Designový smarthotel v Olomouci: klíče v mobilu i samoobslužné lednice
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, máte volný dvoulůžkový pokoj v termínu od 1.10. do
2.10. Jak postupovat při koupi před Slevomat, zda dříve telefonicky
objednat před Vás a pak koupit pobyt před Slevomat ?
Děkuji za odpověď
Marek
Dobrý den,
ano volno máme. Nejdříve je dobré si ověřit volnou kapacitu v termínu,
který Vám vyhovuje. Stačí zavolat nebo napsat email. Následně je třeba
zakoupit voucher a jeho číslo poslat spolu s objednávkou (jméno, termín,
tel. číslo na ubytovanou osobu) na email manager@nezvalovaarcha.cz.
Následně vytvoříme rezervaci a zašleme potvrzení.
Budeme se těšit na návštěvu.
Vojtěch Šponar
Nezvalova Archa
Dobrý den,
máte volno dvojlůžkový pokoj v termínu od 1.10 do 2..10. ?
Děkuji za odpověď
Marek Petlan
Dobrý den,
ano, máme volné pokoje.
Daniel Šrám,
Nezvalova Archa
Dobrý den, máte volno ve dnech 25.-28.10. pro 2 osoby s manželskou postelí? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
ano ještě volno máme.
Daniel Šrám, Nezvalova Archa
Dobrý den. Máte volný pokoj v termínu 20.9. – 22.9.2019?
Děkuji za odpověď. Řezáčová
Dobrý den,
ano ještě volno máme.
Daniel Šrám, Nezvalova Archa
Dobrý večer,
máte prosím Vás voľnú izbu od 25.7-do 27.7.2019? Za odpoveď
ďakujem :-)
Dobrý den,
ano máme.
Dobrý den, je možná přistýlka na pokoj pro dítě 10 let + snídaně? Díky, Jr
Dobrý den,
bohužel přistýlky nesjou možné.
Daniel Šrám
Dobrý den, je volný termín 23.-24.6? Děkuji :-)
Dobrý den,
ano je.
Daniel Šrám, Smarthotel Nezvalova Archa
Dobrý den, lze umístit dětskou postýlku do pokoje? (dítě 2 roky)
Dobrý den,
pokud máte vlastní postýlku, tak ji lze umístit do pokoje. Hotel dětské
postýlky ale nemá.
Daniel Šrám, Smarthotel Nezvalova Archa
Dobrý den, máte volný nabízený pokoj na noc 2. 7. – 3.7. prosím?
Dobrý den, ano v tomto termínu zatím máme volné pokoje.
Daniel Šrám, Smarthotel Nezvalova Archa
Dobrý den,
je možné propojit dveřmi dva dvoulůžkové pokoje do rodinného pokoje?
Děkuji.
Dobrý večer,
to bohužel možné není.
Daniel Šrám, Smarthotel Nezvalova Archa
Dobrý den. Je prosím možnost na tři noci? Měli bychom, možná zájem v době 20.-23.6., když bude volno. Děkuji L.Kubikova
Dobrý den, ano je to možné, ještě máme volno.
Daniel Šrám
Dobrý den, je potřeba mít v mobilu funkci NFC ? Děkuji. A.I.
Dobrý den,
aplikace fukci NFC nevyužívá, je treba mit pouze aktivní připojení přes
Bluetooth.
Daniel Šrám, Smarthotel Nezvalova Archa
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je možné v den odjezdu opustit pokoj později než v 11h, a zda je to za poplatek či nikoli.
Děkuji moc za odpověď.
MJ
Dobrý den, pozdější check-out lze ou dohodě, dle situace . Pri odjezdu po 13 hodině účtujeme poplatek 600,–
Dobrý den, pozdější check-out lze ou dohodě, dle situace . Pri odjezdu po 13 hodině účtujeme poplatek 600,–