Pobyt v Praze nedaleko centra: snídaně a vstup do bazénu i sauny
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, mám dotaz mám zakoupený voucher. Stačí si ho jen přeposlat na mobilní telefon nebo ho musím vytisknout? A kdybych ho tiskla musí být barevný? Mám doma jen černobílou tiskárnu. Děkuji předem za odpověď s pozdravem Olga Zvoníková
Dobrý den Olgo,
stačí mít voucher elektronicky, není nutní ho tisknout. Hezký den,
Gabriela.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda jde nastavit u vás i termín od Pátku do Neděle. Chtěli bychom z přítelem vyrazit na celý víkend pryč. Děkuji krásný den. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, bohužel, v rezervačním kalendáři tato možnost není do konce ledna, ani v únoru. Hezký den, Karel.
Dobrý den, ráda bych zakoupila pobyt v termínu 20–22.1.20. Dá se dokoupit jedna noc, z 22 na 23.1.20? Děkuji, Kateřina.
Dobrý den, Kateřino :) Vámi preferovaný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupnost termínů si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním systému :) Pěkný den
Dobry den,
Chtela bych se zeptat jak zajistit pri rezervaci, aby pokoj mel dvouluzko –
bude to voucher pro mlady par, tak aby nemeli oddelene postele 🤔
Predem dekuji za odpoved
Krásný den, Pájo :) V souhrnu objednávky je vždy možnost napsat požadavky do poznámky :) Pěkný den
Dobrý den,cena za pokoj je stejná ve všední den i o víkendu?Děkuji.
Dobrý den Ivo, cena se může v jednotlivých dnech lišit. Cenu zjistíte po rozkliknutí konkrétního termínu v kalendáři. Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den, bylo by nějak možné rezerovat si pobyt na 2 noci v termínu
12.12.2019 – 14.12.2019? V části s výběrem termínu tady na Slevomatu
není možné sobotu 14.12.2019 vůbec vybrat, proč?
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Danieli :) Jedná se o online rezervační systém, který reflektuje dostupné kapacity hotelu v aktuální chvíli. Samozřejmě se můžete pokusit kontaktovat i hotel, jestli se náhodou nějaký pokoj neuvolnil a domluvit se přímo s hotelem na rezervaci, a poté si u nás zakoupit termín bez rezervace. Děkujeme a přejeme krásný den :)
dobry den chci se zeptat nebyl by volny jeden pokoj na 30.12.na jednu noc byli jsme jiz zde nekolikrat a vzdy se nam tu moc libilo moc dekuji
Dobrý den, Luboši,
tento termín je již bohužel vyprodaný.
Mějte hezký den, Gabča. :)
dobry den,
bude 13.-14. 11. zabezpečen neomezeny vstup do bazénu. není tam nějaká
akce?
děkuji
Dobrý den,
nabízíme variantu, ve které máte po celou dobu pobytu volný vstup do
bazénu a sauny. Pokud máte ještě nějaké konkrétnější dotazy,
kontaktujte prosím přímo hotel na e-mailu fit2@hotelduo.cz nebo na tel.
+420 266 133 053.
Hezký den, Gabča.
Dobrý den ,chtěla jsem se zeptat jestli není nějaké omezení bazénu v termínu 27.10– 29.10.2019 Děkuji.Jana.
Dobrý den, Jano :) Žádné omezení v tomto termínu není. Krásný den, Míša :)
Dobrý den,
Chtěla bych se zeptat od kolika let se dá ubytovat, když mi není 18 let a
měla bych souhlas rodiče?
Předem děkuji. Koptová
Dobrý den, Dominiko :) Objednávku za Vás musí provést zákonný zástupce, tedy dospělá osoba, která za Vás také bude zodpovídat v době ubytování. :) Krásný den, Míša :)
Dobrý den, přijímáte poukázky Edenred MULTI? V případě zakoupení
pokojů přes Slevomat asi není možno zaplatit poukázkami, že?
Předem díky za odpověď!
K.H.
Krásný den, Kristino :) Papírové poukázky bohužel online uplatnit nelze, stačí ale, aby kdokoliv, kdo bude znát Vaše údaje na Slevomat, přinesl poukázky k nám na pobočku v Karlíně v ulici Pernerova 42, kde Vám tyto poukázky vyměníme za kredity, kterými budete moci pobyt uhradit :) Přeji hezký den, Týna :)
Dobrý den, mám dotaz termín 14.-15.září – víkend je též za tun samou sumu.
Krásný den, Ireno :) Ano, pokoj Superior je za stejnou cenu i o víkendu :) Termín 14.-15.9. vidím i v tuto chvíli volný v rezervačním systému u nabídky :) Přeji moc hezký den, Týna :)
Dobrý den, mám dotaz, zda je možné se ve vašem hotelu ubytovat do 3.patra? Děkuji za odpověd´
Dobrý den, Milane, ohledně dostupnosti pokoje ve třetím patře se, prosím, obraťte přímo na hotel na mailu fit2@hotelduo.cz nebo telefonním čísle +420 266 133 053. Krásný den, Míša :)
Dobrý den,
prosím check out je v kolik hodin? Dá se popřípadě připlatit za
prodloužený check out, nebo je možné se jen domluvit? Děkuji
Dobrý den, Lenko, check out je do 10 hodin. Ohledně možnosti pozdějšího opuštění hotelu, prosím, kontaktujte přímo hotel s konkrétním datem. Krásný den, Míša :)
Dobry den,jake jsou ceny za deti. Jel by s nami syn 9 let a dcera 19mes. Studena
Dobrý den, Jančo, ceny za děti se vypočítají automaticky přímo u nabídky. :) Stačí, když v nabídce zvolíte počet dospělých a dětí s uvedením jejich věku, kliknete na pokračovat a vyberete volný termín, který se Vám bude hodit a zobrazí se Vám celková cena za všechny. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, mám dotaz k ceně polopenze, kdybychom měli zájem o pobyt (po-čt) v září. A je výběr z jídel či je to dané? A můj druhý dotaz se týká ceny apartmánu. V nabídce je výběr z pokoje superior nebo apartmán, a tak bych se ráda informovala, kolik by se za apartmán připlácelo. Měli bychom zájem o termín 16.9. – 19.9. (2 dospělí a 1 roční dítě)
Dobrý den, Andreo, polopenze zahrnuje výběr ze dvou jídel. :) Příplatek za apartmá je 1000 Kč a je možné jej vybrat přímo v objednávce, pokud je ve Vámi zvolený termín dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. :) Krásný den, Míša :)
Dobrý den. Taky mám problém s cenou. Na zářijové datum mi vyskakuje pouze cena nad 2000. Jak je to možné? Dekuji
Dobrý den, Veroniko, cenu pobytu vždy určuje hotel. Některé termíny jsou již za 1 490 Kč, jiné jsou dražší. Záleží na dostupnosti pokojů starndart, které vycházejí levněji, než apartmá. Například termín 12. až 13. zaří nebo 24. až 25. září je v tuto chvíli za zmiňovaných 1 490 Kč. :) Krásný den, Míša :)
Dobrý den, jak nakombinovat objednávku v případě, že bychom chtěli ubytování pro 3 dospělé a 2 děti ve věku 10 a 13 let?
Dobrý den, Petro, nejlepší bude zakoupit dva vouchery. :) Jeden pro dva dospělé a dítě a druhý pro jednoho dospělého a druhé dítě. Cena se automaticky vypočítá přímo v nabídce po zvolení počtu osob a dětí s uvedením jejich věku. Krásný den, Míša :)
Dobrý den,
Ráda bych se zeptala zda lze zakoupit poukaz jako dárek bez pevného termínu,
že by si jej zvolili až obdarovaní?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Kláro, bohužel to u této nabídky není možné. Je možné ale zakoupit pobyt na termín a pokud budou chtít obdarovaní využít pobyt jindy, je možné termín pobytu změnit. Jak je uvedeno v podmínkách „Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 12 dní předem.“. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, je možné vystavit fakturu pro zaměstnavatele? Děkuji.
Dobrý den, Petře, v tomto případě to není možné, jelikož jde zakoupit pobyt přímo na termín, který je třeba zaplatit ihned. Pokud potřebujete vystavit fakturu pro zaměstnavatele, je nutné, aby šel voucher zaplatit převodem, kde je možné posunout jeho splatnost, kvůli úhradě peněz. Takový voucher je bez termínu. Krásný den, Míša :)
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, v kolik hodin je check-in a check-out. Bohužel jsem to
nikde nenašla.
Děkuji
Dobrý den, Andreo, check in je v hotelu od 15:00 a check out do 10:00, jak je uvedeno v sekci „O podniku“. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, platí se u Vas kartou sodexo? Dekuji
Dobrý den, Martino, kartou Sodexo můžete zaplatit u nás na Slevomatí pobočce v Praze Karlíně. Krásný den, Míša :)
Dobrý večer, lze se u Vás ubytovat od 6.12 do 8.12 2019 (3 dny 2 noci) + dítě (7let). Chtěl bych vědět kompletní cenu.Nejde mi to nějak přes net nakombinovat .Děkuji za odpověď Teplica.
Dobrý den, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Míša :)
Dobrý den.Nechá se přikoupit polopenze a kolik stojí?Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Věro, přikoupit polopenzi si můžete za příplatek 500 Kč na osobu. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, na telefonu my varianta za 1490 naběhla, ale nejde mi zaplatit, na pc bohužel jen všechno nad 2000 za 1 noc. Jak je to možné? Děkuju za odpověď
Dobrý den, Kateřino, cena se liší podle různých dat. Od 31.8. je cena již 1 490 Kč. Krásný den, Míša :)
V hlavičce je cena od 1490, ale termín jsem nenašla…všude mi běží 2490,–
Dobrý den, Simono, cena se liší podle různých dat. Od 31.8. je cena již 1 490 Kč. Krásný den, Míša :)
Dobry den, jak daleko he od vas stanice metra? Moc dekuji
Dobrý den, Kateřino, hotel leží cca 200 metrů od stanice Střížkov. Krásný den, Míša :)
Dobrý den,
chtěla bych k vám přijet na víkend, ale v recenzích jsem se dočetla, že
máte anglicky mluvící recepční. Tak bych se chtěla zeptat jestli je to
pravda a jestli tam máte i někoho kdo hovoří českým jazykem?
Dále by mě zajímalo od kolika hodin jsou snídaně?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Dano, nemusíte se ničeho obávat, v hotelu jsou česky mluvící recepční, takže se určitě v pořádku domluvíte. :) Snídaně jsou podávány od 6:30 do 10:30. Krásný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, ještě jednou mám malou prosbu v den objednávky jsem psala, že chceme buď dvoulůžko nebo manželskou postel. Kam mám napsat, aby nám připravili pokoj jen s manželskou postelí? Děkuji za odpověď Olga Zvoníková
Dobrý den, Olgo. V tomto případě je nejlepší kontaktovat přímo hotel na tel. +420 266 133 053 či e-mailu fit2@hotelduo.cz. Pěkný den, Kristýna