Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

2790 Kč za TŘI dny relaxace v Piešťanech pro DVA. 4* hotel Magnólia, bohaté večeře, rašelinový zábal, infrasauna i bazén. Navštivte světoznámé koupele!

3,6 / 5 Hotel Magnólia Piešťany - Slovensko (mapa) 164 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Benefity
FKSP
Zuzana

Dobrý den,


4. ještě bych se chtěla zeptat, zda není problém s uskladněním kol v prostorách hotelu. :) 


Děkuji za odpovědi,


Z.
Hotel Magnólia

Bicykle vieme uskladniť v priestoroch hotela, nie je s tým problém.

Zuzana

Dobrý den,


mám hned 3 dotazy:

1. je v hotelu internet?
2. je možné žádat na tuto slevu i termín v červenci? Chtěla bych voucher koupit pro rodiče a bohužel mají nařízenou dovolenou od zaměstnavatele na červenec.
3. je možné koupit vouchery dva a prodloužit tak celkový pobyt na 6 dní?
Hotel Magnólia

Dobrý deň Zuzana, v hoteli je wifi pripojenie na recepcii a v reštaurácii. Na izbách je internet na izbách typu executive, ktoré sú za doplatok. Vieme spraviť výnimku a pobyt Vám v prípade zakúpenia 2 kupónov rezervovať v júli, čím budete mať pobyt na 4 noci – 5 dní.

F.Mrázek

Dobrý den,
zakoupil jsem voucher, ale jak píšete – rezervace je možná až po jeho zaplacení. Co když se stane, že nebude volný termín, ve kterém mám v úmyslu pobyt uskutečnit nebo budu např. já nebo dítě nemocné a pobyt nebude možno absolvovat. Jak se to pak řeší?

Děkuji a zdravím.

Slevomat.cz

Dobrý podvečer, pane Mrázku,

jakmile voucher obdržíte, doporučujeme si učinit rezervaci termínu, který Vám bude vyhovovat. Pokud by se takový už nenašel, vždy máte možnost v zákonné lhůtě do 14 dnů odstoupit od nákupu a my Vám samozřejmě peníze zašleme zpět. :)
Nemusíte se tedy ničeho obávat. :)

Eva Bizonová

Dobrý den, ještě jsem u vás nenakupovala, je možno zaplatit vouchery přímo v eurech?

Slevomat.cz

Dobrý den, paní Bizonová,


vouchery je třeba zakoupit v české měně. Po zaplacení objednávky Vám dorazí voucher a můžete si pobyt rezervovat :) 


Děkuji Vám.
David Hecl

Dobrý den, v inzerci je uvedeno, že se jedná o 4* hotel, ale ve skutečnosti je to hotel 3*. Jelikož jsem si tento voucher zakoupil za účelem pobytu ve 4* hotelu, žádám o dodatečnou slevu. Na koho se mám prosím obrátit ? Děkuji

Hotel Magnólia

Dobrý deň pán Hecl,
hotel je 4hviezdičkový, ako je uvedené v ponuke.
 http://www.hotelmagnolia.sk/

Šárka Holišová

Dobrý den, mám zájem zakoupit 2 ks voucherů za účelem možnosti prodloužení pobytu u Vás. Zde, na slevomatu je uvedeno, že voucher platí cca 3 měsíce a to do konce června. Je možné zakoupit pobyt a absolvovat ho koncem července? Děkuji za odpověď Šárka

Hotel Magnólia

Dobrý deň Šárka, prosím s touto požiadavkou sa obráťte na marketing@hotelmagnolia.sk

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru