Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Relaxační pobyt 10 minut chůze od oblíbených termálů v Sárváru s polopenzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervace a ověření volné kapacity na tel. +36–95/320–460, +36–30/650–88–11 nebo na e‑mailu info@wolfhotel.hu (anglicky, německy nebo maďarsky).
- Rezervaci se doporučuje řešit s dostatečným předstihem.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pokud budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- V případě, že na vámi vybraném termínu již nebudou volné kapacity, můžete si zakoupit otevřený voucher a doplatit za pokoj vyššího standardu po dohodě s recepcí.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu a kód voucheru s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Pokud se na pobyt chystáte s domácím mazlíčkem, je nutné si před zakoupením voucheru tuto možnost s hotelem ověřit.
- Dítě do 5,9 let na přistýlce a s polopenzí a bez vstupů do lázní: zdarma
- Dítě od 6 do 11,9 let:
- Léto – na přistýlce, s polopenzí a bez vstupů do lázní: 25 €/noc
- Podzim – na přistýlce, s polopenzí a bez vstupů do lázní: 18 €/noc
- Dítě od 12 let:
- Léto – na přistýlce, s polopenzí a bez vstupů do lázní: 30 €/noc
- Podzim – na přistýlce, s polopenzí a bez vstupů do lázní: 23 €/noc
- Domácí mazlíčci: 10 €/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 3 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 3 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý večer, má hotel výtah? Případně lze rezervace pokoje na vyžádání v přízemí? Děkuji
Dear,
Thank you for your interesting. All of our rooms are on the first floor. We do
not have elevator.
Dear all,
I would like order accommodation for 2 adults and
2 children 9 years and 10 years old. Termin is 26.8–29.8. It is 3 nights
with breakfast and dinner. I found an offer on Slevomat in Czech republic for
2 adults for cca. 206 Euro. Is it possible to order an extra bed for two
children with you? Can I pay by card with you?
Dobrý den, Ladislave, Vámi zvolený termín je v tuto chvíli k dispozici. Je třeba si ověřit dostupnost přistýlek přímo u hotelu na tel. +36–95/320–460, +36–30/650–88–11 nebo na e‑mailu info@wolfhotel.hu. :) Krásný den, Míša :)
mohu si koupit voucher pro 2 osoby a doplatit 2 děti 3 6 let na
místě?
Kde uvedu, že potřebuji 2 přistýlky?
Lenka
Dear,
Ple4ase write me english or german!
Thank you.
Best regards,
Hotel and Pansion Wolf
Dobrý den, je možno 1 osoba +10 létě dítě. Ještě v srpnu na 2–3 noce. Je dobré spojení z Brna?
Dear,
Ple4ase write me english or german!
Thank you.
Best regards,
Hotel and Pansion Wolf
Hello, I would like to come – 1 adult + 2 kids (7 and 8), is possible to book 2-bed room (it is enough for us) and not to pay for kid? Date 11–14.08.2019, thank you.
Dobrý den, Romane, v nabídce máme vouchery pro 2 osoby. Můžete tedy zakoupit Vámi zvolenou variantu a na místě poté doplatit jen za jedno dítě na přistýlce, s polopenzí a bez vstupů do lázní 25 €/noc (letní pobyt) nebo 18 €/noc (podzimní). Případně můžete kontaktovat hotel na tel. +36–95/320–460, +36–30/650–88–11 nebo na e‑mailu info@wolfhotel.hu a domluvit se individuálně. Krásný den, Míša :)
Is it possible to book accommodation for 3 adults? What will the price? Thank you
Dobrý den, Radku, cena za 3.dospělou osobu je uvedená přímo u nabídky v sekci „Příplatky“. :) Při letním pobytu s polopenzí a bez vstupů do lázní je další osoba za 31 €/noc a při podzimním s polopenzí a bez vstupů do lázní za 23 €/noc. Dostupnost přistýlky si ověřte na tel. +36–95/320–460, +36–30/650–88–11 nebo na e‑mailu info@wolfhotel.hu (anglicky, německy nebo maďarsky). Krásný den, Míša :)
Dobrý den. Bylo by možné se u vás ubytovat s pěti dětmi ve věku 4 měsíce, 8,9,10,12let? Děkuji
Dear,
Please write me english or german. Thank you
Dobrý den.dotaz pro 4,dospele osoby cena madarsko welnes nebo chorvatsko staci na dvě noci chteli by jsme exlusive a to v září by jsme měli zájem prosim.cenu kolik by stalo dohromady děkuji navrátilová
Dear,
Please write me english or german. Thank you
je vase nabitka i s dopravou-
Dear Iveta, we can call taxi.
Dobrý den, chci se zeptat, platba za děti na hotelu probíhá v EUR, forintech nebo se může kartou? Děkuji za odpověď
Dear Lenka,
the payment is in HUF or in EUR (cash).
Dobrý den chci se zeptat jestli tam jezdí zajezdovy autobus,nebo musíme jet autem děkuji za odpověď
The spa is about 500 m from the hotel.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Hello,
I'd like to ask about tickets to Spa – it's all day entry, but my question – is it possible to leave the spa and then return there (within the same day)? Or is it one entry only and after leaving ticket is no longer valid?
Thank you.
Dear,
Thank you for your question. It's one entrance.