Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
3 dny ve 4* hotelu v Českém ráji pro 2 osoby: polopenze, výlety i koupání
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Doporučujeme předem ověřit dostupnost vybraného termínu. Termín si následně zamluvte na e‑mailu tammel@euroagentur.cz nebo na telefonu +420 270 004 506 (co nejdříve po zakoupení voucheru). Při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- V případě, že budete chtít ubytování v pokoji s přistýlkou, ověřte dostupnost před zakoupením voucheru.
Varianta bez privátního wellness:
- Děti ve věku 0–2,99 let bez nároku na lůžko a stravu: zdarma
- Děti ve věku 3–11,99 let: 1200 Kč za pobyt s polopenzí
- Další osoby ve věku 12 let a starší: 1790 Kč za pobyt s polopenzí
- V případě, že budete chtít ubytování v pokoji s přistýlkou, ověřte dostupnost před zakoupením voucheru.
Ceny vstupenek pro děti:
- Koupaliště Kníže: 6-15 let 60 Kč
- Aquacentrum 1,5 hodiny: do 2 let 20 Kč
2-15 let 50 Kč
- Prachovské skály: 2-15 let 40 Kč
Varianta s privátním wellness:
- Děti ve věku 0–2,99 let bez nároku na lůžko a stravu: zdarma
- Děti ve věku 3–11,99 let: 1700 Kč za pobyt s polopenzí a službami
- Další osoby ve věku 12 let a starší: 2490 Kč za pobyt s polopenzí a službami
- V případě, že budete chtít ubytování v pokoji s přistýlkou, ověřte dostupnost před zakoupením voucheru.
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den. Parkování máte psané psané v garážích. Máme auto na LPG, do podzemních garáží nesmíme. Je možné parkovat venku? Děkuji
Dobrý den. Ano, venku je možné též parkovat.
S přáním hezkého dne
Dagmar Vošvrdová
vedoucí recepce
Dobrý den, máe prosím Vás volno pro 6 lidí v termínu 18.10 – 20.10.? Děkuji
Dobrý den Radime.
Ano, volno máme, budeme se těšit.
S přáním hezkého dne
Dagmar Vošvrdová
vedoucí recepce
Dobrý den, je možné ve Vašem hotelu při pobytu uskladnit kola? Děkuji
Dobrý den, Kateřino, ano je to možné. :) Kola je možné nechat v garážích hotelu, případně je možné je i uzamknout. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, je možné koupit voucher pro 2 osoby v termínu na víkend od 23.8 do 25.8.?
Dobrý den, Jano, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Míša :)
Dobrý den mám dotaz prijedeme s manželem a 7 letim synem kolik budeme za syna platit když nechceme prystylku a stačí nám dvouluzko pokoj
Dobrý den paní Prachařová.
Pakliže nebudete požadovat přistýlku, platíte pouze za polopenzi. Za dva
dny 700 Kč.
S přáním hezkého dne
Dagmar Vošvrdová
vedoucí recepce
Dekuji vám za odpověď.uz se moc k vám těšíme 👍👍
Dobrý den. Pokud s námi pojede dcera (6 let), má při zaplacení ceny 1 200 Kč za pobyt zahrnuty vstupy a welcomedrink? Děkuji.
Dobrý den, Martino, varianta s privátním wellness je pro 6 leté dítě za 1700 Kč za pobyt (s polopenzí a službami), tak jak je uvedeno v nabídce v sekci „Děti“. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat v kolik hodin je check-in a check-out na hotel? Nikde tuto informaci nemůžu nalézt. Předem děkuji za odpověď a přeji hezký zbytek dne. Rosová.
Dobrý den paní Rosová.
Check in 14:00, check out do 11:00.
S přáním hezkého dne
Dagmar Vošvrdová
vedoucí recepce
Dobry den, chtela bych se septat, jestli muzete zajistit stravu i s bezlpekovou dietou? Vlastni chleb si nosim se sebou vsude, mam na mysli hlavne teple jidlo. Dekuji!
Dobrý den, Emese, ohledně dietních požadavků se prosím obraťte přímo na hotel na e‑mailu tammel@euroagentur.cz nebo na telefonu +420 270 004 506 a domluvte se individuálně. Krásný den, Míša
Dobrý den, šlo by prosím tento voucher použít pro jednu dospělou osobu a dvě děti 4 a 6 let? Stačila by jim manželská postel bez přistýlky. Děkuji
Dobrý den, Petro, pokud zakoupíte voucher v dárkovém balení, je posílám doporučeně Českou poštou. Po připsání platby na náš účet pak voucher přijde do 4 pracovních dní. Můžete se také stavit u nás na pobočce v Praze – Karlíně, kde voucher můžete i zakoupit a rovnou Vám ho dárkově i vytiskneme. :) Pěkný den, Míša :)
Dobrý den, můžete mi poradit, jak postupovat v případě, že bychom
jeli 4 osoby 2 dospělé, resp. 3 (bylo mu 18 let) a dcera (9.8.2019 –
16 let). Zřejmě tedy 4 dospělé osoby, pokud by šlo o stejný termín,
voucher se musí koupit 2×? V případě, že budeme chtít zůstat déle,
máme zakoupit opět 2× vouchery v termínu, který následuje? Děkuji za
odpověď
Odpověď můžete odeslat i na: kastnerova1@seznam.cz.
Krásný den, paní Kastnerová,
děkujeme za dotaz. Ano ve vašem případě, se jedná o 4 dospělé osoby.
Máte-li zájem o rezervaci 4 nocí pro 4 osoby, je potřeba zakoupit
4 vouchery (termíny, dle vašich priorit). V případě dalších dotazů
neváhejte kontaktovat naší recepci na emailu: tammel@eahotels.cz
Věřím, že se u nás brzy potkáme.
S pozdravem Lucie Horáková ředitelka hotelu
Dobrý den! Chtěl bych se zeptat jestli by jsme si k voucheru (3dny-2 noci) mohli přikoupit ještě jednu noc navíc? Děkuji! Michal
Dobrý den pane Bartoši.
Ano, samozřejmě by to šlo, noc navíc platíte pak na hotelu.
Prosíme o kontrolu s hotelem – tammel@eahotels.cz, zda
mají v daném termínu volno.
S přáním hezkého dne
Dagmar Vošvrdová
recepce
Dobrý den, je možné k vám přijet s pejskem. Máme 9kg fenku, je bohužel na inzulínu a slepne nám. Proto máme na ni i psí kočárek. Pokud by to nebyl problém s ubytováním, chtěla jsem se ještě zeptat, zda je na pokoji lednička kvůli inzulínu. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Jitko, bohužel, ale v tomto hotelu jsou povoleni pejsci pouze do 5kg. Pokud chcete jet i s Vaší fenkou, podívejte se na nabídky, kde jsou domácí mazlíčci vítáni zde: https://www.slevomat.cz/cestovani?filtry%5Bdomaci-mazlicci%5D=ano&filtry%5Boblast%5D=cesko&list=1#nabidky . Krásný den, Míša :)
Dobrý den vhci se zeptat chtěl bych sebou vzít i našeho 10leteho syna jak by to bylo se spaním a jaka by byla cena ? Děkuji
Dobrý den, Eduarde, cena za dítě ve věku 3–11,99 let je 1200 Kč za pobyt na přistýlce s polopenzí a doplácí se na místě. Krásný den, Míša :)
Dobrý den,
v jakém časovém intervalu se u Vás podávají snídaně / večeře?
Disponují pokoji ledničkou / minibarem?
Děkuji za info. H.S.
Krásný den, paní Hanno,
děkujeme za dotaz. Snídaně podáváme v týdnu od 7:00 do 10:00, v sobotu a
neděli pak od 7:00 do 11:00. Večeře nabízíme od 17:00 do 20:00 (záleží
na individuální domluvě). V případě dalších dotazů neváhejte
kontaktovat naší recepci na emailu: tammel@euroagentur.cz
Věřím, že se u nás brzy potkáme.
S pozdravem Lucie Horáková
ředitelka hotelu
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je volný termín od 30.6 do 2.7 Děkuji
Krásný den, paní Maruš,
děkujeme za dotaz. V termínu od 30.6. do 2.7. máme stále volná místa,
která si můžete rezervovat přímo přes portál Slevomatu. V případě
dalších dotazů neváhejte kontaktovat naší recepci na emailu: tammel@euroagentur.cz
Věřím, že se u nás brzy potkáme.
S pozdravem
Lucie Horáková
ředitelka hotelu
Dobry den,chtela bych se zeptat,jestli muze byt ve vasem hotelu ubytovany pes(civava),za jaky poplatek.Dekuji A.N.
Dobrý den, Aleno, malého pejska s sebou vzít můžete za poplatek 200 Kč/den. To, že pojedete s domácím mazlíčkem prosím uveďte do poznámky v údajích pro rezervaci a připište, že se jedná o čivavu. :) Pěkný den, Míša
Dobry den, lze scitat voucher a misto 3dnu jet na sest?Termin 29.7.-3.8.bychom potrebovali dva pokoje s manzelskyma postelema, mate jeste volne?
Dobrý den, Petro, určitě to takto jde. :) Dejte si jen pozor na to, aby se Vám termíny při koupi překrývaly, tedy jeden voucher na termín 29.7. – 31.7. a druhý pak na termín 31.7. – 2.7. a to proto, že v ceně voucheru jsou tři dny, ale dvě noci. Pěkný den, Míša :)
Dobrý den, budete mít v červenci otevřeno i wellness ve Vašem hotelu? Děkuji
Dobrý den, Lenko, bohužel, hotel bude wellness otevírat nejdříve na podzim tohoto roku. I přes to věřím, že si pobyt v Českém ráji užijete. :) Pěkný den, Míša
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,mám zájem o pobyt na 3 dny s privátním wellness.Jaká by byla cena za 1 dospělou osobu a 2 děti ve věku 10 a 16 let? A dále zda můžu pak tedy konečnou cenu,tzn. i cenu s přistýlkou zaplatit na fakturu prostřednictvím FKSP? Děkuji Stavovská
Dobrý den paní Stavovská. U nás na hotelu lze platit přes FKSP, ale pakliže koupíte Slevomatový voucher, nemůžeme Vám vystavit fakturu na pobyt, který platíte jinde. (Slevomatu)
S přáním hezkého dne
Dagmar Vošvrdová, front office manager