Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Termín si rezervujte v dostatečném předstihu na e‑mailu hotel@centralkt.cz nebo na tel.: 376 314 571.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je možné ubytování pro tři dospělé osoby? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Terezo :) Ubytování pro tři osoby možné je. Je ale třeba
nejprve kontaktovat přímo hotel, zda mají ve Vámi zvoleném termínu
dostatečné kapacity. Osoba nad 12 let na pokoji platí 1/2 z ceny voucheru
na místě. Krásný den, Míša :)
Marta Németová
Dobrý den,chtěla bych koupit pobyt od 20–22.9
V kolik hodin je nástup a do kolika se musí uvolnit pokoj v neděli?Děkuji
Marta N.
Hotel Centrál***
Wellness hotel Centrál***
Dobrý den,
Děkuji za Váš zájem o naše služby.
Bohužel, je mi líto, ale v uvedeném termínu je zatím hotel plně
vybukován.
Využijte prosím případně nejbližšího volného termínu :
Omlouvám se za špatnou zprávu.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Petr Šátral
Petra Kejlová
Dobrý den, rádi bychom se ubytovali od 27. 8.2019 na dvě noci,
2 dospělí a 2 děti. Je v této době volná kapacita. Děkuji
Hotel Centrál***
dobrý den
je mi líto, ve Vámi požadovaném termínu není již žádný rodinný pokoj
k dispozici
pěkný den
petr šátral
Petra
Dobry den.
Je hotel bezbarerovy.
Dekuji.
Hotel Centrál***
dobrý den
bohužel, hotel zcela bazbariérový není
pěkný den
petr šátral
Jana Panenková
Dobrý den. Chtěla jsem se zeptat, zda-li by bylo možné v hotelu uložit
kola. Děkuji za odpověď. Panenková
Hotel Centrál***
dobrý den, úschovu kol zajistíme zdarma.
pěkný den
petr šátral
Jaroslav Matěna
Dobrý den, zajímá mě prosím od kolika jsou snídaně a do kolika
večeře. A druhý dotaz od kdy do kdy do kdy je možné využít nabízené
služby v ceně. Děkuji Matěna
Slevomat.cz
Dobrý den, Jaroslave, snídaně se podávají ve všední den od 7 hodin,
o víkendech pak od 7:30. Večeře jsou podávané do 21 hodin denně. Služby
v ceně voucheru je možné využívat po dobu pobytu v hotelu v rámci
provozní doby, více informací naleznete přímo na stránkách hotelu zde: http://www.centralkt.cz/cz/wellness_cz/bazen/
. Krásný den, Míša :)
Jiri Konopa
Dobry den,chci se zeptat na ubytovani na 26.7.do 28.7.jestli je volne.Je to
2 dospeli a 2 deti 4 a 14 let.Dekuji Konopa
Hotel Centrál***
dobrý den
v tuto chvíli máme poslední rodinný pokoj
pěkný den
petr šátral
Petra Machalová
Dobrý den, nabízíte i jednolůžkové pokoje , prosím ? Děkuji za
odpověď.
Hotel Centrál***
dobrý den
pro nabídku jednolůžkového pokoje kontaktujte přímo hotel hotel@centralkt.cz
pěkný den
petr šátral
Karel Šimek
Dobrý den, je případně možný pobyt se psem (malá rasa) ?
Děkuji za odpověď.
Hotel Centrál***
dobrý den
ano – není problém – poplatek za domácí zvíře je 130,– Kč /
noc
pěkný den
petr šátral
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné ubytování pro tři dospělé osoby? Děkuji.
Dobrý den, Terezo :) Ubytování pro tři osoby možné je. Je ale třeba nejprve kontaktovat přímo hotel, zda mají ve Vámi zvoleném termínu dostatečné kapacity. Osoba nad 12 let na pokoji platí 1/2 z ceny voucheru na místě. Krásný den, Míša :)