Magický svět polských Tater pro 2: luxusní pobyt s neomezeným wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,lze pobyt hradit fakturou přes zaměstnavatele? Děkuji
Dobrý den, paní Novotná :) Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Týna :)
Dobrý den,
Máte prosím volný pokoj pro dva dospělé a 1 dítě (7 let) na přistýlce
v termínu 27.- 30.10.2019?
Děkuji
Dobrý den, Veroniko :) Pro ověření pokojů s přistýlkou je pro Vás nejrychlejším způsobem kontaktovat přímo hotel na tel. +48 605 211 911 či na e-mailu biuro@toporow.pl :) V tuto chvíli vidím 2 lůžkový pokoj v tomto termínu volný :) Poradím Vám, že dostupnost klasických pokojů si můžete ověřit v online rezervačním systému přímo u nabídky :) Pěkný den, Týna :)
Prosím jaká je cena za dokoupení dítěte 6let na 3noci/4dny s polopenzí? Cena za přistýlku na den? A cena za připlaceni většího pokoje (3lůžkový)? U 3leteho dítěte dokoupení polopenze cena/den? Děkuji mnohokrát za odpověď. NZ
Dobrý den, Nikol, příplatky za dítě jsou uvedené přímo u nabídky v sekci „Děti“. :) Dítě od 4 do 11,9 let platí 107 PLN /osoba/noc s polopenzí (všední dny) nebo 117 PLN /osoba/noc s polopenzí (víkend). Je nutné doložit věk dítěte a dostupnosz přistýlky je třeba ověřit telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Krásný den, Míša :)
dobrý den,
Prosím máte volný termín někdy od 19.8. do 27.8. na 6 dní/ 5 nocí,
pro 2 dospělé + 1 dítě/2roky.
děkuji, Bláhová.
Witam,
Dziękujemy za zainteresowanie. W podanym terminie nie dysponujemy już wolnymi
pokojami.
Pozdrawiam,
Paulina Szumal
Recepcja
Dobrý den, je možné se ubytovat v jednom pokoji 2dospělé osoby +3děti (6let, 3roky, 5měsíců). Dále bychom pak potřebovali další dva dvouluzkove pokoje. V termínu od 22.9. – 25.9. nebo 29.9.-2.10.Na 3noci/4dny. Děkuji mnohokrát za odpověď.
Witam,
Mamy pokoje rodzinne , można wykupić kupon dla 2-os. dorosłych i u nas
dopłata 157zł/doba. Przy rezerwacji trzeba zgłosić ,że będą dzieci,
wówczas przydzielimy większy pokój.
Pozdrawiam,
Paulina Szumal
Recepcja
Dobrý den. Je možnost zapůjčení dětské postýlky? Pokud ano, platí se
nějaký poplatek?
Předem děkuji za odpověď.
Łóżeczko jest dodatkowo płatne w cenie 20 zł /doba
Pozdrawiam,
Paulina Szumal
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda je možný i pobyt 2 dospělé osoby a dvě děti ve věku 8 a 10 let. Nikde jsem nedohledala kapacity pokojů. Děkuji
Dobrý den, Iveto, hotel má k dispozici i čtyřlůžkové pokoje. :) Je zapotřebí ale kontaktovat hotel, aby měli ve Vámi zvoleném termínu větší pokoj volný. Hotel můžete kontaktovat na na tel. čísle +48 605 211 911 nebo e‑mailem na biuro@toporow.pl. Komunikace probíhá v polském nebo anglickém jazyce. Pokud budete potřebovat pomoc, prosím, obraťte se na e-mail pomoc@slevomat.cz, kde Vám rádi pomůžeme s případnou rezervací. Krásný den, Míša :)
Dobry den, uvadite, ze dite ma pobyt zdarma, ale pri rezervaci dvou osob mi system nenabizi moznost ditete
Dobrý den, Michale, děti je potřeba hotelu nahlásit předem například e-mailem biuro@toporow.pl. V případě starších dětí poté probíhá platba na místě. Pěkný den
Dobry den,
mate prosim volny termin od 8.8. –10.8. pro dva dospělé .
Dekuji
Witam,
Dziękujemy za zainteresowanie. Niestety w podanym terminie nie dysponujemy już
wolnymi pokojami.
Pozdrawiam,
Paulina Szumal
Recepcja
Dobrý den,
v nabídce není nikde uvedeno v jakém čase se vydávají snídaně a
večeře, dále otevírací doba hotelového wellness. Můžete zodpovědět
výše uvedené dotazy? Děkuji
Witam,
Śniadania 8:00–10:30
Obiadokolacje 17:00–19:00
Basen 10:00–21:00
Dormowa Sauna i Jacuzzi 16:21:00
Grota solna 15:00–21:00
Pozdrawiam,
Paulina Szumal
Recepcja
Dobrý den, jak je to s případným stornem pobytu. Máme dvě malé děti 2,5 a 5,5 let a mohou onemocnět. Děkuji
Dobrý den, Pavle, veškeré informace o stornech najdete přímo u dané nabídky pod tlačítkem „Storno podmínky“. :) Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Otevřené vouchery lze v rámci 14 denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí. Krásný den, Míša :)
Dobrý den. Je na pokoji balkon?
Witam,
Nie wszystkie pokoje mają balkon.
Proszę o informacje jaki termin Panią interesuje i dla ilu osób wówczas
sprawdzimy czy pokoje z balkonami są dostępne.
Pozdrawiam.,
Paulina Szumal
Recepcja'
Dobrý den, prosím jaká je teplota vody? Děkuji
Dobrý den, Ireno, teplota vody je okolo 28–30 stupňů.
Hezký den, David :)
Dobrý den, prosím, jaká je cena za noc u tohoto pobytu pro dítě 12 let v termínu od soboty do soboty? U příplatků je uveden zvlášť víkend a zvlášť všední den, tak nevíme, který počítat. Děkuji
Dobrý den, Gabrielo, v tomto případě počítejte zvlášť cenu za noc
o víkendu a zvlášt cenu za noc ve všedních dnech. Pokud máte nějaké
nejasnosti, můžete se obrátit přímo na našeho partnera na jeho e-mailu biuro@toporow.pl, kde Vám
rádi odpoví na veškeré dotazy.
Hezký den, David :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Prosím,už nemáte žádný volný víkend v listopadu..
Witam,
Wszystkie weekendy listopadowe są już zarezerwowane.
Pozdrawiam,
Katarzyna Marusarz
recepcja