Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +421 52 478 08 11 nebo e‑mailem na recepcia@hotel-hubert.sk Při rezervaci pobytu je třeba uvést kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.) V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou nebo pokoj vyššího standardu (za doplatek), ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci je třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
Chtěla jsem se zeptat jak budeme platit když v den příjezdu bude Mít
mladší syn 3 roky a starší 7let? Chápu správně že syn sedm let by měl
služby v ceně a mladší by byl s námi bez nároku na lůžko?
Karolína
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je možnost dostat se do hotelu
pomocí hromadné dopravy z popradskeho nádraží. Chtěla bych zvážit
možnost cestovat vlakem…děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Karolíno, bohužel žádnou zastávku v okolí hotelu nevidím.
Zkuste se, prosím, obrátit přímo na našeho partnera na e-mailu recepcia@hotel-hubert.sk.
Pokud je zde taková možnost, určitě o ní budou vědět. :-)
Hezký den, David :-)
Karolína Kozielová
Dobrý den,
chci se zeptat. Uvažujeme o koupi pobytu. Jsme dva dospělí a dvě děti.
Koupíme tedy pobyt a děti nahlásíme jakým způsobem? A jak zaplatíme
i jejich pobyt (ne jen nás voucherový). Musíme se informovat, zda nás do
pokoje ubytují všechny čtyři? (Počítám, že pro děti budou
přistýlky. – Je to tak?) Snad jsem otázky položila smysluplně.
Děkuji za odpověď a pěkný den!
Slevomat.cz
Dobrý den, Karolíno, děti napíšete do poznámky při zakoupení voucheru
a příplatek se platí až na místě. Ano informujte se u hotelu, zda jsou
možné 2 přistýlky a za jakou cenu. Hezký den, Simča :)
Petr
dobrý den, na nabídce máte dítě zdarma do 11,9 let. po rozkliknutí
nabídky je už jen do 7,9 let… Takže nic…
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře, děkujeme za Váš postřeh. V nabídce byla skutečně
chyba a již by mělo být vše opraveno. :)
Hezký den, David
hana
Dobrý den měla bych zájem o ubytování 5.7–7.7.2019 pro 2dospele a
2deti (6,13let). Je volný termín. Děkuji za odpověď Majorová
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo
u partnera na tel. č. +421 52 478 08 11 nebo e‑mailem na recepcia@hotel-hubert.sk.
Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín
můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) 1 dítě do
7,9 let má ubytování s polopenzí a všemi službami zdarma. Dítě od
12 do 14,9 let: 25 € / noc s polopenzí. Pěkný den, Honza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, nikde nevidím foto bazénu, který je v ceně.
Dobrý den, Jiří :) Foto bazénu nalzenete přímo na stránkách hotelu zde: https://www.hotel-hubert.sk/wellness . Krásný den, Míša :)