Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na recepcja@kristina.pl nebo na tel. +48516324506. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda personál porozumí i českému jazyku či mluví
pouze polsky?
Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Anet, personál mluví polsky, ale jsou zvyklí na české
turisty, takže věřím, že se domluvíte. Krásný den, Míša :)
Jana Š.
Hello. We are family 2 adults + 2 kids (9 and 11). We would like to stay
7 nights = 3.-10.8.2019. I buy voucher for 18 890 Kč. Is that total price
or will we pay some extra money for kids? Thanks, Jana
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, pokud zakoupíte variantu „Hlavní sezona pro rodinu“,
žádné další příplatky za děti již nebudete platit. :) Ubytování je ve
třílůžkovém pokoji pro 2 dospělé a 2 děti do 11,9 let již v ceně
voucheru. Krásný den, Míša :)
3 dospeli a 2 deti
Chtěl bych se zeptat na termín 10.8–17.8., Jsme 2 dospělí, děti
2 roky, 6 let, 12 let. Máme vlastní postýlku pro nejmladší dítě. Meni
se cena nebo podminky u pobytu 3 dospelí? Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Vámi vybraný termín je dispozici. Poradíme Vám, že
dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí
kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi
se zobrazí volné kapacity hotelu. Ohledně ceny dětí, a možnosti
přistýlek se obraťte přímo na hotel. Komunikace probíhá v cizím jazyce,
pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám
název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz. Pěkný
den, Simča :)
Luboš
Dobrý den.
Kolik stojí pobyt se stejnými podmínkami pro třetí osobu. Její 17 roků.
Děkuji,
Kristina Spa
120zl za dzien ze sniadaniem
Jiri Rupprecht
Hello, is possible take a little dog into a hotel ? Thank you
Slevomat.cz
Hello, Jiří, unfortunately, dogs are not allowed in this hotel. Have a nice
day, Míša :)
Daniela Novakova
Chtěla bych se zeptat, jestli také provedete za mě rezervaci. Již jsem
jednou zkusila poslat email v češtině a nikdo mi neodepsal. Na jinou
nabídku.
Kristina Spa
Dobré ráno,
Prosím proveďte rezervace přes slevomat nebo booking.com.
děkuji
Kristina SPA
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda personál porozumí i českému jazyku či mluví pouze polsky?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Anet, personál mluví polsky, ale jsou zvyklí na české turisty, takže věřím, že se domluvíte. Krásný den, Míša :)