Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dovolená u Liptovského Mikuláše: relax ve wellness a toulky přírodou
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- Apartmány i pokoje se nacházejí podle dostupnosti buď v hlavní budově apartmánového domu nebo ve vedlejší budově, která je vzdálená 10 m od hlavní budovy.
- V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při emailové či telefonické komunikaci.
- Děti do 4,9 let mají ubytování s rodiči na lůžku a s polopenzí zdarma.
- Děti do 11,9 let mají ubytování na přistýlce zdarma.
- Doplatek za polopenzi 13 €/den.
- Doplatek za další osobu ve věku 12 let a více: 35 €/noc s polopenzí.
- Domácí mazlíčci: 10 €/noc (pouze po dohodě s recepcí - povoleno je jen malé plemeno. Ubytovat se lze s pejskem pouze v pokojích Superior. Majitel nese odpovědnost za škody způsobené svým psem.)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, ráda bych se zeptala na možnost ubytování pro 3 dospělé osoby a dítě 13let, zda disponujete nějakým pokojem pro čtyři osoby nebo bychom museli mít dva dvoulůžkové pokoje. Případně by mě ještě zajímalo, zda byste měli volno v termínu od 20.8. Do 28.8. např.na 5 dní, ne pouze tři dny. Děkuji.
Dobrý večer,
v prípade obsadenia izby viac ako dvomi osobami, prideľujeme izby superior vo
vedľajšej budove.
V tomto prípade je možné zakúpiť voucher pre 2 osoby a zvyšné 2 osoby
sa doplácajú priamo na mieste (35€/osoba/noc).
Prístelka pre ďalšie 2 osoby pozostáva z rozkladacieho gauča.
Izby superior máme dostupné od 22.8. (v prípade záujmu o pobyt na
5 nocí).
S pozdravom
Petra
Dobrý den chci se zeptat zda je volný termín od 28.-30.8. pro dvě osoby dekuji
Dobrý den, Jane, Vámi vybraný termín je v tuto chvíli stále dispozici. :) Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity apartmánů. :) Pěkný den, Míša :)
Dobrý den. Je možné vystavit fakturu v českých korunách? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Barboro, vystavení FKSP se týká pouze českých hotelů, v případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné nejprve se domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Honza
Dobrý den, jen sem se chtela zeptat, jestli nemáte volný termín od 28.6. do 30.6. Dekuji, Nashledanou
Dobrý deň,
v danom termíne máme ešte voľné izby avšak v tomto termíne je
rezervácia podmienená minimálne na 3 noci
Pre viac informácií nás prosím kontaktujte emailom na reservation@viajasna.sk
alebo telefonicky +421 904 318 042
S pozdravom Droppová
Dobrý den,
měli bychom zájem o ubytování pro dvě 4-členné rodiny (děti ve věku 7
+ 10 a 8 +11 let) v termínu od 13. – 20.7.2019. Máte v tom termínu
volné nějaké pokoje a na kolik by nás ubytování vyšlo? Děkuji a přeji
hezký den. Vilímová
Dobrý deň,
v tomto termíne už bohužiaľ nemáme voľné izby.
S pozdravom
Petra Mravcová
Dobry den.chci se zeptat jak mate napsano u pobytu-Každodenní jednorázový vstup na 2 hodiny do wellness centra Forrest Garden pro 2 osoby a dítě (v případě ubytování s dítětem). To znamena pouze z ditetem? Jak to je v pripade kdyz jedou pouze dve dospele osoby
Dobrý deň,
to znamená, že v prípade, že sa ubytujete aj s dieťaťom, takisto má
v cene vstup do wellness centra aj ono.
Neznamená to, že sa s dieťaťom musíte ubytovať, aby ste mohli ísť do
wellness centra.
S pozdravom
Petra Mravcová
Dobry den,kolik vstupu je do wellnesu ,musí se předem objednat hodina,kolik stoji pobyt mne to vyšlo přes 6000 kč pro dvě osoby na 3 noci,je vhodný pobyt bez auta,Děkuji Sikora
Dobrý deň,
v cene vouchera býva 2-hodinový wellness každý deň okrem dňa odchodu. Ak
máte záujem o pobyt cez víkend je potrebné si rezervovať čas, v ktorom
chcete využiť wellness. Chodia k nám 2 linky autobusov takže je možné
prísť aj bez auta- avšak čo sa týka výletov je potrebné sa prispôsobiť
časom autobusov
Pre viac informácií nás prosím kontaktujte emailom na reservation@viajasna.sk
alebo telefonicky +421 904 318 042
S pozdravom Droppová
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
je potřeba u rezervace apartmánu ještě doplácet 10 eur / noc za rodinný pokoj – viz info v sekci přípatky nebo je tento příplatek již započten v uvedené ceně (která je vyšší než cena za dvoulůžkový pokoj – info v sekci příplatky je totiž u obou variant stejné)? Jaká by byla celková cena na noc vč. polopenze při pobytu 2 dospělých a 3 dětí (3, 5 a 8) v apartmánu? Děkuji.
Dobrý deň,
pokiaľ si zakúpite voucher na apartmán máte nárok na apartmán, ak by ste ale chceli rodinnú izbu nebudete za ňu doplácať. Ak by ste ale zakúpili voucher do dvojlôžkovej izby je potrebné za rodinnú izbu doplatiť 10€/noc. Dieťa do 5 rokov je bez nároku na lôžko zadarmo, ak by ste si priali prístelku platí sa 5€/noc, deti 5–12 rokov doplácajú stravu 13€/noc…k cene vouchera si teda treba pripočítať 26€/noc za deti pokiaľ nechcete prístelku pre Vaše 3-ročné dieťa
S podravom Droppová