Můžu jezdit na kole bez toho abych si ho musela kupovat a řešit skladování.
Elektrokolo je miň náročné než obyčejné kolo. Freebike používám už pár měsíců.
Většina kol vrzá. Kola nejsou tam, kde bych je potřebovala (Praha 4 třeba), už dvakrát jsem hlásila havárie, při první dostala jsem odpověď, nedostala jsem slibovanou odměnu, po druhé už mi ani nebylo odepsano = zákaznický servis nic moc. Poloha v aplikaci je nepřesná, často jsem chtěla vrátit kolo ve stanici, a aplikace ukazovala, že jsem mimo a chtěla po mě příplatek, musela jsem čekat (a utrácet kredity) než se poloha upřesní.
Ověřovací platba se musí platit přes platební kartu i když se platí pomocí GoPay účtu kde by mohlo jít zaplatit i pomocí GoPay peněženky. Proč to nelze? Poměrně dost zón kde se nesmí parkovat.