Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Cestujete s rodinou? Pokud vyrážíte s dětmi, informujte se vždy o dostupnosti pokoje před vytvořením rezervace (ne do všech pokojů je možné umístit přistýlku a poskytují dostatečný komfort pro celou rodinu).
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, máte prosím volno pro dva dospělé a jedno dvouleté dítě
1. – 6. 9. 2019? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím
Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde
stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před
Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba
najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Míša :)
Marcela Dědková- HB
Dobrý den, je možno využít nabízený voucher v termínu od 26.8 na
3 noci , dokoupit dítě 12 let s polopenzí. Mám na kartě Tiket Benefits
cca 4050 Kč. Jak mohu uhradit doplatek?Kolik by vše stálo?
Slevomat.cz
Dobrý den, Marcelo, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici.
Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce,
kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a
před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a
třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den,
Míša :)
Jana Hrůnková
Dobrý den,jsme rodina s jedním skoro ročním chlapeckem a psem střední
velikosti, kterého bychom museli vzít s sebou kdybychom k vám chtěli jet
na pobyt, bylo by možné se u vás se psem ubytovat??Hledáme pobyt
v začátku září. Kolik by prosím stal pobyt tak na dvě noci a jak je to
u vas se stravováním prosím??? Děkuji Hrůnkovi
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, veškeré informace najdete přímo nabídky. :) Dítě ve
věku do 2,9 let zdarma (s rodiči na lůžku a bez stravy) u všech variant
a za domácího mazlíčka se na místě připlácí 100 Kč/noc. Poradím
Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde
stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před
Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba
najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Míša
Jiří Vaňous
Dobrý večer. Mám k Vám dotaz, chtěli bychom se ženou a třemi
vnoučaty (6, 4, 2) jet k Vám na víkend v měsíci říjnu 2019.
zda budete nějaký víkend mít volný,
jaká by byla si cena pobytu,
zda bychom se museli stravovat sami, či je u Vás polopenze.
Předem Vám moc děkuji za odpověď, s pozdravem Jiří Vaňous.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jiří, v naší nabídce jsou pouze varianty na 3 až 4 nebo
6 dní. Pokud v penzionu chcete trávit pouze víkend, prosím, obraťte se
přímo na e-mail rezervace@penzionsnezna.cz
nebo telefon +420 774 343 448. Krásný den, Míša :)
Ivana Stamfestova
Je možnost delšího pobytu
Slevomat.cz
Dobrý den, Ivano, ano, je to možné. :) Stačí, když zakoupíte více
voucherů. Buď můžete zakoupit vouchery přímo na termín, zde si ale
dávejte pozor, aby Vám vouchery navazovaly tak, že se poslední den a první
den překrývají a abyste zakoupila správné varianty. Případně můžete
zakoupit vouchery bez termínu (opět pozor na varianty) a na pobytu se domluvit
přímo s penzionem. Pokud zvolíte druhou variantu, jako první si ověřte
možnost ubytování se ve Vámi zvoleném termínu na na mailu rezervace@penzionsnezna.cz
či telefonu +420 774 343 448. Pěkný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máte prosím volno pro dva dospělé a jedno dvouleté dítě 1. – 6. 9. 2019? Děkuji.
Dobrý den, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Míša :)