Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Oslňte novým účesem: kadeřnické balíčky střihu s možností melíru či barvy
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, studio již není třeba dále kontaktovat.
- Rezervaci můžete změnit 24 hodin před rezervovaným termínem. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". V případě zrušení rezervace méně než 24 hodin před domluveným termínem, nebo v případě, že se na termín nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Rezervaci s online rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Voucher bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Benefity.cz – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Dobrý den, budou ještě termíny pro samotný střih? Děkuji.
Dobrý den, Andreo, v rámci této nabídky bohužel nevíme, záleží to na více faktorech, nicméně momentálně Vám minimálně doporučím nastavit si upozornění na nové nabídky obchodníka – díky tomu Vám případná další akce neunikne. Uděláte to jednoduše tak, že kliknete na „Upozornit nabídky tohoto podniku“. Případně se mrkněte po jiných nabídkách na našich stránkách, věřím, že z tak široké škály všemožných nabídek najdete tu pravou :) Pěkný den
Dobrý den,
mám otázku ohledně balíčku střih a barva. Je možnost se obarvit svou
vlastní barvou (Anthocyanin)? Ale předtím bych potřebovala ještě osvětlit
kořínky (cca5 cm), to je také v ceně nebo se to platí zvlášť,
případně kolik?
Děkuji.
S pozdravem, Iryna
Dobrý den, pro Vaše pohodlí se můžete obrátit přímo na našeho
partnera na tel.: 723 421 360.
Určitě se s Vámi rádi domluví a pomohou Vám s výběrem voucheru.
Hezký den, David :)
Dobrý den, ráda bych zakoupila voucher dceři, ale nevím přesně na
kdy – kvůli její práci – je možné objednat voucher jako dárek a pak
se domluví termín? Děkuji za odpověď,
B.Töreová
Dobrý den, Blanko, můžete se zkusit domluvit přímo s kadeřnictvím na tel. +420 723 421 360. Hezký den, Simča :)
Dobrý den. Ráda bych se voucher koupila, ale potřebuju termíny až po práci. Je možné si voucher koupit a pak se telefonicky domluvit? Nemám s tímto systémem objednávání zkušenosti.
Dobrý den, Lenko, na volném termínu se můžete zkusit domluvit přímo s kadeřnictvím na tel. +420 723 421 360. Je možné, že se termíny budou postupně dopisovat. Hezký den, Simča :)
Platí to jak to je napsané. Volné termíny jsou ty které vám vyjedou u dané nabídky. Takže objednání je možné na konkrétní hodinu do cca 14. května.
Dobrý den, je možné, že se termíny budou postupně dopisovat. Hezký den, Simča :)
dobrý den, mam taky podobný problém – potřebovala bych se objednat na červenec, již jsem u slečny byla a bylo to úžasné. bohužel mi nelze voucher koupit. děkuji za informaci. tichá
Dobrý den, Zdeňko, na volném termínu se můžete zkusit domluvit přímo s kadeřnictvím na tel. +420 723 421 360. Je možné, že se termíny budou postupně dopisovat. Hezký den, Simča :)
Dobrý den, mám stejný problém, lze objednat jen na pár dní v květnu,
znamená to, že všechny další termíny jsou obsazené?
Děkuji.
Dobrý den, Hano, na volném termínu se můžete zkusit domluvit přímo s kadeřnictvím na tel. +420 723 421 360. Je možné, že jsou termíny již vyprodané, nebo se budou postupně dopisovat. Hezký den, Simča :)
Dobrý den, ráda bych se objednala až na začátek července, ale kalendář je pouze do května. Jak mám dále postupovat?
Dobrý den, Adélo, na volném termínu se můžete zkusit domluvit přímo s kadeřnictvím na tel. +420 723 421 360. Je možné, že se termíny budou postupně dopisovat. Hezký den, Simča :)
Dobrý den, chtěla bych termín na konec května, dále než na příští týden to nelze objednat.
Dobrý den, Evo, na volném termínu se můžete zkusit domluvit přímo s kadeřnictvím na tel. +420 723 421 360. Je možné, že jsou již všechny ostatní termíny kromě 15.5 vyprodané. Hezký den, Simča :)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat: mám zájem o zakoupení voucheru „Kadeřnické balíčky: střih, melír nebo barva“, ale když kliknu na daný termín, nahoře v okně vyskočí nenápadná červená lišta s nápisem „Bohužel, kapacita v tomto termínu u akce "Kadeřnické balíčky: Střih, melír, nebo barva“ je už částečně rezervovaná. Počet dostupných voucherů, které si můžete zakoupit, je 0.".. ale zboží se mi v košíku objevilo a je možné jej zaplatit, tak teď nevím.. abych si voucher nekoupila a pak bysme v kadeřnictví čekaly dvě dámy v jednom termínu.. mohu si tedy voucer zakoupit, nebo už jej zakoupil někdo jiný? Děkuji za odpověď, Petrová.
Dobrý den, Taťáno, volný termín je 15. 5. 2019, právě jsem to osobně zkoušela a vše proběhlo v pořádku. Pokud vaše potíže stále přetrvávají můžete kontaktovat přímo kadeřnictví +420 723 421 360. Hezký den, Simča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám zájem o barvení chladným (popelavým) hnědým odstínem, tak aby se nevymývala barva do teplých, zrzavých tónů, proto bych ráda věděla, zda takové barvy používáte/máte zkušenosti u Vás v kadeřnictví? Děkuji předem za odpověď.
Dobrý den, Jano, pro Vaše pohodlí se můžete obrátit přímo na našeho partnera na e-mailu splichalovaverunka@gmail.com nebo tel.: 723 421 360.
Hezký den, David :)