2790 Kč za TŘI dny relaxace v Piešťanech pro DVA. 4* hotel Magnólia, bohaté večeře, rašelinový zábal, infrasauna i bazén. Navštivte světoznámé koupele!
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
mám hned 3 dotazy:
2. je možné žádat na tuto slevu i termín v červenci? Chtěla bych voucher koupit pro rodiče a bohužel mají nařízenou dovolenou od zaměstnavatele na červenec.
3. je možné koupit vouchery dva a prodloužit tak celkový pobyt na 6 dní?
Dobrý deň Zuzana, v hoteli je wifi pripojenie na recepcii a v reštaurácii. Na izbách je internet na izbách typu executive, ktoré sú za doplatok. Vieme spraviť výnimku a pobyt Vám v prípade zakúpenia 2 kupónov rezervovať v júli, čím budete mať pobyt na 4 noci – 5 dní.
Dobrý den,
zakoupil jsem voucher, ale jak píšete – rezervace je možná až po jeho
zaplacení. Co když se stane, že nebude volný termín, ve kterém mám
v úmyslu pobyt uskutečnit nebo budu např. já nebo dítě nemocné a pobyt
nebude možno absolvovat. Jak se to pak řeší?
Děkuji a zdravím.
Dobrý podvečer, pane Mrázku,
jakmile voucher obdržíte, doporučujeme si učinit rezervaci termínu, který
Vám bude vyhovovat. Pokud by se takový už nenašel, vždy máte možnost
v zákonné lhůtě do 14 dnů odstoupit od nákupu a my Vám samozřejmě
peníze zašleme zpět. :)
Nemusíte se tedy ničeho obávat. :)
Dobrý den, ještě jsem u vás nenakupovala, je možno zaplatit vouchery přímo v eurech?
Dobrý den, paní Bizonová,
vouchery je třeba zakoupit v české měně. Po zaplacení objednávky Vám
dorazí voucher a můžete si pobyt rezervovat :)
Děkuji Vám.
Dobrý den, v inzerci je uvedeno, že se jedná o 4* hotel, ale ve skutečnosti je to hotel 3*. Jelikož jsem si tento voucher zakoupil za účelem pobytu ve 4* hotelu, žádám o dodatečnou slevu. Na koho se mám prosím obrátit ? Děkuji
Dobrý deň pán Hecl,
hotel je 4hviezdičkový, ako je uvedené v ponuke.
http://www.hotelmagnolia.sk/
Dobrý den, mám zájem zakoupit 2 ks voucherů za účelem možnosti prodloužení pobytu u Vás. Zde, na slevomatu je uvedeno, že voucher platí cca 3 měsíce a to do konce června. Je možné zakoupit pobyt a absolvovat ho koncem července? Děkuji za odpověď Šárka
Dobrý deň Šárka, prosím s touto požiadavkou sa obráťte na marketing@hotelmagnolia.sk
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
4. ještě bych se chtěla zeptat, zda není problém s uskladněním kol v prostorách hotelu. :)
Děkuji za odpovědi,
Z.
Bicykle vieme uskladniť v priestoroch hotela, nie je s tým problém.