Dvě libovolné pizzy či čerstvé těstoviny, dvě palačinky pro oba a dvě sklenky vína v restauraci Gusto na Vinohradech. Pochutnejte si na pravé Itálii!
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Zdravím! A musím se zastat personálu:-) Včera jsem s přítelem byla na voucher na večeři, v 18 hodin. „Vše“ probíhalo perfektně, obsluha velmi příjemná, jídlo výborné, vínko také a palačinky byly pro každého dvě. Staral se o nás personál v nekuřácké části restaurace, a vše probíhalo naprosto v pohodě. Děkujeme a příjdeme zase! Hezký den…
Děkujeme, personál jste velmi potěšila a určitě se na Vás budeme
těšit příště
Hezký den
dobrý den,
děkuji za vaši reakci,my jsme s přítelem byli bohužel první
hosté,kteří si udělaly rezervaci hned na první den platnosti
voucheru,o platnosti voucheru nikdo z obsluhující personálu neměl ani
tušení a to že jsme dostali každý jen jednu palačinku,mne velmi
zklamalo,vzhledem k tomu,že jsem četla i příspěvky v diskuzi a
vyloženě jste tam psali že je skutečně tak mysleno,že palačinky budou 2*
2 kusy a nakonec realita byla jinde,každý jsme dostali jednu
palačinku.ŠKODA :-(
Ještě jednou dobrý den, to, že jste byli první hosté nemení nic na
tom, že byl náš personál špatně informován. Za toto se velmi omlouvame
všem našim klientum kreří přišli již v čera. Palačinky by měli být
opravdu dvě na porci tak nevíme kde nastala chyba.
Hezký den
Dobrý den, je v okolí restaurace možnost zaparkovat auto?
Dobrý den,
Parkoviste pro zakazníky nemáme, na Vinohradske třídě jsou dvě parkovací
zony modrá na tu musite mít kartu a bílá ta je na parkovací hodiny na té
mužete zaparkovat ale ne vždy je místo přímo u restaurace
dobrý den,včera jsme restauraci navštívily,bohužel personál byl poněkud zmatený a o planosti voucheru nevěděli,jídlo super dala jsem si těstoviny s krevetami a chery rajčátky a v tom byl jen protlak a zhruba 5 krevet,dezert měli být dvě palačinky,dostali jsme jen jednu.Nedoporučuji,od takovéto restaurace jsem si představovala lepší servis a hlavně zážitek z gastronomie a celkově lepší dojem z restaurace v takovéto cenové kategorii.
Dobrý den, paní Kateřino
o tom, že byl personál zmatený. Je naše chyba při minulé akci na
slevomatu jsme první den vouchery prodávali a až od druhého dne byl voucher
platný tak za toto se vám velmi omlouváme. Ohledně protlaku do těstovin ani
na pizzu nepoužíváme,nevím jak došlo k tomu, že jste dostala na talíř
pouze 1 palačinku, jak obsluha tak v kuchyn vydali pouze jednu porci tímto
zpusobem a to tak že zákazník požádal aby měl dezert na půl. Druhou porci
jsi mohl nechat zabalit, ale pouze bez zmrzliny ta by se asi cestou roztekla.
Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace při vašem příchodu.
Hezký den
Tak to my si za polévku Minestrone rádi připlatíme na místě, je úžasná. Už se moc těšíme.
Děkujeme a jsme rádi, že vám hutná
Hezký den
Dobrý den, v jídelním lístku jsem nenašla pizzu s mořskými plody – syn ji miluje a chtěla bych mu dát voucher k svátku. Děkuji a přeji pěkný den
Dobrý den, Lenko
Tuto pizzu jste nenašla protože jí nemáme v nabídce, ale po domluvě
s personálem by neměl být problém aby se vám tato pizza připravila
Hezký den
Uz jsem jednou vyuzil a bylo super, kupuji znovu.
Jen bych se zeptal, je nutne mit vytiskly kupon, nebo staci opsane cislo?
Dobry den
Je vždy lépe když má zákazník kupon vytištěný, ale není to podnínkou.
Potřebujeme aby byla čísla čitelná z mobilních telefonů prosíme
zákazniky aby si čísla přepsali sami a pak nám jej odevzdali.
Hezky den přeje Gusto team
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, zda jídelní lístek včetně cen na http://www.gusto.cz/jidelni-listek.php
je aktuální.
To zejména v souvislosti s informací testovačky Koko „…tagliatelle
s hříbky, italskou slaninou a smetanou (pův. cena 219,– Kč)…“ –
dle stránek cena 179 Kč
Dobrý den, také jsme byli na minulé akci spokojeni jak s obsluhou sympatických servírek, tak výbornýma Gnochi a pizzou. Škoda, že v součastné nabídce není i polévka. Minule jsem si dal Minestrone a rád bych jí vyzkoušel znova jestli bude vždy stejná případně jestli se liší dle ročních období a dle použité zeleniny jak jsem se někde dočetl.
Slevomate, zbláznil ses? „Změna či zrušení rezervace min. 48 hod předem, jinak voucher propadá.“ Taková podmínka je neseriózní! Má svoje opodstatnění jen v případě, že se nabízejí speciální pokrmy, vyžadující dlouhou přípravu, a u kterých hrozí znehodnocení. Kdo se chce nečestně obohatit na propadlých voucherech? Proč by měl přijít o voucher zákazník, který dopoledne oznámí restauraci, že onemocněl, a zruší večerní rezervaci?!!!
Dobrý večer, pane Josefe myslíme si, že záleží na dané situaci, my
v naší restauraci jsme se vždy snažili vyjít našim zákazníkům
vstříct vše je jen o domluvě. Při první naší akci u slevomatu se nám
stalo, že zákazníkovi onemocnělo třeba dětátko nebo zapoměl že ten den
kdy měl u nás rezervaci má třeba obchodní zchuzku někde jinde tak jsme se
mu snažili pomoci najít jiný termín kdy by mohl uplatnit voucher
S přáním hezkého večera Gusto team
Dobrý den, také se musí přidat do zástupu chválících, i když
poslední dobou mám pocit, že jste se trochu zhoršili. Především
strouhaný parmazán, na který jsme se vždy těšili, při našich posledních
2 návštěvách nahradila nějaká prapodivná náhražka.
Chtěla jsem se v rámci této akce zeptat, zda by bylo možné vyměnit
palačinky za polévku. Nejsme moc na sladké… Děkuji a přeji
hezký den.
Dobrý den, Nikolo
Je nám líto, ale zaměna sladkého za polévku nejde
Hezký den
Také jsme využili s rodinou vpucher při minulé akci. Vše bylo O. K. a jídlo super :-)
Dobrý den. Navštívili jsme minule a kdykoliv jedeme do Prahy,tak se stavíme. Vynikající jídlo, obsluha, víno i prostředí. Jsme z Pardubic, ale tuto příležitost si nenecháme ujít. Těšíme se opět na Vás.
Zdravíme do Pardubic, je moc fajn, že si naše menu kupují i Ti co nebydlí v Praze máme véélkou radost a móc děkujeme :-)
Po přečtení recenzí je už asi zbytečné psát další chválu. I my navštěvujeme tuto restauraci a využili i poslední nabídku. I s voucherem vše super! Myslím, že uvedené reakce potěší jak provozovatele, tak personal. Díky za další nabídku – kupujeme!
Dobrý den, paní Milado
Ano, ano velmi Nás těší všechny Vaše kladné, pochvalné a užesné
recenze
Těšíme se na Vaší další návštěvu a máme radost, že jste si zakoupili
i tento voucher
S přáním hezkého dne Gusto team
Děkuji za rychlou odpověď! Ze všech stran na Vás slyším jen samou chválu a velmi ráda si dám salátek :-) Zatím se mějte krásně.
Moc děkujeme za Vaší důvěru a také těm co nás tak hezky chválí
Také se mějte krásně
Dobrý den přeji a už se k Vám moc těšíme :-) Mám jeden dotaz. Uvádíte, že jídlo lze vybrat do ceny až 219,–Kč. Lze si objednat i jídlo za nabídky „Carne“ a k tomu přílohu a rozdíl nad 219,–Kč doplatit? Děkuji za odpověď a přeji krásný den.
Dobrý den, paní Lado
Boužel takto to kombinovat nelze rádi Vám vyměníme pizzu třeba za salát a
těstoviny za rizoto protože chápeme, že někteří zákazníci mají třebe
bezlepkovou dietu,ale záměny nebo doplatky za maso v teto akci nejsou
možné. Přesto věříme, že budete spokojena a vše bude dobré.
S přáním hezkého dne Gusto team
Dobrý den,
také se připojuji a chválím. Byli jsme u vás již několikrát a vždycky
byla velká spokojenost. Děkujeme za tuto akci! Hezký den!
Také děkujeme a doufame, že i tuto akci si užijete a pochutnáte si
Hezký den
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda by nebylo možné uplatnit voucher ani v sobotu a
v neděli v době oběda, třeba okolo 12h? Na večeři je toho na nás trochu
moc :-)
Děkuji!
Dobrý den, paní Moniko
Můžete i kolom 11h kdy naše restaurace otevírá jen je lépe na víked
udělat si rezervaci ale není to nutné jen to na tyto dny přez obědy
doporučujeme
Přejeme Vám hezký den a těšíme se na Vaší návštěvu
Gusto team
Dobrý den, také se přidávám k pochvalám ostatních. Při minulé akci jsem byla velmi mile překvapena nejen kvalitou pokrmů, ale také vstřícností a celkovým chováním personálu. Stala jsem se pravidelným hostem, je radost k Vám chodit! Díky, těšíme se k Vám:-)
Děkujeme jsme moc rádi, že jste naším pravidelným hostem, už se také
těšíme na Vaší příští návštěvu
Krásný den
Dobrý den,stejný dotaz na rizoto – manžel nejí těstoviny, pizzy je přejedený, gnocchi moc nemusí, rizoto miluje. Gnocchi jsou řazeny pod pastu a přitom jsou z brambor :-), tak jestli lze použít i na rizoto.
Dobrý den, paní Jano určitě si Váš manžel muže dát naše výborné
rizoto
Už se moc těšíme a přejeme krásný den
Souhlasím s ostatními, že Gusto vaří výborně. Kdysi jsme si koupili voucher a od té doby chodíme i bez něj. Personál je také moc vstřícný a vždy odcházíme plně spokojeni:) Rozhodně kupuju a těším se :-)
I náš team už se těší na Vaší návštěvu a moc děkujeme za Vaší
důvěru
Hezký den přeje Gusto team
Dobry den, lze voucher vyuzit i o vikendu? dekuji DP
Dobrý den, Dominiko
Voucher lze využít i o víkendu jen na tyto dny je lépe udělat si
rezervaci ale není to nutné
Hezký den přeje Gusto team
Také bych ráda přidala pozitivní zkušenosti z minulé akce. Příjemná obsluha, dobré jídlo. Dnes kupuji 2× a vyrazíme s kamarády :-)
Moc se těšíme i na Vaše kamarády snad Vám 2 x budou stačit
Hezký den
Dobrý den, je možné vyměnit víno za pivo? Děkuji
Dobrý den, Deni ano tak jako už u předešlého menu je možné si víno
vyměnit za nealko nápoj a i pivečko
Hezký den přeje Gusto team
Je možné si místo pizzy či těstovin objednat rizoto?Děkuji za odpověď
Dobrý den, pane Tomáši ano je možné si objednat místo těstovin
i rizoto
Hezký den přeje Gusto team
Tipnul bych si, že „2× dvě palačinky“ (= 4) je překlep. Ale třeba je to tak skutečně myšleno :-)
Je to opravdu tak myšleno, Rudolfe :-)
Také tam chodím s voucherem i bez něj a doporučuju!!! A kupiji ;-)
Krásný den paní Markéto, děkujeme a už se těšíme
výborná restaurace – zkušenost z minulé akce. Budete zákazníkem s voucherem i bez něho. Škoda té chybějící polévky a zákusek dle výběru.
Moc děkujeme za Váší důvěru a budeme se těšit na Vaší další
návštěvu
Hezký den pane Radime Vám přeje Gusto team
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jaká je přibližná gramáž těstovin,
nenašla jsem to ani v jídelním lístku.
Děkuji,
Dobrý den, paní Michaelo gramáž těstovin je 250 g
i s ingrediencemi
Hezký den přeje Gusto team
S touto restaurací mám zkušenosti bez voucheru i s voucherem a vždy jsem se setkala s kvalitním jídlem a milou obsluhou, která v případě voucheru byla velmi vstřícná a vyšla vstříc všem našim přáním. Rozhodně také kupuju.
Děkujeme paní Hano za Vaší pochvalu jsme rádi, že jsou naši
zákazníci spokojeni. Těšíme se na Vaší návštěvu
S pozdravem Gusto team
V restauraci jsme byli na voucher a musím pochválit hlavně obsluhu, velmi milou, pozornou a příjemnou. půjdeme znovu a budeme se vracet nejen s voucherem! moc se nám u vás líbilo a chutnalo taktéž výborně.
Dobrý den, paní Aleno
Moc Vám děkujeme za váš příspěvek a budeme se těšit na vaší další
návštěvu u Nás
Krásný den přeje Gusto team
DOBRÝ DEN
ráda bych podnik navštívila s dětmi je možné vyměnit 1 víno za
nealko? Děkuji
Dobrý den paní Dito,
ano lze vyměnit víno za nealko nápoj.
Hezký den přeje Gusto team
Dobry den,
je pripadne mozne vzit si palacinku s sebou? [jen s marmeladou, bez zmrzliny a
cokolady]
Dekuji.
Dodrý den, paní Vokalova
Celé menu si mužete nechat zabalit s sebou, záleží jen na vás co si
budete přát nechat zabalit.
Hezký den přeje Gusto team
Dobrý den, je možné v rámci voucheru/slevy mít nealko nápoje místo vína, jako u minulé akce? Děkuji.
Dobrý den,
Ano je možné mít nealko nápoj místo vína.
Děkujeme za váš dotaz a těšíme se na Vaší další návštěvu
Váš Gusto team
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Navštívili jsme již při minulé akci a kupuji opět, stavíme se co nejdříve. Krásná restaurace, velice blízko metra i tram. zastávky, klidná, ale vlídná. Kdyby nebyla tak daleko od místa bydliště, chodíme sem i běžně. A samozřejmě musím souhlasit s výše zmíněnou pochvalou obsluhy, jednali s námi jako s plnohodnotnými zákazníky, i když jsme „jedli na voucher“, vyhověli požadavku záměny alka za nealko a nenestal žádný problém. Opět se těšíme.
Dobrý večer,
Jsme moc potěšeni, že se u Nás cítíte tak dobře.
Těšíme se na Vaší návštěvu a děkujeme za důvěru
Hezký večer