Dva top cíle Saského Švýcarska: lodí na Königstein a Kurort Rathen
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jak se dostanu od hlavního nádraží
k přístavišti v Děčíně nebo jestli byste mi mohl doporučit někoho,
kdo by mi podal podrobnější informace, poněvadž jsem zde nikdy nebyla a
nerada bych zabloudila .
Děkuji Žáková Hana
Dobrý den paní Žáková, se svým dotazem se prosím obraťe na
Infocentrum, které se nachízí přímo na hlavním vlakovém nádraží
v Děčíně.
Přejeme Vám krásný den
Dobrý den, byly by prosím ještě 2 volná místa na 19.7.?Nebo je na tento den plně obsazeno?
Dobrý den Jarmilo, pro rezervaci termínů plavby, kontaktujte prosím naše rezervační oddělení na emailu plavbydresden@seznam.cz nebo na telefonním čísle +420725933730 kde jsme pro Vás přítomni od 11:00 do 17:00 hodin, s přáním hezkého dne
Dobrý den
Chtěl bych se zeptat jak se ma obednat ditě. Děkuji Michálek
Dobrý den pane Michálku, rezervaci termínu plavby pro dítě provedete spolu s rezervaci pro sebe, částku za plavbu lodí pro dítě vě věku do 10 let ve výši 489 Kč uhradíte při nástupu na loď v den plavby. Přejeme Vám příjemný den
v nabidce není uvedeno.zda je v ceně lodní cesty i hrazené vstupné na obě památky nebo se musí hradit individuelně
Dobrý den, Josefe, pro Vaše pohodlí se s tímto dotazem můžete obrátit
přímo na provozovatele na e-mailu plavbydresden@seznam.cz
nebo tel.: +420 725 933 730. Jistě Vám rádi přiblíží, jak se má
celá situace ohledně vstupného.
Přeji hezký zbytek dne a pohodový víkend! :-)
Dobry den,
je mozne cestovat s ridgebackem?
Dobrý den, pro své pohodlí se s tímto dotazem můžete obrátit přímo
na našeho partnera na e-mailu plavbydresden@seznam.cz.
Jistě Vám rádi odpoví na veškeré nejasnosti.
Věřím, že se Vám plavba bude líbit. :-)
Hezký den, David
Dobrý den, bude možnost termínu i v září 2019?
Děkuji za odpověď, M.Nalepa
Dobrý den, Martine, prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si však nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce neunikne. Pěkný den, Míša :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Pěkný den,
chci se zeptat, jak to funguje, když je nízká hladina vody? Abych si nekoupila lístky a na místě zjistila, že loď nevypluje kvůli nízké hladině.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Blanko, je mi to moc líto, ale nabídka již není aktivní. :( Můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce neunikne, nebo si vybrat z jiných nabídek, které budou vyhovovat Vašim preferencím. Ohledně Vašeho dotazu, pokud by nastala taková to situace u plavby, máte pak nárok na vrácení celé částky voucheru. Krásný den, Míša :)