Sada ochranného skla a silikonového krytu na 125 telefonů
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, již dříve jsem u Vás kupovala sadu na Sony Xperia X, tentokrát ji ale v nabídce nevidím. Bude výhledově dostupná i pro tento typ telefonu? Děkuji, hezký den.
Dobrý den, Heleno, tuto informaci v tuto chvíli nemáme. Prozatím jsou v nabídce pouze uvedené varianty. Můžete si však nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce neunikne. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, Sony Xperia Z4 je označení pro telefon Sony Xperia z3+?
Děkuji
Dobrý den, model Z4 a Z3+ jsou různé modely. Hezký den.
Dobrý den,
má gelový kryt vykrojené otvory pro boční tlačítka na telefonu Honor
X6 ?
Dobrý den. Pokud máte namysli Honor 6X, tak bohužel vykrojená tlačitka nejsou. Jsou vystouplá ve tvaru tlačitek. Děkujeme. Hezký den.
Dobrý den mám telefon Huawei Y 6 2019,máte sklo prosím ?
Dobrý den, tento typ bohužel zatím nemáme, ale určitě ho v dohledné době budeme zařazovat a poté se objeví v některé další akci na Slevomatu. Hezký den.
Dobrý den, mám telefon Honor 9 Lite, který v nabídce není… Je
alternativa jiného modelu, která by šla použít i na tento telefon?
Moc děkuji za odpověď
Dobrý den, Anno, bohužel, tento typ telefonu v nabídce nemáme. Pro Vaše
pohodlí se můžete obrátit našeho partnera a jistě Vám poradí ten
správný kryt, pokud to tedy bude možné.
Kontakt zasílám zde:
info@all4mobiles.cz
+420 702 074 666
Hezký den, David :)
Krásný dobrý den. Ráda bych se zeptala zda je možnost i bez poštovného s osobním vyzvednutím v Ústí nad labem? Děkuji předem za odpověď a přeji vám krásný den :)
Dobrý den. Můžete zakoupit zde na slevomatu, nebo pro lepší domluvení se, nás prosím kontaktujte emailem. Děkujeme. Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Reklamuji sklo na vašem emailu. Ještě dříve jsem psala dotaz, ale bez odpovědi. Čekám na zaslání buď nového skla nebo vrácení peněz. Děkuji
Dobrý den, buďte prosím bez obav, kolega Vám jistě brzo odpoví, že zasílá nové sklo, což v tomto případě děláme vždy automaticky. V případě, že jste již neposílala, ještě poprosíme o fotografii poškozeného skla. Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení. Hezký den.