Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Krásy polských Krkonoš: hotel v bývalém hradu, jídlo a neomezený wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na recepcja@ksiezagora.com.pl nebo na tel. +48757184248. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Dítě do 3,9 let na lůžku s rodiči bez stravy: zdarma
- Dítě od 4 do 12,9 let na přistýlce s polopenzí: 145 PLN/noc
- Na pokoji Standard je k dispozici 1 přistýlka
- Domácí mazlíčci: 30 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 45 PLN/den
- Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chceme vzít s sebou malou kočku. Je potřeba mít nějaké potvrzení od veterináře? Předem děkuji
Dobrý den, Taťáno, před cestou do zahraničí je třeba zajistit pro své zvíře pas, který platí ve všech členských státech EU. V pasu musí být uvedena osoba, kterou zvíře do zahraničí doprovází, touto osobou bývá zpravidla majitel. Kočička starší 12 týdnů musí být platně očkováni proti vzteklině. Krásný den, Míša :)
Dobrý den,prosim bylo by možné ubytovat v rodinném apartmánu s polopenzí 2dos.os a 3děti ve věku 10,12,16let .Děkuji
Dobrý den, Blanko, možné to určitě je, záleží jen na Vámi zvoleném termínu, jestli je k dispozici. :) Dítě od 4 do 12,9 let na přistýlce s polopenzí doplácí 145 PLN/noc. Krásný den, Míša :)
Hello,
is the offer available for the dates 12th-16th of September?
Thank you! Alexandra
Dobrý den, ano tento termín je stále volný. :) Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Pěkný den, Míša :)
Dobrý den,
vyberu si v rámci večeří i s bezlepkovou a vegetariánskou dietou?
Díky, Veronika
Dzień dobry!
Jest taka możliwość- przed przyjazdem do hotelu prosimy o wysłanie takiego
życzenia na na adres mailowy recepcji.
Pozdrawiamy!
Dobrý den
Mohu se zeptat zda-li se v hotelu dorozumíme alespoň částečně česky?
Děkuji za odpověď
L. B
Dobrý den, Lucie, s tímto hotelem zatím nemáme takovou zkušenost, ale
je jisté, že polskou češtinou se většinou dá domluvit bez větších
problémů. :-)
Hotel je navíc u hranic a jistě jsou na české návštěvníky zvyklí.
Hezký den, David :-)
Dobrý den. Je možné mít na pokoji balkón? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Katko, takovou informaci bohužel momentálně nemáme. S tímto
dotazem se můžete obrátit přímo na našeho partnera na e-mailu recepcja@ksiezagora.com.pl
nebo tel.: +48 75 718 42 48.
Hezký den, David :-)
Dobrý den. Máte volné termíny od 15–19.7
Dobrý den, Kateřino, Vámi vybraný termín je k dispozici u varianty Letní prázdniny. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Hezký den, Simča :)
Dobrý den. Je možné mít na pokoji balkón? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Kateřino, ohledně této informace se můžete obrátit přímo
na hotel na e-mailu recepcja@ksiezagora.com.pl.
Jistě Vám rádi odpoví a případně zajistí pokoj s balkónem.
Hezký den, David :-)
Dá se platit Českou korunou a je možnost přijet s psem
Hotel nabízí také kreditní kartu nebo PLN. Hotel nepřijímá platby
v eurech nebo Českou korunou.
Hotel je přístupný od psa. cena – 30 PLN / noc
Dobry den,
prosim jeste o info, zda je soucasti romantickeho balicku take night chillout,
jak hotel nabizi na svych strankach. http://www.ksiezagora.com.pl/pakiety/romantyczny-weekend-w-zamku
Dekuji.
Dobry den!
je možné rezervovat hotel prováděny v hotelu (pouze pokud je k dispozici).
Po rezervaci ve Sslevomat.cz , prosím, pošlete příjemci e-mail.
Dobry den,
v jake delce je masaz nabizena v romantickem balicku?
Dekuji a preji hezky den!
Dobré ráno! Pro každou osobu – 50 minut
Dobrý den.Poptávám na termín 13.9–15–9. 4 pokoje pro dvě osoby.Děkuji za odpověd.
Potvrzuji dostupnost.
Vybrané datum, jsou zde 4 pokoje pro vás. Prosím proveďte rezervaci.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, nevíte do kolika nejpozdejc je možné se v daný den ubytovat? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Ivano :) Pozdější příjezd není časově omezený. Pokud chcete mít jistotu, můžete se domluvit přímo s recepcí e‑mailem na recepcja@ksiezagora.com.pl nebo na tel. +48757184248. Krásný den, Míša :)