Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Jarní i letní dovolená s polopenzí plná aktivit a odpočinku v Krkonoších
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher:Termín si domluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na telefonu +420 725 590 825 nebo nebo na e‑mailové adrese recepce@hotelstoh.com. Nevyužívejte k rezervaci žádné další kontakty uvedené na webových stránkách hotelu. Při rezervaci uveďte kód zakoupeného voucheru.
- V případě zájmu o pokoj s balkonem, nebo o pobyt s domácím mazlíčkem si tuto možnost ověřte před zakoupením voucheru na recepci.
- Děti ve věku 0-2,9 let mají pobyt bez nároku na lůžko a stravu zdarma.
- Dítě ve věku 3–11,9 let za 550 Kč/noc s polopenzí
- Dítě ve věku 12–17,9 let za 690 Kč/noc s polopenzí
- Osoba ve věku 18 a více let za 790 Kč/noc s polopenzí
- Domácí mazlíčci: 280 Kč/noc (po domluvě s recepcí)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na čas ubytování a odjezdu z hotelu?
A zda máte vybavenou dětskou postýlku matrací a lůžkovinami?
Máte volný termín 6.9–8.9.2019 dvoulůžkový pokoj s přistýlkou
dítě 18 měsíců ??
Děkuji za odpověď Tvrdíková
Dobrý den paní Tvrdíková,
děkujeme za Váš dotaz.
V termínu 6.-8.9. prozatím volnou kapacitu ještě máme.
V hotelu disponujeme postýlkami, a to včetně lůžkovin za jednorázový
poplatek 150,–Kč. Postýlka musí být objednána předem !
Check-in je možný od 14:00 do 19:00 hod.
Check-out do 10:00 hod
Pokud by jste měla ještě nějaké další dotazy či přání, neváhejte
nás kontaktovat na e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S pozdravem a přáním krásného léta
Lucie Kučerová
Dobrý den,
máte k dispozici dřevěnou dětskou postýlku. Máme 2 leté dítě.
Děkuji.
Dobrý den paní Šimáňová,
k zapůjčení máme pouze cestovní postýlky.
V případě dalších dotazů nás kontaktujte na e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S přáním hezkého dne
Lucie Kučerová
Dobrý den, měla bych zájem o víkendový termín 26.7. –28.7. Jaká
je prosím nástupní hodina v pátek a kdy se odjíždí nejpozději
v neděli?
Děkuji za ino
Dobrý den paní Pažoutová,
děkujeme za Váš dotaz.
Mohu Vám v poptávaném období nabídnout dvoulůžkový pokoj již pouze
v termínu 27.-29.7. , nebo pokud preferujete pobyt pouze ve dnech pá-ne, mohu
Vám nabídnout víkend 19.-21.7.
V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte na e-mailu: recepce@hotelstoh.com
Děkuji a jsem s pozdravem
Lucie Kučerová
Hotel Stoh
Dobrý den, měl bych zájem o rezervaci pobytu v termínu 6.7 – 13.7, máte volný pokoj pro 2 osoby a 2 děti (8,9) . Moc děkuji. S pozdravem Michal
Dobrý den pane Vlk,
děkujeme za Váš zájem o pobyt v našem hotelu STOH. Váš zájem nás
těší.
Bohužel však, termín 6.-13.7. je již plně obsazen.
Pokud bych Vám mohla nabídnout případně i jiné termíny, neváhejte mne
kontaktovat na e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S pozdravem
Lucie Kučerová
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jestli mohu využít on – line rezervaci
prostřednictvím slevomatu v termínu od 5.7. – 7.7.2019 pro dvě
osoby.
Děkuji za zprávu.
Dobrý den paní Hrbáčková,
děkujeme za projevený zájem o pobyt v hotelu STOH.
Již jsem Vám odepisovala na e-mail, a voucher si neváhejte v případě
zájmu zakoupit.
Přeji Vám krásný den a jsem s pozdravem
Lucie Kučerová
Hotel STOH
Špindlerův Mlýn
Dobry den zaujal ma Vas hotel mam zaujem o 2× dvojpostelovu izbu pre styri dospele osoby v termíne od 29,7–5,8 2019 dakujem
Dobrý den,
děkujeme za projevený zájem o pobyt v našem hotelu.
V termínu 29.7.-5.8.2019 máme poslední volné dvoulůžkové pokoje.
Pokud o pobyt máte zájem, neváhejte si zakoupit vouchery na pobyt.
V případě dotazů mne neváhejte kontaktovat také na e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S pozdravem z Krkonoš
Lucie Kučerová
Hotel STOH***
Dobrý deň. Ešte by ma zaujímalo, či je súčasťou večerí aj nápoj. Ďakujem.
Dobrý den,
nápoj součástí večeří není. Ten si musí každý hradit zvlášť.
S pozdravem
Lucie Kučerová
Hotel STOH***
Špindlerův Mlýn
Dobrý deň. Vaša ponuka ma veľmi zaujala. Mám niekoľko otázok. Dostaneme sa až priamo k hotelu autom a je u Vás možnosť parkovania a za akú cenu? Chcela by som sa informovať, či sa v hoteli nachádza aj bazén? Je možnosť zapožičania detskej postieľky a lôžkovin a za aký poplatok? Je súčasťou vybavenia aj rýchlovarná kanvica a chladnička, ev. je k dispozícii niekde kuchynka (máme niekoľko mesačné bábätko, tak pre prípad potreby)? Máte, prosím, aj úschovňu pre kočárik a bicykle? Sú v okolí turistické trasy vhodné pre kočárik? Je možné vo Vašej reštaurácii obedovať, ev pokiaľ áno, dá sa u Vás platiť stravenkovou kartou? Disponujete v hoteli aj možnosťou zakúpenia napr. balených vôd, ev. základných potravín? Ev. v akej vzdialenosti sa nachádza najbližšia resp. najbližšie reštaurácie a obchod? Vopred Vám veľmi pekne ďakujem za zodpovedanie mojich vyčerpávajúcich dotazov. S pozdravom a prianím pekného dňa, Emília
Dobrý den paní Emília,
k hotelu se dá dojet autem, vše naleznete přesně v Google mapy a
parkování je u našeho hotelu zdarma.
Jsme hotel, tzn. že poskytujeme i stravování. Naše pobyty nabízíme formou
polopenze (tj.snídaně + večeře).
Restauraci máme otevřenou celý den a je možné využít i denní nabídky
či a´la carte.
Bohužel však, většinu Vašich poptávaných služeb (bazén, prodejnu
potravin, kuchyňka aj.) neposkytujeme a používání vlastních spotřebičů
je v našem hotelu zakázáno.
Stravenkami platit nelze ani jinými benefity. Lze za služby platit pouze
v hotovosti nebo platební kartou.
Součástí večeří nápoje nejsou.
V hotelu Vám kočárek i kola uschováme.
S pozdravem za hotel Stoh***
Lucie Kučerová
Dobrý večer, či den..... jsou u Vás možné objednat i masáže? Děkuji Milan
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz.
Ano, masáže možné jsou.
V případě dalších dotazů nás kontaktujte na e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S pozdravem
Lucie Kučerová
Hotel Stoh***
Dobrý den,je možné uplatnit voucher když bych koupila pro jednoho
dospělého, dítě 7 let a dítě 5. Jaký by byl doplatek. A zda máte
volno v termínu od 1.7–4.7.2019.
Děkuji
Dobrý den paní Martino,
děkujeme za Váš dotaz.
V termínu 1.-4.7.2019 volnou kapacitu máme.
Pokud jste měla na mysli, že pobyt využije jedna dospělá osoba a dvě děti
ve věku 7 a 5 let, tak je potřeba zakoupit 1ks voucheru na třídenní
pobyt, a to nejmladší dítě uhradíte až na místě.
Jen prosím nezapomeňte v případě zájmu zarezervovat si vhodný typ pokoje
u nás v hotelu, a to na e-mailu: recepce@hotelstoh.com
Pokud by jste měla jakékoliv dotazy či přání, neváhejte mne kdykoliv
kontaktovat.
S přáním krásného dne ze Špindlerova Mlýna
Lucie Kučerová
Hotel Stoh***
Dobrý den, měl bych zájem o pobyt v období od 8–15.7.2019 pro 2 osoby. Můžeme prijet se psem – jorkšír? Děkuji Lukáš Knotek
Dobrý den pane Knotku,
děkujeme za projevený zájem o pobyt v našem hotelu Stoh***. Váš zájem
nás těší.
V termínu 8.-15.7.2019 volnou kapacitu máme.
Pokud máte o pobyt zájem, neváhejte si zakoupit voucher na pobyt a
zarezervovat si u nás termín pobytu.
Domácí mazlíčci jsou u nás povoleni, a to za poplatek 220,–Kč/1
den.
Pokud by jste měl jakékoliv dotazy, můžete nás kontaktovat také na
e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S přáním krásných jarních dní
Lucie Kučerová
Dobrý den. Je v termínu od 8.7. do 12.7. možný pobyt s dvěma osmiletými dětmi? Děkuji za informaci.
Dobrý den paní Láchová,
děkujeme za Váš dotaz a projevený zájem o ubytování v našem hotelu
Stoh. Váš zájem nás těší.
V termínu 8.-12.7.2019 volnou kapacitu máme.
Pokud tedy o pobyt máte zájem, neváhejte si objednat svůj voucher na pobyt
a zarezervovat si u nás termín a vhodný typ pokoje.
Děti se hradí na místě, a to 550,–Kč/1 dítě/1 den pobyt včetně
polopenze.
Pokud by jste měla jakékoliv dotazy či přání, neváhejte nás kontaktovat
také na e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S přáním hezkého dne
Lucie Kučerová
Hotel Stoh
Dobrý den, mate volno v termínu 2.8.-9.8. Pro dva dospělé a dvě deti
(10,7)?
Diky za odpověď.
V. Svobodová
Dobrý den paní Svobodová,
děkujeme za Váš dotaz.
V termínu 2.-9.8.2019 volnou kapacitu máme a velmi rádi Vám ji
nabídneme.
Na pobyt si můžete zakoupit tedy voucher, a děti se doplácí až na
místě.
Pokud by jste měla nějaké další dotazy, neváhejte nás kontaktovat také
na e-mailu: recepce@hotelstoh.com
Přeji Vám krásný den a jsem s pozdravem ze Špindlerova Mlýna
Lucie Kučerová
Dobrý den,
Měla bych zájem o dvoulůžkový pokoj s balkonem a vlastním soc.
zařízením v termínu 7–9.června 2019.Je to možné?
Dobrý den paní Slabá ,
děkujeme za Váš zájem o povyk k nám do hotelu Stoh***.
V termínu 7.-9.6. ještě volnou kapacitu máme , a můžeme Vám ještě
i nabídnout poslední volný dvoulůžkový pokoj s vlastním balkónem .
Tento typ je zpoplatněn, a to 100,–Kč/1 den.
Pokud by jste měla ještě nějaké dotazy či přání, neváhejte nás
kontaktovat také na e-mailu: recepce@hotelstoh.com
Přeji Vám krásný den a jsem s pozdravem
Lucie Kučerová
Dobrý den,
můžete zajistit bezlepkovou stravu? Z důvodu celiakie..
Kuba
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz.
Bezlepkovou dietu Vám samozřejmě rádi zajistíme , avšak kromě pečiva
u snídaně .
Naše pekárna bezlepkové pečivo nepeče a hosté si ho musí zajistit
sami.
V případě dotazů či přání nás neváhejte kontaktovat na e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S pozdravem ze Špindlerova Mlýna
Lucie Kučerová
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je pobyt možný se psem? Děkuji
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz.
Ubytování s domácím mazlíčkem možné je, a to za poplatek 220,–Kč/1
den.
Pokud by jste měla jakékoliv další dotazy, neváhejte nás kontaktovat na
e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S pozdravem ze Špindlerova Mlýna
Lucie Kučerová
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chci se informovat na možnost ubytování pro velkou rodinu. tj. 4 pokoje celkem 7 dospělých a 3 děti v termínu 16–18.8., nebo 8 dospělých a 4 děti v termínu 23–25.8.
Děkuji, Kristýna
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem o ubytování v našem hotelu STOH.
Nabídnout Vám mohu ubytování v termínu 16.-18.8.2019.
V případě dalších dotazů či přání mne neváhejte kdykoliv kontaktovat na e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S pozdravem
Lucie Kučerová
Hotel STOH