Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Pobyt u Slunečných jezer s bazénem, wellness i hotelovým fitness vč. stravy
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Po zakoupení kuponu je třeba co nejdříve prověřit dostupnost termínu a udělat rezervaci na tel. č .: +421 245 925 897 nebo e‑mailem na: info@hotelsun.sk
- Při rezervaci je nutné nahlásit číslo kupónu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Recepci také třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při emailové či telefonické komunikaci.
- 1 dítě do 5,9 let bez nároku na lůžko s dětskou polopenzí má pobyt zdarma
- Možnost poskytnutí přistýlky za doplatek 10 €/dítě/noc
- Další dítě do 5,9 let na přistýlce s polopenzí: 20 €/dítě/noc
- Dítě do 11,9 let na přistýlce s polopenzí: 30 €/dítě/noc
- Dítě nad 12 let nebo dospělá osoba na přistýlce s polopenzí: 50 % z ceny balíčku.
- Domácí mazlíčci: 20 €/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
Rádi bychom využili pobytu i Vás b období 12. – 15.8. v pokoji
deluxe.
2 děti a 2 dospělý.
Ale když kliknu na objednávku na termín…zobrazuje se mi volno až koncem
měsíce.
V tom našem období už nemáte volno??
Děkuji Nesslerová
Dobrý deň,
informácie o dostupnosti môžete písať priamo na e-mail: info@hotelsun.sk. Taktiež
poprosíme vek detí a akú izbu ste si chceli objednať.
Prajem pekný deň.
Recepcia Hotel Sun****
Dobry den
Mate jeste volne nejake ubytovani v dobe 10.8. – 18.8. min 4 nebo 5 noci
pro 2 dospele a 2 deti (9 a 16 let).
Dekuji
Nesslerova
Dobrý deň. Máme volný termín, ale na jednu izbu sa nezmestia 2 prístelky. Odporúčama Vám zakúpiť si 2 izby. Prajem pekný deň. Recepcia Hotel Sun****
Dobrý den, máme koupený voucher a ráda bych se Vás zeptala, jak je to s parkováním? Má hotel své parkoviště nebo je někde v blízkosti, placené/neplacené a je třeba hotel před příjezdem informovat a rezervovat parkovací místo? Děkuji Martina
Dobrý den, Martino, parkování máte v ceně voucheru před hotelem zdarma a není třeba hotel předem informovat. Krásný den, Míša :)
Dobry den, byl by mozny termin od pondeli 19.8–23,24.8??jsme 2 dospely a dite 2 roky..jde mi to tu jen na 3 dny. Dekuji a krasny den
Dobrý deň, termín je ešte volný. Treba kúpiť voucher a potom nám
poslať na info@hotelsun.sk Na emailovú
adresu stačí poslať následne informácie (počet a vek detí).
ďakujeme, Recepcia Hotel Sun****
Dobrý den,
měli byste 1 pokoj pro 3 dospělé osoby v termínu od 3 –
7. 8. 2019?
Pokud ano, tak jaký a za jakou cenu.
Děkuji Vám za odpověď a jsem s pozdravem,
Falta
Dobrý den, Roberte, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Míša :)
Dobry den, chtěla bych se zeptat jestli je k objednaní i pokoj
s kuchyňkou.
děkuji za odpověď
Dobrý deň,
v danej akcii sú v ponuke iba izby typu Deluxe a Standard, ktoré
nedisponujú kuchynkou.
Pekný deň.
Recepcia Hotel Sun****
Dobrý den, chtěla bych se zeptat kolik je maximální počet dětí na ubytování v pokoji? Máme tři děti. 4 roky, 11 let a 13 let. Bylo by možné dvě přistýlky a ta 4 letá by spala s námi? Děkuji Čambalová
Dobrý deň,
na jednu izbu sa nezmestia 2 prístelky. Odporúčama Vám zakúpiť si
2 izby.
Prajem pekný deň.
Recepcia Hotel Sun****
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat,
na potvrzení na fakturu potřebuji razítko cestovní kanceláře,takže
v případě zájmu o váš pobyt,to nelze?Děkuji
Dobrý deň, bohužiaľ to nie je možné, len ak niektorá cestovná kancelária ponúka náš hotel.
hezký den,
zaujla mě nabídka a tak se prosím chci zeptat , jaká by byla cena na termín
8 az 11.srpna pro 3 dospělé a 2 deti 9 a 12 let
Děkuji Polivvková
Dobrý deň,
Žiaľ naše izby nedisponujú s dvoma prístelkami. Vo Vašom prípade budete
potrebovať 2 izby.
Ďakujeme za pochopenie,
recepcia Hotel Sun****.
Dobrý den, už několikátý rok jezdíme relaxovat do skvělého hotelu k Vám. Mám prosbu 5.srpna do 9.srpna je nějaký velký pokoj pro mě a 9 dceru . Děkuji SASIN pěkný den
Dobrý deň, v tomto prípade by sme Vám ponúkli vocuher v izbe DELUXE.
Dobrý den, byla by možnost 2 dospělí, 2 děti, 9 a 14 let, termín 19.8.-23.8.a cena prosím? DĚKUJI FOJTÍKOVÁ
Dobrý den, Davide, cenu si jednoduše ověříte v online kalendáři výběrem Vámi preferovaných dní. Dítě do 11,9 let na přistýlce s polopenzí připlácí 30 €/dítě/noc. Dítě nad 12 let nebo dospělá osoba na přistýlce s polopenzí: 50 % z ceny balíčku. Pěkný den, Honza
Dobrý den, chtěli bysme 2 dospělí, 1 dítě 5 let, druhé 9 let. Červenec na 4 noci? Nejlépe od 17.7 děkuji
Dobrý den, Iveto, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnera na tel. č .: +421 245 925 897 nebo e‑mailem na: info@hotelsun.sk. Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Doplatky za děti jsou: 1 dítě do 5,9 let bez nároku na lůžko s dětskou polopenzí má pobyt zdarma. Možnost poskytnutí přistýlky za doplatek 10 €/dítě/noc. Další dítě do 5,9 let na přistýlce s polopenzí: 20 €/dítě/noc. Dítě do 11,9 let na přistýlce s polopenzí: 30 €/dítě/noc. Pěkný den, Honza
Dobrý den,prosím dotaz na Pobyt u Slunečných jezer s bazénem, wellness
i hotelovým fitness vč. stravy
Hotel Sun****
v termínu od 22.8.-do25.8.19 peo 2 dospělí,13 letou dívku a 4 letého
kluka,nejde mi to objednat s dětma,doprava jsem koukala je opravdu dobrá
vlakem,můžete mi poslat nabídku ,děkuji Kadlecová
Dobrý deň, termín je ešte volný. Treba kúpiť voucher a potom nám
poslať na info@hotelsun.sk
Na emailovú adresu stačí poslať následne informácie (počet a vek
detí).
ďakujeme,
Recepcia Hotel Sun****
dobrý den, cena 6490 je pro 2 osoby na kolik dní?
Dobrý deň,
zrejme máte záujem o izbu typu štandard bez balkóna, ktorej cena 6490 CZK
je na 3 dni, čiže 2 noci.
S pozdravom
Recepcia Hotel Sun****
Dobry den chci zakoupit pobyt na 3 dny s ditetem 4 roky. Do kdy musime byt v hotelu a kdyz opustim 3 den pokoj jsem stale jeste ten den hostem hotelu a mohu vyuzivat plaz u jezer? Dekuji
Dobrý deň,
Náš hotel nemá súkromnú pláž, ale po odhlásení môžete využiť náš
bazén.
Hotel Sun ****.
Dobry den, prosim vas, bylo by mozne vystavit dopredu fakturu s dobou
splatnosti? Mam moznost prispevku z prace.
Dekuju za odpoved.
Dobrý den, Michaelo, vystavení FKSP se týká pouze českých hotelů, v případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné nejprve se domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Honza
Dobrý den,
je možné na pokoj De Luxe přidat dvě přistýlky pro děti 7 a 10let?
Děkuji
Dobrý deň,
Bohužiaľ na dvojlôžkovú izbu je možné pridať len jednu prístelku.
S pozdravom,
recepcia Hotel Sun****
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat kolik by se doplacelo za 9 leté dítě
při pobytu v pokoji comfort na 5 dní.
Děkuji za odpověď Šárka
Dobrý deň,
Dítě do 11,9 let na přistýlce s polopenzí: 30 €/dítě/noc
recepcia Hotel Sun****
Dobry den,prosim o kalkulaci dvou rodinnych pokoju v terminu 5–9.8. , z toho na kazdem pokoji 2 dospeli a 2 deti 4,10 roku,dekuji Papackova.
256/5000
Ahoj,
Ceny sú uvedené v balíkoch a posielame Vám ceny za prístelky nižšie.
1 dieťa do 5,9 rokov bez nároku na lôžko s polpenziou je zdarma
Dieťa do 11,9 rokov na prístelke s polpenziou: 30 € / dieťa / noc
Recepcia Hotel Sun ****.
Dobrý den, jaká by byla cena + dvě děti (12 a 10 let) a je v hotelu
rodinný pokoj?
Děkuji
Dobrý večer,
Bohužiaľ, ponúkame len dvojlôžkové izby cez portál. Ak máte záujem,
odporúčame Vám zakúpiť si dve poukážky na dve izby.
Ďakujeme za pochopenie :)
Recepcia Hotel Sun****.
Dobrý den,chci se zeptat můžu si zarezervovat termín od 12 července do 15.?
Dobrý den, Lenko, vidím, že tento termín je ještě volný, takže rezervaci nic nebrání. :) Rozklikněte si zvolenou variantu, poté klikněte na „Vybrat termín“ a v kalendáři zvolte Vámi vybrané datum. :) Pěkný den, Míša
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máme koupený pobyt na 3 noci. Prosím o info, zda vstup do wellnes centra je jednou na hodinu za celý pobyt nebo jednou každý den na hodinu? Z nabídky a popisu toto není úplně zřejmé…Děkuji :-)
Dobrý deň,
wellnes máte na 1× hodu za celý pobyt.
Prajeme pekný deň.
Recepcia Hotel Sun****