Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Otevřené vouchery: Termín si zamluvte předem s dostatečným předstihem na e‑mailu hotel.andel@tiscali.cz nebo tel. 722 141 606. Důležité upozornění: Platné rezervace jsou vždy potvrzeny bez ohledu na předchozí konverzaci a jsou zasílány informace k pobytu, časům nástupů a odjezdů. Pokud e‑mail s názvem „Potvrzení rezervace a informace k pobytu“ neobdržíte, není rezervace platná a kontaktujte zpět hotel.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, mám dotaz ohledně pobytu od 9.2.2020 do 12.2.2020 (3 noci),
máme tři děti (12, 8, 2), potřebovali bychom na pokoji 2 přistýlky, pokud
se na pokoj 2 přistýlky vejdou. Je prosím v tomto termínu volno?
Hotel Anděl
Dobrý den,
ve Vámi zvoleném termínu, máme již obsazeno, mohu nabídnout jiný
termín?
S pozdravem Monika Macháňová
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám dotaz ohledně pobytu od 9.2.2020 do 12.2.2020 (3 noci), máme tři děti (12, 8, 2), potřebovali bychom na pokoji 2 přistýlky, pokud se na pokoj 2 přistýlky vejdou. Je prosím v tomto termínu volno?
Dobrý den,
ve Vámi zvoleném termínu, máme již obsazeno, mohu nabídnout jiný termín?
S pozdravem Monika Macháňová