Klasická masáž s indickou masáží hlavy: 70 nebo 90 minut
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Minule jste to zrušil vy .Voucher jsem musel vrátit nebot by propadl .
zdá se, že se jedná o paní Švihkou, která mě požádala
o konkrétní termín na masáž 11.2. v 19:30. Já jsem ji vyhověl.
Považoval jsem to za dohodnuté ona se potom nedostavila a ani neměla potřebu
mi to zdělit. Proběhla mezi námi výměna názorů, paní to vidí jinak.
Vhledem k tomu, že mi potom zde napsala:
Masáž jsem ani neabsolvovala, protože masér nezná slušné vychování a je
velmi protivný. Naštěstí mi slevomat vyšel vstříc a voucher mi
refundoval – rozhodně nedoporučuji!
příliš nerozumím tomu, že si chce ke mně opět zakoupit poukaz.
Myslím, že nemá tento stres zapotřebí a že je v Brně plno jiných
slušných masérů, kteří jí vyjdou vstříc.
Josef Manoušek
Rád by se zeptal zda bude opět zrušen termín mé manželce ,když bude objednaná , jak tomu bylo minule a musel se vracet voucher přs slevomat protože by propadl ?
dobrý den, nejsem si zcela jist co přesně máte na mysli, ale pokud se
zákazník objedná na konkrétní termín na který se dostaví, nevidím
důvod, proč by mu musel být poukaz zrušen. Jedině v případě, že se na
sjednaný termín nedostaví a toto nenahlásí alespoň 24 hodin dopředu.
Josef Manoušek
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Tak to jste jsi popletl .Zrušil jste to mojí ženě den či dva před masáží vy. Náhradní termín nebyl ,protože jste nevěděl jak dlouho nebudete masírovat .Bylo to na delší dobu.Proto požádala o navrácení .Tak kdybych jí to nyní zaplatil jakou mám záruku ,že se tohle nebude opakovat ?
tak to už vůbec netuším o co jde. Napište mi prosím telefon na Vás, já zavolám at se to vyjasní. Obávám se, že musí jít o nějaké nedorozumění. Opravdu nechci nikoho poškodit.
Josef Manoušek