Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v centru historických Poděbrad se snídaněmi a večeří
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@bila-ruze.cz či na tel. +420 325 616 350. Při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Dítě do 5,9 let na lůžku s rodiči a bez stravy: zdarma
- Dítě starší 6 let nebo další dospělý na přistýlce a se snídaní: 320 Kč/noc
- Domácí mazlíčci: 50 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (Parkování před hotelem.)
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, máte volné ubytování v termínu 30.8.-1.9.?
Případně – je možné využít pobyt jen na 1 noc v termínu 31.8.-1.9.?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
děkujeme Vám za Váš dotaz.
Bohužel ve Vámi žádaném termínu máme plně obsazen celý hotel.
Přejeme hezký den.
S pozdravem recepce hotelu- M. Šimák
Dobrý den, je prosím hotel bezbariérový? Děkuji.
Dobrý den.
Hotel není bezbariérový.
R.Wagnerová
Vaclav
dobry den, pobyt je pro 2 osoby. To znamena,ze 1osoba na tento pobyt nema
moznost jet? Dekuji za info.
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Ano balíček je pro dvě osoby. V případě Vašeho zájmu nás navštívit sám. Prosím kontaktujte recepci- tel: 325 616 350. Děkujeme Vám
Alena Vohankova
Dobry den!Prosim je volny termin 9.8– 11.8 2019 pro 2 osoby?Dekuji!
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz. A děkujeme – vyřešeno telefonicky.
Dobrý den, je možné v době pobytu dokoupit si nějakou proceduru? Termín naši rezervace 2–4.7 Děkuji Hemzová
Dobrý den, klasicky v našem hotelu procedury nemáme. Ale prosím případně zavolejte na číslo: 325616350 , je to číslo k nám na recepci a tam bychom se domluvili na dalších podrobnostech. Recepce- M. Šimák
Dobrý den je volny termín od 27.7.do 29.7.2019. Děkuji Řeháková M.
Dobrý den, v termínu 27.7.-29.7.2019 nemáme volný pokoj.recepce – R.Wagnerová
Dobrý den, jak mám rozumět tomu, když si koupím poukaz na 3 dny a 2 noci, tak je v popisku pouze 1× snídaně a 1× večeře? A ten další den, nějak mi tam chybí snídaně v den odjezdu a večeře v den příjezdu, nebo to není v ceně? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
v ceně pobytu máte nárok na 1× večeři. Rozhodnete se, jestli to bude hned
v den příjezdu, nebo až další večer.
Snídaně máte i v den odjezdu.
dobrý den,pokud bych chtěla pobyt na 6 dní,jak je v tomto případě řešeno stravování.děkuji
Dobrý den,
každý den Vašeho pobytu máte nárok na rautové snídaně. A záleží na
Vás zda si koupíte 1 poukaz a dokoupíte noci pouze se snídaní nebo si
koupíte 2 poukazy a bude mít v průběhu pobytu 2× večeři , 2× tuplák
pro dvě osoby , 2× dezert a káva pro dvě osoby. Děkujeme
Chci termín 29.8.2019. Do 1. 9.2019.
Dobrý den,
na základě našeho společného telefonního rozhovoru jsme domluveni na
termínu 27.8. – 30.8.2019. Děkujeme
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
bylo by možné ubytování s ročním dítětem? Máte případně postýlku,či by dítě muselo spát s námi?
Děkuji
Markéta Janků
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz.
Ano je možné ubytování i s ročním dítětem. Máme k dispozici i dětskou postýlku.
S pozdravem recepce hotelu- M. Šimák