Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Termín si zamluvte v dostatečném předstihu na e‑mailu info@hotellomnice.cz nebo na telefonu +420 732 899 711. Při rezervaci uveďte kód voucheru.
Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý večer. Měli bychom zájem o pobyt přes Slevomat na 3 noci od
15. 12. Jsme 3 dospělí. Prosím o odpověď,zda máte volno a jestli mám
koupit jeden voucher a na místě doplatit nebo jinou možnost. Děkuji
Hartmannová
Lomnice Hotel & Restaurant
Dobrý den, paní Hartmannová,
děkujeme za dotaz. Prosím napište nám email na info@hotellomnice.cz a
rádi Vám pošleme nabídku pobytu pro 3 osoby. Děkujeme.
S přátelským pozdravem,
Darya Kunitskaya | Lomnice Hotel & Restaurant
Pavel Muller
Dobrý den, reaguji na vámi zaslanou odpověď, spíš bychom měli zájem
o jeden pokoj pro čtyři osoby ( 3 dospělý + 1dítě ) v měsíci září
ve všední dny.
Lomnice Hotel & Restaurant
Dobrý den, pane Muller,
cena bude stejná pro 4 osoby (2 vouchery). Prosím napište nám email na info@hotellomnice.cz
s uvedením termínu, kdy chcete přijet. Musíme se podívat, zda máme
v tomto termínu volný 1 pokoj pro 4 osoby. Děkuji.
S přátelským pozdravem,
Darya Kunitskaya | Lomnice Hotel & Restaurant
Pavel Muller
Dobrý den, kolik by stálo ubytování na tři dny pro tři dospělé a
jedno dítě ve věku 13let. Děkuji za odpověď.
Lomnice Hotel & Restaurant
Dobrý den, pane Muller,
děkujeme za dotaz. Pokud byste chtěli být ubytováni ve dvou dvoulůžkových
pokojích, měli byste koupit dva vouchery.
V případě jakýchkoli dotazů, neváhejte se na nás obrátit. :o)
S přátelským pozdravem,
Darya Kunitskaya | Lomnice Hotel & Restaurant
Kveta
Dobry den,mame 2 deti (ve veku 3 roky a 5 let)…v nabidce je uvedeno
deti do 5,9let zdarma bez naroku na luzko a dalsi sluzby,pouze snidane…Mohou
byt nase 2deti s nami na luzku zdarma a na miste bychom dokoupili
polopenzi.
Predem dekuji za informaci
Lomnice Hotel & Restaurant
Dobrý den Květo,
děkujeme za dotaz. Pokud budete chtít, je možnost přikoupení přistýlky
nebo dětské postýlky pro děti. Rádi s Vámi všechny detaily domluvíme
přes email. Napište nám na info@hotellomnice.cz.
Děkuji a pěkný den přeji,
Darya Kunitskaya | Lomnice Hotel & Restaurant
A.K.
Dobrý den, ve filtru je napsáno dítě do 6,9 r. zdarma – v detailu
nabídky do 5,9 r. která informace platí? Děkuji
Lomnice Hotel & Restaurant
Dobrý den,
správně je ta informace, která je uvedená v samotné nabídce. Dítě do
5,9 let roků je zdarma bez nároku na lůžko a polopenzi.
V případě jakýchkoli jiných dotazů, neváhejte se na nás obrátit.
:o)
Dobrý večer. Měli bychom zájem o pobyt přes Slevomat na 3 noci od 15. 12. Jsme 3 dospělí. Prosím o odpověď,zda máte volno a jestli mám koupit jeden voucher a na místě doplatit nebo jinou možnost. Děkuji Hartmannová
Dobrý den, paní Hartmannová,
děkujeme za dotaz. Prosím napište nám email na info@hotellomnice.cz a rádi Vám pošleme nabídku pobytu pro 3 osoby. Děkujeme.
S přátelským pozdravem,
Darya Kunitskaya | Lomnice Hotel & Restaurant