Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Otevření vouchery: Pobyt si rezervujte z kapacitních důvodů co nejdříve po zakoupení voucheru telefonicky na čísle +39 0461 686106 nebo na e‑mailu info@piramidihotel.it na e‑mailu (doporučujeme rezervaci minimálně 14 dní před plánovaným příjezdem).
Pomoc s rezervací: Pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Důležitá informace k uplatnění:
Všechny zakoupené vouchery bude Slevomat automaticky uplatňovat 15. den v měsíci – toto opatření slouží pro účely partnera, zákazník může samozřejmě voucher uplatnit kdykoli v době jeho platnosti.
Po uplatnění (tedy 15. den v měsíci) vám e‑mailem přijde výzva k hodnocení pobytu. Vyčkejte s ním a hodnoťte až poté, co se z pobytu skutečně vrátíte.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Takový voucher nelze ani refundovat.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Po uplynutí této doby voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat.
Dobry den,
pokud si koupim 2 vouchery na 5 noci bez terminu, kde pak pozdeji provest
rezervaci? Primo v uvedenem hotelu? A jakym jazykem tam mluvi?
Dekuji
Urbanova
Linde Personalservice GmbH
Dobrý den, můžete si koupit 2 poukazy na 5 nocí. Pokud nemluvíte
italsky, můžete provést rezervaci prostřednictvím Slevomatu. Slevomat: pomoc@slevomat.cz
Tento text jsme přeložili pomocí google!
Mirka
Dobrý den, chtěli bychom termín od 23.2. do 28.2.2020 pro 4 dospělé +
2 děti. Jsou dostupné dva pokoje, jeden dvoulůžkový a druhý pokoj pro dva
dospělé a dvě děti, děti 5 a 7 let? Nebo musíme objednat 3 pokoje?
A ještě druhý dotaz,jak daleko od hotelu jsou sjezdovky,moc děkuji za
odpověď 😊
Dobrý den, je možné zakoupit 2 wouchery (tedy zakoupit 2 dvoulůžkové
pokoje) a na každém pokoji být vždy jeden dospělý a jedno dítě starší
11 let? Nebo se musí starší dítě připlatit k woucheru dle příplatků?
S příplatky to vychází dráž.
Linde Personalservice GmbH
Vážený zákazníku,
Můžete si koupit 2 wouchery (tedy zakoupit 2 dvoulůžkové pokoje). Je
možný 1 dospělý a dítě starší 11 let. Nemusíte platit žádné
další náklady.
Eva
Dobrý den, byl by problém s bezlepkovou dietou? Děkuji. Eva
Linde Personalservice GmbH
Dobrý den, To by nebyl problém. Při rezervaci je třeba tyto informace
poskytnout recepci.
Lucie Nováková
Dobrý den,
je možné být na dvoulůžkovém pokoji s přistýlkou s dětmi 8, 5 a
1 rok, s tím, že platí pouze to 5 leté?
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie :) Pro ověření této informace prosím informujte
přímo hotel na e-mailu info@piramidihotel.it,
zda má pokoj dostatečnou kapacitu pro 2 dospělé a 3 děti :)
Pěkný den
Jakub Gabriel
Dobrý den. Termíny jsou jen do konce dubna? Dekuji
Linde Personalservice GmbH
Ano, do konce dubna 2020
Bohumil Vlach
Dobrý den. Je ještě volný termín od 5.8.(6.8.) do 9. 8.(10.8.) pro
2 dospělé a jedno dítě ve věku 10 let? děkuji za odpověď,
B. Vlach.
Slevomat.cz
Dobrý den, Bohumile, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici.
Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce,
kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a
před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba
najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Míša
Pražáková Yvona
Dobrý den, v případě rezervace na pět nocí, je možné získat pokoj
s balkonem?
Slevomat.cz
Dobrý den, Yvono, dostupnost pokoje s balkonem si prosím ověřte přímo
v hotelu na čísle +39 0461 686106 nebo na e‑mailu info@piramidihotel.it na
e‑mailu. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže,
rádi vám pomůžeme na emailu pomoc@slevomat.cz. Krásný
den, Míša :)
Blanka
Dobry den, jsou ještě nějaké volné termíny v létě, nebo už jen na
podzim? Dekuji
Linde Personalservice GmbH
Dobry den, jsou ještě nějaké volné termíny v létě, nebo už jen na
podzim? Dekuji
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,
pokud si koupim 2 vouchery na 5 noci bez terminu, kde pak pozdeji provest rezervaci? Primo v uvedenem hotelu? A jakym jazykem tam mluvi?
Dekuji
Urbanova
Dobrý den, můžete si koupit 2 poukazy na 5 nocí. Pokud nemluvíte italsky, můžete provést rezervaci prostřednictvím Slevomatu. Slevomat: pomoc@slevomat.cz
Tento text jsme přeložili pomocí google!