Otevřené vouchery: Kapacitu si ověřte předem na tel. +420 487 723 157, závaznou rezervaci provádějte výhradně na e‑mailu parkhotel@hotelmorris.cz – zároveň uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevírací doba wellness: pondělí–pátek od 12:00 do 15:00, sobota–neděle od 8:00 do 12:00.
Otevřené vouchery: Rezervovaný termín nelze stornovat. Změnit ho můžete změnit pouze jednou, a to nejpozději 72 hod. předem, jinak voucher bez náhrady propadá. Je nutné se domluvit na náhradním termínu. Náhradní termín rezervujte v době platnosti voucheru, jinak voucher bez náhrady propadá a není možné jej refundovat.
Online termíny: Rezervovaný termín nelze stornovat. Změna rezervace je možná nejpozději 3 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Dobrý den, lze koupit najednou 2× poukaz (tj. 4 osoby na 2 noci),
zarezervuje se tím automaticky termín pro oba poukazy?
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie, pokud má hotel ve Vámi zvolený termín volné kapacity,
možné to je. :) Stačí, když v košíku zvolíte počet kusů voucherů a
poté dokončíte objednávku. Oba vouchery budou tak zarezervovány na stejný
termín. Krásný den, Míša :)
Oldřiška Štohanzlová
Dobrý den, je prosím možné domluvit vegetariánskou stravu?
Hotel Morris **** - Nový Bor
Dobrý večer,
ano je to možné, je nutné uvést při rezervaci.
S pozdravem,
recepce Parkhotelu Morris **** Nový Bor
Helena Kreuzová
Dobrý den,
chtěla bych voucher použít jako dárek k 50tým narozeninám. Máte prosím
možnost zasla voucher jako dárkové balení?
Hotel Morris **** - Nový Bor
Dobrý večer,
vouchery zasílá Slevomat, zkuste se domluvit s nimi, zda mají tuto
možnost.
S pozdravem,
recepce Parkhotelu Morris **** Nový Bor
Lucie Polová
Dobrý den. Prosím jak je to s pitím k snídani a večeři?
Děkuji za odpověď
Hotel Morris **** - Nový Bor
Dobrý den, k snídani jsou standardní nápoje z nabídky snídaňového
rauta.
K večeři si můžete vybrat nápoje dle nabídky nápojového lístku
(v rámci večeře nejsou nápoje v ceně!) V rámci pobytu je polopenze
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, lze koupit najednou 2× poukaz (tj. 4 osoby na 2 noci), zarezervuje se tím automaticky termín pro oba poukazy?
Dobrý den, Lucie, pokud má hotel ve Vámi zvolený termín volné kapacity, možné to je. :) Stačí, když v košíku zvolíte počet kusů voucherů a poté dokončíte objednávku. Oba vouchery budou tak zarezervovány na stejný termín. Krásný den, Míša :)