Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Jeseníky: hotel ve skandinávském stylu, snídaně a elektrokoloběžky zdarma

Hotel Pod Kapličkou*** Jeseníky (mapa) 20 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Monika Lojdová

Dobrý večer. Je prosím možnost ubytovat 3 dospělé, jedno miminko v postýlce a chlapečka 3 roky? V termínu 26.8.-29.8. na dvě nebo tři noci? Děkuji

Hotel Pod Kapličkou***

Dobrý den,
kontaktujte nás prosím na telefonu 777976515. Děkuji Kovařík

Barbora Richterová

Dobrý den,
prosím, pokud koupím voucher přes slevomat, o jaký pokoj se jedná? Ve voucheru je napsáno, že se jedná o Deluxe pokoje. Na vašich stránkách jsem ale žádné Deluxe pokoje nenašla. Našla jsem pouze pokoje očíslované… pokoj 1, pokoj 2, až pokoj 9. Který z nich je tedy v nabídce slevolatu?
Děkuji.

Hotel Pod Kapličkou***

Dobrý den, všechny pokoje jsou Deluxe.
Hezký den
Kovařík

Michaela

Dobrý den,
kolik je doplatek za večeři.
děkuji

Hotel Pod Kapličkou***

Dobrý den, neposkytujeme polopenzi, ale lze vybrat z jídelního lístku. Ceny za jídlo jsou od 100Kč.

Martina

Dobrý den,

děkuji za odpověď, nicméně u tohoto pobytu jsem si ve storno podmínkách našla následující:
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.

To ale zásadně odporuje Vaší odpovědi. Platí tedy možnost změny termínu dle storno podmínek, nebo to striktně možné není a storno podmínky obsahují klamavou informaci?

Děkuji.

Hotel Pod Kapličkou***

Dobrý den,
upozorněte prosím novomanžele, aby si termín změnili nejpozději týden před Vámi vybraným termínem (dle podmínek, které jste našla). Voucher tedy koupit můžete a oni si termín poté změní.
Kdybyste měla jakýkoliv zvláštní požadavek (sekt na pokoji, přivítání, květinu…), dejte nám vědět, rádi náš pobyt novomanželům uděláme hezký :).

Budeme se těšit,
Lukáš Kovařík
Hotel Pod Kapličkou

Martina

Dobrý den, plánujeme koupit jako svatební dar, ale protože si nejsme jisti termínem, je možné, že by si obdarovaní později termín změnili (po domluvě s ubytovacím zařízením nebo přes vás?)?

Slevomat.cz

Dobrý den, Martino, v tomto případě bohužel termín nelze následně měnit. Podívejte se do naší nabídky Cestování a hledejte Voucher bez termínu. Novomanželé si tak mohou termín vybrat sami po jeho obdržení. Pěkný den, Míša

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru