Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Odpočinek v České Kanadě pro 2 osoby: jídlo, bazén, infrasauna i šlapadlo
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na tel. čísle +420 728 314 773. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Dítě do 2,9 let bez nároku na lůžko a stravu: zdarma
- Dětská postýlka včetně lůžkovin: 150 Kč/noc
- Děti od 3 do 11,9 na pevném lůžku: 465 Kč / osoba / noc se snídaní
- Domácí mazlíčci: 250 Kč (Po předchozí domluvě, podmínkou je poslušnost a dostatečné vychování. Z pochopitelných důvodů není povolen přístup do prostoru bazénu.)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, můžu přijet s jezevčíkem?
Dobrý den, Lenko, pobyt s domácím mazlíčkem je možný za 250 Kč/noc po předchozí domluvě. Podmínkou je poslušnost a dostatečné vychování. Hezký den, Simča :)
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, pokud budete mít volný pokoj v termínu 3.8. –
5.8? Děkuji
Dobrý den, ohledně volných termínů kontaktujte přímo penzion na telefonním čísle +420 728 314 773, kde Vás ihned volné termíny sdělí. Pěkný den, Míša :)
Dobrý den, mohu se zeptat prosím na dostupnost v termínu 19. – 21. 7., příp 20. – 22. 7.? Předem děkuji za info.
Dobrý den, Michaeli, ohledně volných termínů kontaktujte přímo penzion na telefonním čísle +420 728 314 773, kde Vás ihned volné termíny sdělí. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, zaujala nás vaše nabídka,ale mám pár dotazů. Pokud připlatíme za děti, píšete, že je to se snídaní, takže večeře se musí doplatit nebo se počítá s tím, že se navečeří s rodiči?Je toho asi dost na večeři jak píšete. A další dotaz se týká termínu 17.7–19.7.máte ještě prosím volno? 2 dospělí a dvě děti.Děkuji
Dobrý den, Moniko, nejrychlejší způsob jak si ověřit dostupné kapacity je, když se zeptáte přímo partnera buď na e‑mailu info@ratmirak.cz nebo telefonním čísle +420 728 314 773. :) Večeři můžete přiobjednat nebo dětem zakoupit to, na co budou mít z jídelního lístku chuť, penzion má vlastní restauraci. :) Krásný den, Míša :)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli máte volný termín od 14.8 do 18.8. Děkuji p.Monika
Dobrý den, Moniko, ohledně volných termínů prosím, kontaktujte přímo penzion na tel. čísle +420 728 314 773. Ihned Vám sdělí, zda je termín volný a případně Vám podrží rezervaci, abyste si mohla v klidu zakoupit voucher. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, máte ještě v červenci nebo v srpnu nějaký volný termín, kdy je možné poukaz použít? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Lindo, nejrychlejší způsob jak si ověřit dostupné kapacity je, když se zeptáte přímo penzion na tel. čísle +420 728 314 773. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, máte volno 7.-9.8.? Děkuji.
Dobrý den tento termin máme již obsazeno omlouváme se
Dobrý den,šla by večeře kde je tatarák vymenit za něco jiného?Nebo dokoupit jinou?Dekuji
Dobrý večer ano to samozřejmě se domluvime
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli máte i čepovane pivo? A dá se v přilehlém rybníku také koupat? A máte i 5 denní pobyt a kolik by stál?
Dobrý večer,čepovane pivo máme,a můžete si zakoupit 2 vouchery a zbytek doplatite na místě,akorát radši napište na email na.stránky zda máme volno dekuji a s pozdravem pension Ratmirak
Dobrý den,mám otázku,pokud si zařídím dopředu rezervaci pobytu,je možné platbu za pobyt uplatnit přes fakturu?…A pokud ano,bylo by možné uvést i konkrétní kontakt,abych jej mohl předat naší ekonomce v práci,která by se s vámi domluvila na zbytku?Děkuji za odpověď
Dobrý den pošlete nám Váš požadavek na Naše stránky děkujeme Pension Ratmirak
Dobrý den, máte volno od 20.7. – 25.7. za zvýhodněnou cenu? Měli bychom zájem o dva dvoulůžkové pokoje. Děkuji
Dobrý den, Lucie, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnera na tel. čísle +420 728 314 773. Pěkný den, Honza
Dobrý den, je voucher včetně večeří?
Je psáno polopenze, ale nad tím a pak dále pod se píše pouze
o snídani
Dobrý den mate k večeři tatarak a rizky dle voucheru
Dobrý den, máte volno 12.-14.7.? Děkuji.
Dobrý den tento termin máme již obsazeno omlouváme se
Já jsem se dovolal, ale až po několikrát.
Dobrý den, Milane, jsem ráda, že se Vám podařilo spojit se s penzionem. Vždy záleží na denní době a na vytíženosti personálu. Hezký den, Simča :)
A dovolali jste se někdo na uvedené tel.č. ??? Já to zkouším už více než týden a nikdo nezvedá :-(
Dobrý den, Jano, moc se Vám omlouvám za pozdní odpověď. Partner měl pouze problém se signálem, nyní by mělo být vše v pořádku :). Hezký den, Simča :)
Dobry den zaujala mne Vaše nabídka na slevomatu pobyt s polopenzi pro dva. Chci se zeptat zda mate volný termín od 28.6.-30.6. Děkuji
Dobrý den, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo
u partnera na tel. 728 314 773.
Hezký den, David :)
Dobrý den ano zatim máme volno pension Ratmirak
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jestli budete mít volný pokoj pro 2 dospělí na
termín 27.7–1.8. anebo 6.8–8.8. ?
Děkuji
Dobrý den, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo
u partnera na tel. 728 314 773.
Hezký den, David :)
Dobrý den,
ráda bych koupila 1 voucher do vašeho penzionu.
Potřebuji s sebou vzít krom partnera i 13 letého syna, jak s ním??
Je možná přistýlka a jaký je doplatek?
Děkuji, Jana K.
Dobrý den ano je možnost přistýlky za doplatek 930kč pension Ratmirak
Dobry den,chteli bychom u Vas zakoupit 2–3 vouchery,abychom si u Vas prodlouzili pobyt.Prosim jake mate volne terminy,abychom tomohli zrealizovat.Dekuji mockrat za odpoved.S pozdravem Lenka
Dobrý den, Lenko, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnera na tel. čísle +420 728 314 773. Zde se taky můžete individuálně domluvit o možnosti sčítat vouchery. :) Pěkný den, Honza
Ale já nechci na šest dní, ale jen o den více na čtyři dny.
Dobrý den, Pavle, bohužel, varianta v rámci Slevomatu je pouze na tři
dny.
Pokud máte zájem o individuální termín pobytu, kontaktujte našeho
partnera na e-mailu info@ratmirak.cz nebo tel.:
728 314 773.
Hezký den, David :)
Prosím můžete mi poradit jak to provést
Koupite si 2 vouchery pension Ratmirak
Dobrý den, lze balíček za zvýhodněnou cenu objednat i na čtyři
dny?
Děkuji za odpověď
Dobrý den ano pension Ratmirak
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, bylo by možné doplatit dvě děti ve věku 13 a 16 let a za jakou cenu? Děkuji
Dobrý den zavolejte na telefon pensionu a vše probereme po telefonu dekuji Penzión Ratmirak