Otevřené vouchery: pobyt si rezervujte co nejdříve na telefonu + 43 528787523 nebo na e‑mailu info@hoehlenstein.at při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, máte volné dva pokoje v termínu od 2810 do 30.10 .
Hezký den a děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Marie :) V tuto chvíli vidím termín jako dostupný. Poradím
Vám, že kapacitu volných pokojů si můžete ověřit přímo u nabídky
v online rezervačním kalendáři :) Pěkný den, Týna
Renáta Gorcsová
DOBY DEN,
JEŠTĚ MÁM PROSÍM DOTAZ VŠECHNY POKOJE JSOU S BALKONEM?
DĚKUJI
Slevomat.cz
Dobrý den, Renato, jak uvádíme v popisu hotelu, jedná se o pokoje
s balkonem .) Pěkný den
Janská
Dobrý den, je při koupi pobytu na slevomatu v ceně i používání
vířivky i sauny? Případně jaká je provozní doba? Děkuji
Slevomat.cz
Krásný den, paní Jánská :) Využívání wellnesu v ceně balíčku
u této nabídky není :) Přeji hezký den, Týna :)
Renáta Gorcsová
Dobrý den, moc se nám libí hotel, kdyz si vybereme termin musime hlasit,ze
budme mít malého pejska yorksirku, nebo staci az pri prijezdu? děkuji
Tesárková
Hotel Höhlenstein
Dobrý den, Renáto, děkujeme za Vaši zprávu. Pejska stačí nahlásit až
při příjezdu, nepotřebujeme mít tuto informaci dopředu :)
Děkujeme a budeme se těšit na Vaši návštěvu. Tým Hotelu
Höhlenstein.
Lucie Houdková
Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Je možnost si vybrat pokoj
s vanou? Děkuji
Hotel Höhlenstein
Hezký den, Lucie. Děkujeme za Vaši zprávu. Všechny pokoje Superior mají
v koupelně vanu. Děkujeme a přejeme hezký den. Tým Hotelu
Höhlenstein.
Ilona Budská
Dobrý den, je váš hotel přístupný pro člověka na invalidním
vozíku?
Děkuji za odpověď
Hotel Höhlenstein
Hezký den, paní Budská, děkuji Vám za Vaši zprávu. Bohužel náš
hotel není bezbariérový. V hotelu je výtah a host s vozíčkem se dostane
jak do pokoje tak i do restaurace, ale v koupenách jsou pouze vany a dveře
v pokojích (do koupelny a na toaletu) jsou pouze 80 cm. Děkujeme za
pochopení a přejeme hezký den. Tým Hotelu Höhlenstein
Zbynek Holan
Jeste jednou dobry den. Omlouvam se dnes jsem jiz dvakrat zaslal stejny
dotaz. Ale meli bychom zajem dojet 14.8. Do 18.8., se synem. Ale dojezd pozde
vecer okolo 23:00. Nebyl by to problem? Taky bychom meli zajem o zapujceni kol,
ale to bychom upresnili.
Slevomat.cz
Dobrý den, Zbyňku, check in je v hotelu od 15:00 do 20:00, pokud
přijedete ještě déle, nejdříve se domluvte přímo s hotelem na emailu info@hoehlenstein.at nebo
telefonním čísle +43 5287 87523. Krásný den, Míša :)
Zbynek Holan
Dobry den. Lze u Vas nebo v okoli zapujcit kola? Dekuji. Meli bychom zajem
o termin od 15. 18. 8.
Hotel Höhlenstein
Dobrý den Zbyňku, děkujeme za Vaši zprávu. Půjčení kol je možné.
Kola si můžete půjčit v sousední vesničce Lannersbach nebo je možnost,
Vám kola nechat přistavit přímo v našem hotelu. Děkujeme a přejeme
hezký den. Team Hotelu Höhlenstein.
Ve Cech
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je možné dorazit i se psem?
Jedná se o malého 7kg pejska-bezproblémový. Předem děkuji.
Pěkný den.
Hotel Höhlenstein
Dobrý den, děkujeme za Vaši zprávu. Pobyt s domácím mazlíčkem není
problém. Poplatek za psa je 10 Euro za noc. Děkujeme a přejeme hezký den.
Team Hotelu Höhlenstein.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máte volné dva pokoje v termínu od 2810 do 30.10 .
Hezký den a děkuji za odpověď
Dobrý den, Marie :) V tuto chvíli vidím termín jako dostupný. Poradím Vám, že kapacitu volných pokojů si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři :) Pěkný den, Týna