Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat zda je někde možné ověřit dostupnost volných
termínů? Abych si nezakoupila poukaz a nakonec nezjistila, že je termín již
obsazen? A dále za jakou částku je možné přikoupit plnou penzi či all
inclusive? Konkrétně se mi jedná o termín 23.-29.9., resp. dny v tomto
týdnu.Děkuji za odpověď.
CK ZANZO
Dobrý den paní Ouzká, dostupnost volných termínů je vždy na
individuální poptávku. Nemusíte se však bát, že byste koupila voucher,
který byste nemohla využít. U našich zájezdů klasický voucher, jak je
u nabídek na Slevomatu zvykem, zakoupit nejde. Nejdříve vám vždy
prověříme aktuální kapacitu v termínu, který si vyberete a teprve potom
děláme rezervaci a sjednáváme s klienty smlouvu o zájezdu. Ve vámi
poptaném rozmezí termínu 23. – 29. 9. stále volné kapacity jsou.
Přikoupení plné penze či all inclusive není v hotelu Atlantis The Palm
možné. S pozdravem Veronika, CK Zanzo
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat zda je někde možné ověřit dostupnost volných termínů? Abych si nezakoupila poukaz a nakonec nezjistila, že je termín již obsazen? A dále za jakou částku je možné přikoupit plnou penzi či all inclusive? Konkrétně se mi jedná o termín 23.-29.9., resp. dny v tomto týdnu.Děkuji za odpověď.
Dobrý den paní Ouzká, dostupnost volných termínů je vždy na individuální poptávku. Nemusíte se však bát, že byste koupila voucher, který byste nemohla využít. U našich zájezdů klasický voucher, jak je u nabídek na Slevomatu zvykem, zakoupit nejde. Nejdříve vám vždy prověříme aktuální kapacitu v termínu, který si vyberete a teprve potom děláme rezervaci a sjednáváme s klienty smlouvu o zájezdu. Ve vámi poptaném rozmezí termínu 23. – 29. 9. stále volné kapacity jsou. Přikoupení plné penze či all inclusive není v hotelu Atlantis The Palm možné. S pozdravem Veronika, CK Zanzo