Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Rezervace a ověření volné kapacity na tel. čísle: + 36 23919100 nebo e‑mailem: info@szepiahotel.hu (anglicky nebo maďarsky). Rezervaci doporučujeme řešit s dostatečným předstihem.
Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Pokud plánujete přijet s domácím mazlíčkem, informujte o tom předem recepci.
Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
jak hotel řeší spaní pro dítě? Lze do pokoje umístit přistýlku pro
tříletou dceru?
Slevomat.cz
Dobrý den, Richarde :) Děti do 5,9 let jsou zdarma (včetně polopenze a
wellness). Je třeba v objednávce do poznámky napsat, že jedete s dítětem
a že byste pro něj chtěli přistýlku. Krásný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
jak hotel řeší spaní pro dítě? Lze do pokoje umístit přistýlku pro tříletou dceru?
Dobrý den, Richarde :) Děti do 5,9 let jsou zdarma (včetně polopenze a wellness). Je třeba v objednávce do poznámky napsat, že jedete s dítětem a že byste pro něj chtěli přistýlku. Krásný den, Míša :)