Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Termín si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu: info@nadoline.cz nebo na telefonním čísle: 605 111 715.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
chci se zeptat, jestli je možné zamluvit pobyt v určitém termínu a potom
ho změnit dle potřeby? Máme to jako dárek pro kamaráda a nevíme, jaký
termín by se mu hodil nejvíce.
Slevomat.cz
Dobrý den, v této situaci je lepší zakoupit voucher bez termínu: :)
Obdarovaný si poté sám vybere termín, který mu bude vyhovovat dle kapacit
hotelu. Krásný den, Míša :)
Johny Pětka
Dobrý den,
kolik stojí večeře a jakou formou jsou podávány?
Děkuji
Hotel Na Dolině
Dobrý den, jednu večeři máte součástí pobytu: pečené koleno, další
večer pak můžete na večeři navštívit naší hotelovou restauraci,
aktuální nabídku naleznete: https://www.nadoline.cz/jidelni-listek/
. Lehnert Petr
Petra
Dobrý den, bylo by možné u vás strávit dovolenou v termínu 18. –
23.08.2019? Jednalo by se o 2 dospělé osoby a 1 dítě 15 let. Zároveň
poprosím, jaká by byla cena za pobyt.
Děkuji.
Hotel Na Dolině
Dobrý den, v tomto termínu máme ještě jeden pokoj kat. Exclusive
k dispozici, kde by se dala pro vaše dítě umístit přistýlka. Doplatek
k zakoupenému pobytu na místě by pak činil 5× 500 CZK / noc, tj.
2500 CZK. Lehnert Petr
Martin Rous
Dobrý den, jak mám postupovat při platbě voucheru když voucher bude
hrazen zaměstnavatelem z fondu FKSP.
Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Martine, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
voucheru bez rezervace termínu a zvolte způsob platby na bankovní převod.
Twisto není možné použít pro způsob platby bank
ovním převodem. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například
hotel či CK). Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané
nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Hezký den, Simča :)
Marie
opomněla jsem ,maminka s chodítkem
Hotel Na Dolině
Dobrý den, v hotelu máme bezbarierový pokoj včetně přístupu a
i v restauraci bezbarierový vstup a toaletu. Zdraví Lehnertová Radka.
Marie
je možnost ubytování +polopenze pro 3 osoby seniory,3dny,2 noci
Hotel Na Dolině
Dobrý den, ano, v případě polopenze se prosím informujte na info@nadoline.cz. Zdraví
Vás Lehnertová Radka.
Renáta
Dobrý den, je do pokoje možná přistýlka?
Děkuji R.
Slevomat.cz
Dobrý den, Renáto, přistýlka do pokoje možná je, jak pro malé děti,
tak i dospělé. :) Hezký den, Míša
Peštová
Dobrý den, je možné ubytování s malým psem?
Hotel Na Dolině
Dobrý večer, ubytování psa na pokoji je podmíněno jeho správnými
hygienickými návyky a stářím vyšším, jak 3/4 roku. Pes musí mít svůj
pelech, platný očkovací průkaz na vzteklinu a také platný záznam
o aplikaci přípravku proti blechám. Poplatek za psa činí 150 Kč/noc.
S dalšími podmínkami pobytu psa na pokoji je host seznámen při příjezdu
(např. nesmí zůstat samotný na pokoji, poplatek za poškození inventáře
pokoje). Zdraví Vás Lehnertová Radka.
Simona
Dobry den. Chápu dobře, že při 3dennim pobytu jsou 2 snídaně a jen
1 večeře? Jedna se o Letní pobyt v exclusive pokoji. Díky
Hotel Na Dolině
Dobrý den, ano v tomto voucheru je to přesně tak, jak píšete. Zdraví
Vás Lehnertová Radomíra.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chci se zeptat, jestli je možné zamluvit pobyt v určitém termínu a potom ho změnit dle potřeby? Máme to jako dárek pro kamaráda a nevíme, jaký termín by se mu hodil nejvíce.
Dobrý den, v této situaci je lepší zakoupit voucher bez termínu: :) Obdarovaný si poté sám vybere termín, který mu bude vyhovovat dle kapacit hotelu. Krásný den, Míša :)