Jeseníky: hotel ve skandinávském stylu, snídaně a elektrokoloběžky zdarma
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
prosím, pokud koupím voucher přes slevomat, o jaký pokoj se jedná? Ve
voucheru je napsáno, že se jedná o Deluxe pokoje. Na vašich stránkách
jsem ale žádné Deluxe pokoje nenašla. Našla jsem pouze pokoje
očíslované… pokoj 1, pokoj 2, až pokoj 9. Který z nich je tedy
v nabídce slevolatu?
Děkuji.
Dobrý den, všechny pokoje jsou Deluxe.
Hezký den
Kovařík
Dobrý den,
kolik je doplatek za večeři.
děkuji
Dobrý den, neposkytujeme polopenzi, ale lze vybrat z jídelního lístku. Ceny za jídlo jsou od 100Kč.
Dobrý den,
děkuji za odpověď, nicméně u tohoto pobytu jsem si ve storno podmínkách
našla následující:
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná
pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější
změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový
voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po
domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení
Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či
telefonu +420 222 745 354.
To ale zásadně odporuje Vaší odpovědi. Platí tedy možnost změny termínu
dle storno podmínek, nebo to striktně možné není a storno podmínky
obsahují klamavou informaci?
Děkuji.
Dobrý den,
upozorněte prosím novomanžele, aby si termín změnili nejpozději týden
před Vámi vybraným termínem (dle podmínek, které jste našla). Voucher
tedy koupit můžete a oni si termín poté změní.
Kdybyste měla jakýkoliv zvláštní požadavek (sekt na pokoji, přivítání,
květinu…), dejte nám vědět, rádi náš pobyt novomanželům uděláme
hezký :).
Budeme se těšit,
Lukáš Kovařík
Hotel Pod Kapličkou
Dobrý den, plánujeme koupit jako svatební dar, ale protože si nejsme jisti termínem, je možné, že by si obdarovaní později termín změnili (po domluvě s ubytovacím zařízením nebo přes vás?)?
Dobrý den, Martino, v tomto případě bohužel termín nelze následně měnit. Podívejte se do naší nabídky Cestování a hledejte Voucher bez termínu. Novomanželé si tak mohou termín vybrat sami po jeho obdržení. Pěkný den, Míša
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer. Je prosím možnost ubytovat 3 dospělé, jedno miminko v postýlce a chlapečka 3 roky? V termínu 26.8.-29.8. na dvě nebo tři noci? Děkuji
Dobrý den,
kontaktujte nás prosím na telefonu 777976515. Děkuji Kovařík