Pobyt ve 4* hotelu v Zakopaném: snídaně či polopenze a relax ve VIP wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, v nabídce je uvedeno nástupní dny neděle – středa. Znamená to tedy od neděle, pondělí, úterý, střtecda. Nebo pouze jen tyto dva dny neděle či středa? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
jedná se o všechny tyto dny, tedy neděle, pondělí, úterý, středa.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den,
rád bych tento voucher zakoupil jako Vánoční dárek (tedy s uplatněním
někdy během příštího roku (leden – březen). Rezervační systém však
toto neumožňuje. Je možné toto domluvit přímo s hotelem, nebo se Vaše
domluvená spolupráce váže pouze do konce tohoto roku?
Děkuji
Dobrý den, Karle, nabídku je možné využít pouze do 23.12.2019. V případě individuální poptávky můžete kontaktovat přímo hotel. Pěkný den
Dobrý den, jak daleko je nějaká rodinná sjezdovka, či lyžařský areál vhodný i pro malé děti? Děkuji D.
Dobrý den :) Pro ověření této informace je nejrychlejším způsobem kontaktovat přímo hotel na tel. +48 18 201 11 51 či na e-mailu recepcja@goldhotel.eu :) Pěkný den
Dobrý den,
v kolik hodin nejdříve, je možné dostat klíč od pokoje,pokud je
rezervován od nedělě do pondělí?
Dobrý den :) Ubytování na pokoji je možné od 15 hodin :) Pěkný den, Týna :)
Dobrý den, nachází se hotel blízko centra, takže lze v pohodě dojít pěšky i s dětmi nebo je nutné přejíždět autem? Děkuji :)
Dobrý den, Moniko :) Dle map je centrum 4,3 km :) Pěkný den, Týna :)
Dobrý den,
chci se zeptat, privátní wellness chápu, že budeme sami…jak to funguje ale
s normálním wellness které je od těch 17 do 22 hod…to jsme tam
s cizíma lidma nebo jak to funguje, děkuji
Krásný den :) Ano, pokud máte neomezený vstup, mají ho i ostatní hosté a je možné, že se s některými z nich ve wellnesu potkáte :) Pěkný den, Týna :)
Dobrý den, je zde i bazen?
Krásný den, Aneto :) Je mi líto, ale bazén bohužel není v hotelovém vybavení. Pěkný den, Týna :)
Dobrý den, chtěla bych zakoupit pobyt s polopenzí na dvě noci…cena 4690,–…chci se zeptat, jestli je možné vystavit fakturu moji firmě…mám to jako benefit k narozeninám. děkuji
Dobrý den, Sylvo :) Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Týna :)
Dobrý den, měl bych zájem o ubytování pro dvě osoby přes víkend na dvě noci, 13.9.-15.9.2019. Bohužel v nabídce soboty nejdou zadat. Je nějaká jiná možnost? Děkuji za odpověď. Kysela L.
Dobrý den, Lubomíre, jedná se o online rezervační systém, který reflektuje dostupné kapacity hotelu v aktuální chvíli. Samozřejmě se můžete pokusit kontaktovat i hotel, jestli se náhodou nějaký pokoj neuvolnil a domluvit se přímo s hotelem na rezervaci, a poté si u nás zakoupit termín bez rezervace. Děkujeme a přejeme krásný den :)
Dobrý den,
měli by jste volný termín od 7nebo 8.9 – 11 až 12.9.2019?Děkuji
Dobrý den, Richarde, Vámi vybraný termín je v některých variantách k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Míša :)
Jaký je stav moji objednávky 7066157174
Dobrý den, Břetislave, tato objednávka byla stornována. Pokud máte další dotaz, prosím ozvěte se nám na email podpora@slevomat.cz nebo na telefonní číslo +420 222 745 354 . Krásný den, Míša :)
Dobry den mela bych zajem o pobyt,ale kdyz oznacim 2os. a 2 noci tak mi vyjedou pouze pokoje 2+2 a cena je pres 4000kc coz nedava smysl,jelikoz se to vubec nevyplati.Dekuji za info
Dobrý den, Zuzano, je možné, že hotel ve Vámi zvoleném termínu již nemá jiný pokoj k dispozici, proto Vám automaticky nabídne rodinný pokoj za vyšší cenu. Zkuste se podívat po jiném termínu, kde bude dostupný pokoj Standard. Krásný den, Míša :)
Na fotkách jsou vidět pouze 3*, kde se vzala ta 4*?
Dobrý den, nemusíte se obávat, hotel je čtyřhvězdičkový. Krásný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,
Mate prosim volno tento vikend pa-nedele? Pokoj pro 2.
Predem dekuji,
Alzbeta
Dobrý den Alžběto :) S tím to dotazem se obraťte přímo na hotel :).
Na email či telefonní číslo… recepcja@goldhotel.eu
+48 18 201 11 51.
S přáním krásného dne Janča