Pobyt ve 4* hotelu v Zakopaném: snídaně či polopenze a relax ve VIP wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: V dostatečném předstihu na e‑mailu recepcja@goldhotel.eu nebo na telefonním čísle +48 182 011 151. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky
- Dítě do 3,9 let bez nároku na služby: zdarma
- Dětská postýlka: 15 €/pobyt (doplatek na místě)
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, v nabídce je uvedeno nástupní dny neděle – středa. Znamená to tedy od neděle, pondělí, úterý, střtecda. Nebo pouze jen tyto dva dny neděle či středa? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
jedná se o všechny tyto dny, tedy neděle, pondělí, úterý, středa.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den,
rád bych tento voucher zakoupil jako Vánoční dárek (tedy s uplatněním
někdy během příštího roku (leden – březen). Rezervační systém však
toto neumožňuje. Je možné toto domluvit přímo s hotelem, nebo se Vaše
domluvená spolupráce váže pouze do konce tohoto roku?
Děkuji
Dobrý den, Karle, nabídku je možné využít pouze do 23.12.2019. V případě individuální poptávky můžete kontaktovat přímo hotel. Pěkný den
Dobrý den, jak daleko je nějaká rodinná sjezdovka, či lyžařský areál vhodný i pro malé děti? Děkuji D.
Dobrý den :) Pro ověření této informace je nejrychlejším způsobem kontaktovat přímo hotel na tel. +48 18 201 11 51 či na e-mailu recepcja@goldhotel.eu :) Pěkný den
Dobrý den,
v kolik hodin nejdříve, je možné dostat klíč od pokoje,pokud je
rezervován od nedělě do pondělí?
Dobrý den :) Ubytování na pokoji je možné od 15 hodin :) Pěkný den, Týna :)
Dobrý den, nachází se hotel blízko centra, takže lze v pohodě dojít pěšky i s dětmi nebo je nutné přejíždět autem? Děkuji :)
Dobrý den, Moniko :) Dle map je centrum 4,3 km :) Pěkný den, Týna :)
Dobrý den,
chci se zeptat, privátní wellness chápu, že budeme sami…jak to funguje ale
s normálním wellness které je od těch 17 do 22 hod…to jsme tam
s cizíma lidma nebo jak to funguje, děkuji
Krásný den :) Ano, pokud máte neomezený vstup, mají ho i ostatní hosté a je možné, že se s některými z nich ve wellnesu potkáte :) Pěkný den, Týna :)
Dobrý den, je zde i bazen?
Krásný den, Aneto :) Je mi líto, ale bazén bohužel není v hotelovém vybavení. Pěkný den, Týna :)
Dobrý den, chtěla bych zakoupit pobyt s polopenzí na dvě noci…cena 4690,–…chci se zeptat, jestli je možné vystavit fakturu moji firmě…mám to jako benefit k narozeninám. děkuji
Dobrý den, Sylvo :) Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Týna :)
Dobrý den, měl bych zájem o ubytování pro dvě osoby přes víkend na dvě noci, 13.9.-15.9.2019. Bohužel v nabídce soboty nejdou zadat. Je nějaká jiná možnost? Děkuji za odpověď. Kysela L.
Dobrý den, Lubomíre, jedná se o online rezervační systém, který reflektuje dostupné kapacity hotelu v aktuální chvíli. Samozřejmě se můžete pokusit kontaktovat i hotel, jestli se náhodou nějaký pokoj neuvolnil a domluvit se přímo s hotelem na rezervaci, a poté si u nás zakoupit termín bez rezervace. Děkujeme a přejeme krásný den :)
Dobrý den,
měli by jste volný termín od 7nebo 8.9 – 11 až 12.9.2019?Děkuji
Dobrý den, Richarde, Vámi vybraný termín je v některých variantách k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Míša :)
Jaký je stav moji objednávky 7066157174
Dobrý den, Břetislave, tato objednávka byla stornována. Pokud máte další dotaz, prosím ozvěte se nám na email podpora@slevomat.cz nebo na telefonní číslo +420 222 745 354 . Krásný den, Míša :)
Dobry den mela bych zajem o pobyt,ale kdyz oznacim 2os. a 2 noci tak mi vyjedou pouze pokoje 2+2 a cena je pres 4000kc coz nedava smysl,jelikoz se to vubec nevyplati.Dekuji za info
Dobrý den, Zuzano, je možné, že hotel ve Vámi zvoleném termínu již nemá jiný pokoj k dispozici, proto Vám automaticky nabídne rodinný pokoj za vyšší cenu. Zkuste se podívat po jiném termínu, kde bude dostupný pokoj Standard. Krásný den, Míša :)
Na fotkách jsou vidět pouze 3*, kde se vzala ta 4*?
Dobrý den, nemusíte se obávat, hotel je čtyřhvězdičkový. Krásný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,
Mate prosim volno tento vikend pa-nedele? Pokoj pro 2.
Predem dekuji,
Alzbeta
Dobrý den Alžběto :) S tím to dotazem se obraťte přímo na hotel :).
Na email či telefonní číslo… recepcja@goldhotel.eu
+48 18 201 11 51.
S přáním krásného dne Janča