Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Wellness pobyt v Győru: neomezený wellness a vstup na atrakci dle výběru
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Ověření volné kapacity na tel. + 36 96 900500 nebo na e‑mailu hotel@garzonplaza.hu (anglicky nebo maďarsky). Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Dítě do 2,9 let na lůžku s rodiči: zdarma
- Dítě od 3 do 11,9 let na vlastním lůžku:
- Se snídaní: 25 €/noc
- S polopenzí: 30 €/noc
- Dítě od 12 let na vlastním lůžku:
- Se snídaní: 30 €/noc
- S polopenzí: 40 €/noc
- Pobyt s 2 dětmi je možný pouze v apartmánu Suite – příplatek 32 €/noc
- Domácí mazlíčci: pes 17€/den, kočka 10€/den
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, je ve vybavení pokoje i lednička, když má
kuchyňku?
Předem děkuji za odpověď.
S pozdravem Jirka
Dear Madam,
Thank you for contacting us
Yes, all the room equipped with fridge.
If you have any further question or request please do not hesitate to contact
me
Kind regards,
Marianna Somogyi
Dobrý den, měli bychom zájem v termínu od 1.11.-3.11., budete ještě nabízet? Děkuji
Dobrý den, Jano prozatím je v nabídce pouze varianta do 30.10.2019. Můžete si však nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce neunikne. Krásný den, Míša :)
Pri vaší kontrole kde jste smazali polopenzi a změnili to na snídani je pěkně ubohé! Aspoň kdyby jste chybu přiznali a neklamali zákazníky. Původní objednávku mám vyfocenou kde je polopenze!Děkuji za zkušenost :-D
Dobrý den, řešila jsem to ještě s kolegy a máte pravdu, v nabídce byla chybně uvedena polopenze i u pobytu jen se snídaní. Chybu samozřejmě přiznáváme a je nám líto, že Vám kvůli tomu vznikly takové komplikace. Jako omluva na Vás čeká překvapení, které uvidíte u sebe na profilu a navíc jsem Vám psala e-mail, na který bych potřebovala Vaši odpověď. :) Omlouvám se a přeji krásný den, Míša :)
Zakoupil jsem si variantu jak píšete se vstupem dle výběru atrakce a POLOPENZE!Nikoli pouze snídaně!Nemám duvod lhát! Příště uvádějte pravdivé informace!!Děkuji!!
Dobrý den, Zdenny, právě jsem to kontrolovala a opravdu jste si zakoupil pobyt se snídaní, jak píše i kolegyně Simča. I cena, kterou jste za pobyt hradil je totožná s nabídkou, kde je pouze snídaně. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, právě čerpáme pobyt zakoupený u vás a píše se že máme polopenzí ale na hotelu nám bylo zděleno že jenom snídaně!? Zakoupeno je s polopenzí!Tak že klamave informace??Děkuji za vysvetleni.
Dobrý den, Zdenny, bohužel jste si opravdu zakoupil variantu " Pobyt se snídaní a vstupem na atrakci dle výběru | 2 osoby | 3 dny (2 noci)" Možná jste se pouze překlikl mezi variantami, ale máte opravdu pobyt pouze se snídaní. Hezký den, Simča :)
Dobrý den,
lze prosím tento pobyt zakoupit za kredity z BenefitPlus? A když bych 27/6
převedla body na kredity? Jak dlouho trvá převod? Bylo by možné již
tentýž den zakoupit pobyt?
Děkuji Ambrožová.
Dobrý den, Hano, určitě to možné je. :) Stačí kredity převést na svůj účet na Slevomatu do kategorie cestování. Převod by neměl trvat déle, než pár hodin. Krásný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mohu se zeptat, jak je to tedy s pokoji? V popisu stoji ,,velký elegantní pokoj”, ale podkrovní 2lůžka jsou hodně mala. Děkuji za odpověď
Dobrý den, Kláro :) Fotky mohou realitu torchu zkreslovat. Nemusíte mít starost, pokoje jsou dost prostorné, včetně toho podkrovního. Krásný den, Míša :)