Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Podpořte játra mletým plodem ostropestřce mariánského: 2 + 1 balení zdarma

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Alena

Dobrý den, mám u Vás objednáno zboží a zaplacenou Zásilkovnu. Na zboží nechvátám. Prosím, je možné do jednoho balíčku objednat i další zboží pro kamarády /mají také Slevomat účet/.
Jde nám o sloučení do jednoho balíčku a platbu jednoho poštovného. Souhrn zboží bych poslala na e-mail.
Prosím, o info.
Děkuji Alena

Slevomat.cz

Dobrý den, Aleno, s tímto odkazem Vás odkáži přímo na partnera. Zastihnout jej můžete na tel. čísle +420 777 960 0­88. Pěkný den, Honza

Romana Burešová

Dobrý den, objednala jsem si ostropestřec a jiné 13. 5., hned provedla platbu. Objednávku jste 13. 5. přijali, také platbu, jak jsem byla svojí bankou informována, ale stav mé objednávky zůstává denně na „obj. přijata“, ani dnes tomu není jinak. Kdy se tedy z Vaší strany něco změní, kdy zásilku hodláte posílat. Vždy po připsání částky na účet mám zboží do dvou dnů nejpozději, zítra to je pátý den a ani žádná zpráva o nějakém vyřizování. S tímto jsem se ještě nesetkala. Platba je pod V. S. 5611364197, kód obj. je 7065072632, kód zb. 4260146. Informujte mě co nejdříve, jak dlouho budu ještě čekat, dočkám-li se vůbec ?
Zdravím a nejsem vůbec spokojena. R. B.

Slevomat.cz

Dobrý den, Romano, v zájmu co nejrychlejšího řešení prosím kontaktujte naší zákaznickou podporu na telefonním čísle: +420 222 745 354.
Hezký den, David :)

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru