Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace a ověření kapacity provádějte e‑mailem na calimbra@calimbrahotel.hu (anglicky, německy nebo maďarsky) nebo na tel. +36 46 799 200, +36 70 342 7443. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon.
Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu a kód voucheru s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Pobyt s domácím mazlíčkem není povolen.
Při pobytu s 2 dětmi je nutné se předem informovat ohledně dostupnosti pokoje s 2 přistýlkami.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Dagmar, komunikace na recepci není složitá a vše co bude
potřeba Vám ukážou v případě jazykové bariery. Personál hovoří
maďarsky a anglicky. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Jak se domluvíme když neumíme anglicky?
Dobrý den, Dagmar, komunikace na recepci není složitá a vše co bude potřeba Vám ukážou v případě jazykové bariery. Personál hovoří maďarsky a anglicky. Pěkný den