Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Relax pobyt v Beskydech s polopenzí a neomezeným wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte co nejdříve po koupi voucheru na čísle +420 725 590 009 (volat je možné od 10.00 hodin).
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Dětská postýlka za 80 Kč/noc (nutno domluvit předem)
- Pobyty na 2 noci:
- Děti do 2,9 let bez nároku na vlastní lůžko a služby zdarma
- Děti od 3 do 8,9 let 1 400 Kč / pobyt se všemi službami z voucheru (kromě zapůjčení elektrokol)
- Děti od 9 do 14,9 let 1 700 Kč / pobyt se všemi službami z voucheru (kromě zapůjčení elekkrokol)
- Děti od 15 do 17,9 let 1 900 Kč / pobyt se všemi službami z voucheru (kromě zapůjčení elektrokol)
- Domácí mazlíčci: pouze v pokoji za 300 Kč/den + vratná kauce 1000 Kč (pobyt s domácím mazlíčkem je možný pouze v hotelovém pokoji (pobyt s domácím mazlíčkem v apartmánu NENÍ možný))
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (1 parkovací místo / voucher)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
jaká by byla cena za jeden den ubytování+wellness pouze za jednu osobu ?
Děkuji Macková
Dobrý den,cena za ubytování se snídaní pro 1 osobu je 990,– kč, wellness 1 hod. /176,– kč jako ubytovaný host.Pěkný den přeji.Recepční
Dobry den, jak to prosim funguje, pokud dám koupit voucher a termin bude obsazený? Chteli bychom přijet 1.7–5.7. S pozdravem Nina Slepičkova
Dobrý den,
nejlepší je si termín rezervovat on-line. V tomto termínu už vůbec
nemáme na 4 noci volno, je volno pouze na 2 noci, a to 3.7–5.7 nebo
4.7–6.7.2019. Na volné termíny se informujte na recepci. Pěkný den.
Recepční
Dobrý den, dekuji za odpoved. Rozhodlu jsme se, že váší nabidky využijeme v jinem terminu, abychom si to lépe a déle užili. Pekný den. Slepičková.
Dobrý den chci se zeptat zda by byl volný termín od 28–30.6.2019
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem, ale ve Vámi požadovaném termínu
máme již všechny pokoje obsazené.
Děkujeme za pochopení.Recepční
Dobry den, je možné i s pejskem?
Ano můžete i se psem, poplatek za psa je 150,– kč/noc. Napište to do poznámky při zapisování rezervace. Pěkný večer.
Dobry den, chci se zeptat, kdyz bych chtela dva pokoje, jak to mam udelat pri nakupu voucheru ? Koupit dva vouchery ? Nebude to ale pro 4 osoby. Jen pro dve. Jen si preji mit kazdy svuj pokoj . Dekuji za odpoved
Dobrý den, Petro, pro Vaše pohodlí se můžete obrátit přímo na hotel
na e-mailu recepce@hotelvalaska.cz
nebo tel.: 725 590 009.
Jde o to, že naše varianty jsou pouze s jedním dvoulůžkovým pokojem a je
na našem partnerovi, zda-li Vám vyjde vstříc a nebo si budete muset
připlatit.
Hezký den, David :)
Dobrý den,
Tato akce je pro 2 osoby na 1 pokoj. Jednolůžkové pokoje nemáme, je proto
na každý pokoj potřeba zakoupit jeden voucher.
Můžete být na dva na jednom pokoji, kde Vám postele oddělíme.
Pěkný den.
Dobrý večer,
Ráda bych se zeptala, zda je volný pokoj s přistýlkou pro dítě (15 let)
v termínu 16.-19.6. a jak je možné dítě do objednávky
zahrnout. Děkuji
Dobrý den, Natálie, pro Vaše pohodlí se můžete obrátit přímo na
našeho partnera na e-mailu recepce@hotelvalaska.cz
nebo tel.: 725 590 009. Jistě Vám rádi pomohou a případně rovnou
zarezervují pobyt na Vámi požadovaný termín.
Hezký den, David :)
.Dobrý večer,ráda bych zakoupila pobyt přímo na termín 28.6 .až 30.6. a chtěla jsem se informovat zda je volná přistýlka.Rádi bychom s sebou vzali 12ti letého syna.Děkuji Vernerová
Dobrý den, ano ve Vámi požadovaném termínu máme 1 dvoulůžkový pokoj s přistýlkou volný.Přeji pěkný den.Recepční
Dobrý den, chci se zeptat jestli je někde na pokoji nebo je možnost využití mikrovlnné trouby nebo varné konvice kvůli převaření vody pro dceru. Moc děkuji.
Dobrý den, spotřebiče na pokojích nemáme. Pro převařenou vodu je třeba požádat obsluhu restaurace. Pěkný den. Recepční
Dobry den, chci se zeptat. Jsme dve maminky a 2 deti s vlastni postylkou. Kolik se za deti bude doplacet 1 a 2 roky. A vlezou se do.pokoje 2 postylky? Jsou nektere pokoje s balkonem ci terasou? Dekuji za odpoved
Dobrý den,balkony ani terasu pokoje nemají. Děti do 3 let bez nároku na služby jsou zdarma. Postýlky určitě do nějakého pokoje vejdou obě, při rezervaci to uveďte do poznámky. Pěkný den, recepční
Dobrý den, může do welnes děti ve veku 1 a 2 roky dekuji.
Dobrý den,ano můžou do našeho wellness i malé děti s koupací plenkou.Přeji pohodovou neděli.Recepce
Dobrý den moc se nám líbí nabídka a chci se optat, zda je možno v termínu 13.7.-20.7 s dítětem 10 roků na přistýlce Jsme 2 dospělí. Děkuji Poláková A jak platit dítě?Až na místě nebo při objednání?Děkuji Poláková
Dobrý den, ano v termínu od 13.-20.7.2019 máme poslední volný dvoulůžkový pokoj s přistýlkou.Pokud si zakoupíte vouchery přes portál Slevomat, dítě doplatíte až na místě při ubytování 5 443,– kč. Recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jen sem se chtela zeptat, jestli nemáte volný termín od 28.6. do 30.6. Dekuji, Nashledanou
Dobrý den,bohužel, máme již v tomto termínu všechny standartní pokoje obsazené.Děkuji za pochopení.Recepční