Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den. Jak zakoupit vouchery, pokud chceme ubytování pro 3 dospělé
osoby a dvě děti (4 měsíce a 5 let)? Děkuji
Penzion Delanta
Dobrý den, volte prosím variantu pro „2 dospělé a 2 děti“ (to bude
pro 3 dospělé, dítě 5 let a miminko platné) a aktuálně je možné
voucher zakoupit jen s online rezervací termínu, kde vyberete
čtyřlůžkový pokoj Comfort. Děkujeme za dotaz, Penzion Delanta
Šárka Dostálová
Dobrý den, měli bychom zájem o pobyt pro 2 dospělé, ale se třemi
dětmi (6,11, 13). Dále bych se chtěla zeptat, zda je možné využít
příspěvek od zaměstnavatele z FKSP? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Šárko, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
voucheru bez rezervace termínu a zvolte způsob platby na bankovní převod.
Twisto není možné použít pro způsob platby bank
ovním převodem. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například
hotel či CK). Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané
nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Termín si můžete rezervovat přímo
v nabídce v rezervačním kalendáři. Ve Vašem případě bude nejlepší
zakoupit variantu 2 dospělý a až 2 děti do 11,9 let. O možnosti
dalšího dítěte prosím kontaktujte přímo penzion e‑mailem na info@penziondelanta.cz
nebo na tel. 720 401 969. Pěkný den, Honza
Lucie
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli lze využít daný voucher pro
2 osoby ( mě a kamarádku) nebo je jen pro páry děkuji
Penzion Delanta
Dobrý den, samozřejmě lze. Určitě není podmínkou, aby se jednalo
o pár ;-). S pozdravem, Penzion Delanta
Vlastimil Pálfi
Dobry den,chci zakoupit voucher pro dvě dospělé osoby a jedno roční
dítě a jedno sedmileté…Stačí tedy zakoupit voucher pro dvě osoby a
roční dítě neplatí a sedmiletý,tak toho doplatím na místě?A mám
nějak Vás dopředu kontaktovat kvůli zapůjčení postýlky?Děkuji.VP
Penzion Delanta
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Ideální by bylo zakoupit poukaz na rodinný
pokoj (pokoj č. 5), tedy pobyt pro 2 dospělé a až 2 děti do 11,9 let.
Postýlka je pak na tomto pokoji také standardně k dispozici. S pozdravem,
Penzion Delanta
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Jak zakoupit vouchery, pokud chceme ubytování pro 3 dospělé osoby a dvě děti (4 měsíce a 5 let)? Děkuji
Dobrý den, volte prosím variantu pro „2 dospělé a 2 děti“ (to bude pro 3 dospělé, dítě 5 let a miminko platné) a aktuálně je možné voucher zakoupit jen s online rezervací termínu, kde vyberete čtyřlůžkový pokoj Comfort. Děkujeme za dotaz, Penzion Delanta