Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt ve Františkových Lázních: polopenze a infrasauna
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve na e‑mailu hotel-zatisi@seznam.cz nebo na tel. 351 012 297 a 727 834 603 (PO-PÁ 8:00 do 20:00 hodin).
- Při rezervaci si domluvte čas procedur.
- Děti do 2,9 let mají pobyt zdarma bez nároku na vlastní lůžko a služby
- Starší dítě nebo třetí osoba na přistýlce má pobyt za 480 Kč/noc s polopenzí, bez dalších služeb
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
máte volný dvou lůžkový pokoj v termínu 4.10. – 6.10.
Dále se chci zeptat jestli lze objednat u vás dárkové poukazy na wellness
procedury? Chtěla bych je darovat k voucheru.
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Jano, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Ohledně možnosti zakoupení dárkových voucherů kontaktujte přímo hotel na emailu hotel-zatisi@seznam.cz nebo telefonním čísle +420 727 834 603. Pěkný den, Míša :)
Dobrý den, máte volný termín pro dva od 22. 8. do 25. 8. 2019 ? Děkuji
Dobrý den, Michaelo, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Míša
Dobrý den,
zajímalo by mne, jestli průběžně doplňujete jídlo u snídaní,
případně i večeří. Aby se nestalo, že příjdeme např. v 9:00 na
snídani a v 19:00 na večeři a již nebude žádný výběr, případně
volné místo k sezení… Děkuji za informaci, jak toto máte podchyceno.
Dobrý den,
na snídani a večeři doplňujeme jídlo
Dobry den, mate volny 2luzk.pokoj v dobe od 7. do 9.8. ?
Prosim o informaci jak se provadi platba.
Dekuji za odpoved.
Dobrý den, v terminu od 7–9.8.19 máme poslední 2 volny pokoji, ohlédne platby, zeptejte na Slevomatu
Děkuji za rychlou odpověď,
škoda, nebyl by ani na kratší pobyt např. 17. –19.8.?
El.
Dobrý den, od 17–19.8.19 máme 1 volny pokoj, Slevomat má online rezervaci, tam všechno vidět. Můžete rovnou udělat rezervaci.
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda je volný pokoj pro 2 osoby v termínu 17. –
20.8.?
S pozdravem
El.
Dobrý den, v terminu od 17–20.8.19 nemáme volny pokoji.
Dobrý večer, máte ještě volný termín 18.-20.8.2019 pro dvě osoby a
pejsek?
Prosím o informaci. děkuji
Dobrý den, v tomto termínu, jsou volné jen pokoje s oddělenými lůžkami. Ale ano, volný termín máme. Děkujeme za dotaz a přejeme krásný sluníčkový den
Dobry den,nemuzu najit do kdy plati tato nabídka?dekuji
Dobrý den paní Borsuková, promiňte, ale nevím kterou nabídku přesně myslíte. Můžete se samozřejmě obrátit na recepci hotelu, odpoví na všechny Vaše dotazy. Přejeme hezký den
Máte pobyt pro jednu osobu? Děkuji Eva
Dobrý den, Evo, v rámci této nabídky je možný pobyt pro 2 osoby. V případě zájmu o individuální nabídku je možné se obrátit přímo na hotel. Pěkný den
Dobrý den máme zájem o rekreaci u vás v termínu 12.08 do 17.08 pro dva., jedná se o dvojtý pobyt 3dny a 2noci tzn. 6dní + 5nocí. Prosím o informaci , abychom se mohli závazně přihlásit na tento termín. Děkuji s pozdravem Jiřina Havlová PS Prosím o info na e-mail: havlova@atlas.cz
Dobrý den, v terminu od 12–17.8.19 máme 1 volny pokoj s oddělenými lůžky
Dobrý den,je volný termín 21.7–23.7.2019 –2 dvoulůžkové pokoje.Díky Bílková
Dobrý den, ano máme 2 DBL v požadovaném terminu
Dobry den,chci se zeptat mohou kvam domácí mazlíček ? Děkuji Plechackova
Dobrý den, Ano za 150 Kč na noc.
Dobrý den, je možné si k balíčku ke 3 nocím dokoupit u Vás
zvlášť 1 noc?
Děkuji
Dobrý den, Hano, možnost prodloužení pobytu je za příplatek 1200 Kč/2 osoby/noc s polopenzí. Pěkný den, Honza
Dobrý den,chci se zeptat.jestli máte volný pokoj v týdnu od 15.7. do 21.7. na 4 dny, pro 2 dospělé a dítě do 2 let?Děkuji předem za odpověď.
Dobrý den,
máme volny pokoji v terminu od 15–19.7.19
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat jestli tam je možnost přijet i s malým francouzským
buldočkem a jak mohu objednat pobyt i s pejskem.
Děkuji za informaci
S přáním hezkého dne
Michaele M.
Dobrý den,
můžete přijet s pejskem, platba na hotelu 150 Kč na noc
Dobrý den,
v jakém časovém rozmezí se podávají snídaně / večeře?
Disponují pokoje i minibarem / lednicí?
Děkuji za info.
Dobrý den, snídaně jsou od 7:30–9:30 a večeře od 18.00–19:30 v bufetové formě, za nápoje při snídaních se neplatí, při večeřích ano. Pokoje minibarem nedisponují, lednicí ano. Prosím, uvést do požadavků při rezervaci. Děkujeme a jsme s pozdravem Team Hotelu Zátiší
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,prosim, mate volny termin v zari? Pro 2? Dekuji
Dobrý den, Heleno :) Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den, Týna :)