Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na info@cesarskieogrody.pl nebo na tel. +48918888500. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mailu pomoc@slevomat.cz
Rezervaci můžete 30 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 30 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
dobrý den, máme tři děti 2,7 a 9 let, jde to vyřešit?
Slevomat.cz
Dobrý den, Lukáši, ve Vašem případě by bylo třeba zakoupit dva
vouchery. Jelikož na pokojích není možná přistýlka, je nutné proto
obsadit dva pokoje a z toho důvodu je cena za dítě stejná jako za
dospělého. Jen dítě do 4,9 let je na lůžku s rodiči zdarma. Krásný
den, Míša :)
Markéta Sázelová
Děti jsou zdarma vč. stravy, příp. kolik se za stravu pro dítě
připlácí? Máme děti ve věku 1 a 4 roky.
Dobry den, prijde vam v poradku, ze si zaplatime pobyt na 6 dnu za
15 000 a za pejska bychom platili dalsich 4000 za vseschny noci? To je skoro
tretina toho, co platime za sebe…
Slevomat.cz
Dobrý den, Artyome, je mi líto, že Vám v tomto ohledu nabídka
nevyhovuje. Takto nastavenou cenu má náš partner a my ji nedokážeme
ovlivnit. Určitě k tomu má své důvody. :) Pěkný den, Honza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den, máme tři děti 2,7 a 9 let, jde to vyřešit?
Dobrý den, Lukáši, ve Vašem případě by bylo třeba zakoupit dva vouchery. Jelikož na pokojích není možná přistýlka, je nutné proto obsadit dva pokoje a z toho důvodu je cena za dítě stejná jako za dospělého. Jen dítě do 4,9 let je na lůžku s rodiči zdarma. Krásný den, Míša :)