Otevřené vouchery: Po zakoupení kuponu je třeba prověřit dostupnost Vámi vybraného termínu na tel. +421 32 640 12 24 nebo e‑mailem na info@hotelpodhradom.sk
Při rezervaci je nutné nahlásit číslo voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, měla bych zájem o pobyt od 19. do 22.července. Máte ještě
volno a jaký by byl poplatek za psa – yorkšírský teriér – 2 kg .
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Václavo, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo
u partnera na tel. +421 32 640 12 24 nebo e‑mailem na info@hotelpodhradom.sk.
Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín
můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Domácí mazlíčci
jsou zdarma. Pěkný den, Honza
Eva
Dobrý den, chtěla la bych se zeptat, zarizuji krasny pobyt znamym, vyhledla
jsem si pobyt o kousek dal, s polopenzi a pak bych chtela, aby se presunuli
sem, ale jelikoz to maji tam s polopenzi a tady taky, tak by sem prijeli az
vecer a utekl by jim cely den wellness a podobne, neslo by u Vas zaridit pouze
snidane? Děkuji
Hotel Pod Hradom***
Dobrý večer, s cenou baličku nevieme hybat, ak sa hostia rozhodnu
nevyuzit wellnes ani polopenziu, je to na ich volbe. S pozdraovm, recepcia
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, měla bych zájem o pobyt od 19. do 22.července. Máte ještě volno a jaký by byl poplatek za psa – yorkšírský teriér – 2 kg . Děkuji.
Dobrý den, Václavo, o dostupnosti termínů se můžete informovat přímo u partnera na tel. +421 32 640 12 24 nebo e‑mailem na info@hotelpodhradom.sk. Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v rezervačním kalendáři. :) Domácí mazlíčci jsou zdarma. Pěkný den, Honza