Podpořte játra mletým plodem ostropestřce mariánského: 2 + 1 balení zdarma
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, objednala jsem si ostropestřec a jiné 13. 5., hned provedla
platbu. Objednávku jste 13. 5. přijali, také platbu, jak jsem byla svojí
bankou informována, ale stav mé objednávky zůstává denně na „obj.
přijata“, ani dnes tomu není jinak. Kdy se tedy z Vaší strany něco
změní, kdy zásilku hodláte posílat. Vždy po připsání částky na účet
mám zboží do dvou dnů nejpozději, zítra to je pátý den a ani žádná
zpráva o nějakém vyřizování. S tímto jsem se ještě nesetkala. Platba
je pod V. S. 5611364197, kód obj. je 7065072632, kód zb. 4260146. Informujte
mě co nejdříve, jak dlouho budu ještě čekat, dočkám-li se vůbec ?
Zdravím a nejsem vůbec spokojena. R. B.
Dobrý den, Romano, v zájmu co nejrychlejšího řešení prosím
kontaktujte naší zákaznickou podporu na telefonním čísle:
+420 222 745 354.
Hezký den, David :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám u Vás objednáno zboží a zaplacenou Zásilkovnu. Na zboží nechvátám. Prosím, je možné do jednoho balíčku objednat i další zboží pro kamarády /mají také Slevomat účet/.
Jde nám o sloučení do jednoho balíčku a platbu jednoho poštovného. Souhrn zboží bych poslala na e-mail.
Prosím, o info.
Děkuji Alena
Dobrý den, Aleno, s tímto odkazem Vás odkáži přímo na partnera. Zastihnout jej můžete na tel. čísle +420 777 960 088. Pěkný den, Honza