Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, chatu již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace po zakoupení voucheru můžete provést na e‑mailu chatakrusnehory@gmail.com nebo na telefonu: + 420 775 331 532.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, proč se za úklid vždy platí 1000 Kč, když na webu máte
uvedeno, že běžný úklid se platí vždy á 700,–Kč a velký úklid
stojí 1500,–? Děkuji.
Chata Koule
Dobrý den, informace které zmiňujete platily pro 2018. Po zkušenostech
jsme pro sezónu 2019 úklid sjednotili za 1000,– Kč. Prosím o odkaz kde
jste informace nalezli, ať to můžeme opravit. Za nesoulad se případně
omlouváme. Děkuji za pochopení.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, proč se za úklid vždy platí 1000 Kč, když na webu máte uvedeno, že běžný úklid se platí vždy á 700,–Kč a velký úklid stojí 1500,–? Děkuji.
Dobrý den, informace které zmiňujete platily pro 2018. Po zkušenostech jsme pro sezónu 2019 úklid sjednotili za 1000,– Kč. Prosím o odkaz kde jste informace nalezli, ať to můžeme opravit. Za nesoulad se případně omlouváme. Děkuji za pochopení.