Vinařství U Kapličky: víno, jídlo, wellness, venkovní bazén i půjčení kol
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda plánuje rozšířit nabídku i na měsíc
říjen?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den paní Hrbáčková,
jde vždy o nabídku dle aktuální situace, novinky prosím sledujte na
portálu Slevomatu, je pravděpodobné, že na podzim balíček opět
připravíme. Děkujeme Vám za Váš zájem.
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,jestli by byl pobyt u vás vhodný i pro
mého handikepovaneho manžela-je na vozíku a schody apod.nezvladne.
Jestli máte bezbar.pokoj nebo popř.v přízemí bez schodů.
Děkuji moc za odpověď.
Dobrý den,
je nám to moc líto, ale vyloženě bezbariérový pokoj nemáme. Do každého
jednoho pokoje vede aspoň pár schodů (2–5). Pokud toto zvládáte, zkuste
nám zavolat a probereme termíny a možnosti.
Je nám to velice líto, ale bezbariérové pokoje u nás nemáme a všude u nás jsou bohužel i schody k pokojům i do restaurace.
Dobrý den měl bych zájem o ubytování v době od 17.9do 20.9 ale máte možnosti voucherů pouze do na prázdniny zajímala by mě cena v této době .děkuji.
Dobrý den,
vouchery jsou platné do konce srpna. Na měsíc září plánujeme pouze
jednodenní balíčky neděle/pondělí.
Máme fenku rhodeského ridgebacka, hodnou, klidnou.
Je možné ji vzít s sebou?
Dobrý den,
akceptujeme pouze pejsky do 5kg je nám to líto, ale s tímto pejskem do
našeho zařízení nemůžete.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat: Máte dva volné pokoje v období 3.8. – 6.8.?
A jak je to když chceme jet 3 dospělí – musíme koupit dva vouchery a
jedna postel zůstane prázdná? Děkuji za rychlou odpověď.
Dobrý den paní Wolkerová,
tento dotaz prosím směřujte na naši recepci, kde vám děvčata rádi
zodpoví, případně najdou vhodný termín.
Děkujeme, váš marketing
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli máte volné dva dvoulůžkové
pokoje v termínu od 21.7. do 24.7.
Děkuji Jelínková
Dobrý den paní Jelínková,
tento dotaz prosím směřujte na naši recepci, kde vám děvčata rádi
zodpoví, případně najdou vhodný termín.
Děkujeme, váš marketing
recepce@vinarstviukaplicky.cz
Dobry den, mel bych zajem o pobyt u vas. Vypada to moc krasne. Jen mam dotaz, pritelkyne pracuje na zakladni skole. Skola by zaplatila cast jako prispevek (5000,–) fakturou, jde zbytek penez doplatit treba prevodem na ucet? Nebo je to vubec mozne? Dekuji za odpoved Koňařík
Dobrý den, Jakube, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku voucheru bez rezervace termínu a zvolte způsob platby na bankovní převod. Twisto není možné použít pro způsob platby bankovním převodem. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Honza
Dobrý den pane Koňaříku,
vážíme si vašeho zájmu. Tento dotaz prosím směřujte přímo na naši
recepci, kde vám děvčata rádi zodpoví, veškeré vaše dotazy.
Děkujeme, váš marketing
recepce@vinarstviukaplicky.cz
Dobrý den,jakým způsobem mohu využít pokud jsem jeden dospělý a jedno dítě (3 roky)?Byla by cena jako pro dva?Děkuji Franková
Dobrý den,
ano,cena balíčku se nemění :-)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, nabídka vypadá fantasticky. Chci se zeptat, byli bysme 2 dospělý a dítě 11 let. Píšete o dokoupení dítěte se snídaní. Jde dokoupit i večeře? Pokud ano, můžete nám prosím napsat celkovou částku pro 2 dospělé a 1 dítě 11 let na 4 dny/3 noci? Mockrát děkuji za odpověď.
Dobrý den paní Zichová,
funguje to tak, že dítě má za příplatek v balíčku lůžko a snídani, večeře se dokupuje na místě z jídelního lístku. Celkovou částku Vám tedy nejsme schopni říct, záleží na výběru jídla. Také aktivitu může dcera sdílet s Vámi, ale nenabízíme k zapůjčení dětská kola. Wellness centrum do 15ti let stojí 100,–/ osobu.
Záleží tedy na Vás, ale navýšení se pohybuje obvykle od 2000 Kč za takto velké dítě, které s Vámi bude sdílet i aktivity.
Děkujeme za Váš zájem.