu fit2@hotelruze.cz nebo telefonním čísle +420 266 133 053. Přeji Vám pěkný den, Míša :)
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, jak je to s využítím vířivky.
Děkuji. Marie
Dobrý den, Marie, ve wellness je také vířivka. Do té se můžete naložit za příplatek. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, je možné si zarezervovat pokoj s manželskou postelý a hlavně, aby to nebyl pokoj ve stylu moderny, několikrát jsem u Vás již byla a líbí se mi stylové pokoje.
Dobrý den, Petro, ohledně veškerých požadavků je třeba kontaktovat přímo parntera na emailu fit2@hotelruze.cz nebo telefonním čísle +420 266 133 053 a domluvit se přímo na konkrétním termínu. Krásný den, Míša :)
Dobrý deň!
Prosím i zaslanie nasledujúcich informácií :
- má váš hotel izby s balkónom?
- má váš hotel parkovacie priestory?
- je izba s balkónom voľná v termíne 25.-28.10. 2019
Dobrý den, Františku, ani jeden pokoj v hotelu není s balkonem. Parkování je u hotelu zdarma. :) Do poznámky u rezervace je nutné uvést SPZ vozidla, pro které bude zajištěno parkovací místo v den příjezdu. V opačném případě nelze parkování garantovat. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, v popisu je řečeno, že cena za děti „se automaticky vypočítá“ před platbou ale když zadam věk dětí (do poznámky) před platbou tak se cena nezmění? Je možné platit za děti v hotelu? V případě, že ano tak kolik je doplatek? Děkuji.
Dobrý den, Martine, omlouvám se za první mylnou informaci. :) Cena za děti se automaticky spočítá, pokud kupujete voucher přímo na termín, zde je třeba vyplnit počet dospělých a dětí s jejich věkem. Pokud kupujete variantu bez termínu, cena voucheru se také vypočítá po vyplnění počtu osob a dětí s jejich věkem. Jestli máte děti do 2,9 let jsou zdarma a cena se tedy nemění. :) Jako omluvu od nás přijměte malou pozornost, kterou uvidíte ve svém profilu. Krásný den, Míša :)
Dobrý den chtěla jsem se zeptat jestli máte do vašeho hotelu pristut s invalidním vozíkem a invalidní pokoj
Dobrý den, Kláro, hotel má pokoj, který je speciálně upraven pro vozíčkáře a celkově je hotel bezbariérový. :) Ohledně dostupnosti tohoto pokoje se prosím informujte na e-mailu fit2@hotelruze.cz nebo telefonním čísle +420 266 133 053. Krásný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den. Meli bychom zajem o pobyt v terminu 14.2 az 16.2. Dva dospeli a jedno dite 7 let. Je mozne si zakoupit polopenzi? Dekuji
Dobrý den, Evo. Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den